Het MF-Testweekend 2018

Ik ga de vrijdag tegen de middag rijden vanuit Amersfoort. Ik heb een route gemaakt over meest kleine weggetjes met als dubieus hoogtepunt de Posbank. (Ze hebben er koffie, dat compenseert de wielrenners die daar in de weg rijden.) Als ik rond 16.00 op de camping aan kom is het nog vroeg genoeg om mijn tent op te zetten en bier te gaan halen.

Als iemand aan wil haken, gezellig. :t

Wat bedoel je met “kleine weggetjes”?
Als het geen off-road is heb ik wel intresse. Hoelaat vertrekvje dan uit Amerfoort ongeveer?
 
Ik ga de vrijdag tegen de middag rijden vanuit Amersfoort. Ik heb een route gemaakt over meest kleine weggetjes met als dubieus hoogtepunt de Posbank. (Ze hebben er koffie, dat compenseert de wielrenners die daar in de weg rijden.) Als ik rond 16.00 op de camping aan kom is het nog vroeg genoeg om mijn tent op te zetten en bier te gaan halen.

Als iemand aan wil haken, gezellig. :t


Klinkt wel aardig denk ik zo ;)
 
tuurlijk,
Hoe moet ik anders mijn meuk meenemen?

Maar je kan het rek zelf niet opmeten, dat moet op de pegaso ;)

klopt maar begin kan gemaakt worden voor materiaal hoeveelheden
en kunnen mooi brainstormen over accesoires op het frame zelf
 
Vanavond alvast maar een deel van de bagage uitgevogeld. Handig zo'n testweekend. Ik begin er steeds meer de waarde van in te zien. Ik hoorde mensen eerder ook al over bier praten. Nu nog hopen op mooi weer.

full

full
 
Laatst bewerkt:
Ik ga de vrijdag tegen de middag rijden vanuit Amersfoort. Ik heb een route gemaakt over meest kleine weggetjes met als dubieus hoogtepunt de Posbank. (Ze hebben er koffie, dat compenseert de wielrenners die daar in de weg rijden.) Als ik rond 16.00 op de camping aan kom is het nog vroeg genoeg om mijn tent op te zetten en bier te gaan halen.

Als iemand aan wil haken, gezellig. :t

Ik vertrek 12.30 vanuit veenendaal denk ik
 
Vanavond alvast maar een deel van de bagage uitgevogeld. Handig zo'n testweekend. Ik begin er steeds meer de waarde van in te zien. Ik hoorde mensen eerder ook al over bier praten. Nu nog hopen op mooi weer.

[afbeelding]
[afbeelding]

Beter te vroeg dan te laat zeg ik maar.
Ik heb geloof ik alles wel zon beetje, maar je zult toch zien dat je altijd nog iets mis. Maar daarvoor bestaan er winkel haha.
Maar inderdaad met een beetje zon wordt alles mooier. En uh bier? :t
 
Van het weekend mooi de kans om mijn tent eens uit de verpakking te halen en ook eens te proberen of ik alles fatsoenlijk op de brommer gebonden krijg. Tevens maar eens nadenken over het noodrantsoen dat ik mee ga zeulen.
Ik vertrek 12.30 vanuit veenendaal denk ik
Ergens rond 13.15 bakkie doen op de Posbank? Ik weet niet exact hoe lang de route is naar de Posbank, zeker niet over de kleine weggetjes, maar ik gok daar ergens rond die tijd langs te komen.
Klinkt wel aardig denk ik zo ;)
Je weet waar mijn huis woont. ;)
 
Laatst bewerkt:
[...]
Ergens rond 13.15 bakkie doen op de Posbank? Ik weet niet exact hoe lang de route is naar de Posbank, zeker niet over de kleine weggetjes, maar ik gok daar ergens rond die tijd langs te komen.


Perfect! dat redt ik wel. Paviljoen de posbank?
 
Ergens rond 13.15 bakkie doen op de Posbank? Ik weet niet exact hoe lang de route is naar de Posbank, zeker niet over de kleine weggetjes, maar ik gok daar ergens rond die tijd langs te komen.


Perfect! dat redt ik wel. Paviljoen de posbank?
Zoiets, in ieder geval dat grote moderne ding bovenop. :t
 
Vanavond alvast maar een deel van de bagage uitgevogeld. Handig zo'n testweekend. Ik begin er steeds meer de waarde van in te zien. Ik hoorde mensen eerder ook al over bier praten. Nu nog hopen op mooi weer.

[afbeelding]
[afbeelding]
Wat, waar, wie, hoeveel :? :P

:+

Zo te zien is de reflectie tip top in orde :t
 
Ik kom met de GS, heb daar geen noppen onder. Met de bandjes van de GS en het bijbehorende gewicht kan ik hooguit door hardgereden paden.

Op de crosser naar kampeerweekend is geen optie, vindt hij niet leuk, al die snelwegen. De noppen zijn om enkel offroad te rijden en krijg neverdenooitnie mijn bagage fatsoenlijk mee. Mocht iemand 2 crossers hebben en met de aanhanger gaan, dan hou ik mij wel aanbevolen ;)

ik kom leker met de wr.
het is idd niet echt covertabel :? maar wel te doen :] .
 
Tentje even uitgepakt en opgezet. Toptent en dat voor 5 tientjes. *O*

De zak van de tentstokken is wel naar de eeuwige jachtvelden, dus daar moet ik nog wat mee. Soewieso zijn die tentzakken altijd minimalistisch. Geen idee hoe ze de tent met alles erbij in dat tasje hebben gefrommeld. :?

31944655_1925652354113612_64606895226224640_n.jpg
 
Tentje even uitgepakt en opgezet. Toptent en dat voor 5 tientjes. *O*

De zak van de tentstokken is wel naar de eeuwige jachtvelden, dus daar moet ik nog wat mee. Soewieso zijn die tentzakken altijd minimalistisch. Geen idee hoe ze de tent met alles erbij in dat tasje hebben gefrommeld. :?

[afbeelding]

Dat ziet er goed uit. :)

Vandaag zojuist een probleem met de temperatuur geconstateerd helaas. Hopelijk vind ik nog wat tijd om het te fixen |(
 
Tentje even uitgepakt en opgezet. Toptent en dat voor 5 tientjes. *O*

De zak van de tentstokken is wel naar de eeuwige jachtvelden, dus daar moet ik nog wat mee. Soewieso zijn die tentzakken altijd minimalistisch. Geen idee hoe ze de tent met alles erbij in dat tasje hebben gefrommeld. :?

[afbeelding]

Moet ook even kijken. Heb waarschijnlijk weinig plek op motor en te weinig tijd om nog een rek en koffers te plaatsen. Motor wordt op de dag van vertrek op naam gezet. Ik heb een heel klein ligtentje (foto), maar neem liever de iets grotere van mijn dochter mee. Heb ik wat meer ruimte voor spullen.


 
Moet ook even kijken. Heb waarschijnlijk weinig plek op motor en te weinig tijd om nog een rek en koffers te plaatsen. Motor wordt op de dag van vertrek op naam gezet. Ik heb een heel klein ligtentje (foto), maar neem liever de iets grotere van mijn dochter mee. Heb ik wat meer ruimte voor spullen.


[~[url="https://s25.postimg.cc/fhax9n1iz/A8_E6_E4_E6-1_D98-4_C56-9_AFB-377763_FA167_F.jpg"]afbeelding~][/url]
Ik moet nog ff kijken.

Het wordt de mega grote 5 persoonstent, of de minimale geenpersoonstent (Lidl). Of allebei :')
 
Terug
Bovenaan Onderaan