Het MF-Testweekend 2018

Artemecion

MF veteraan
7 dec 2008
2.909
10
36
Uitgeest
Heren,

Ik moet spijtig mee delen dat ik dit jaar niet mee kam doen met het kamperen. Dit op advies van de chiropractor. Het zou voor mij iets te veel kunnen worden.

Als het mogelijk is zou ik wel graag die zaterdag even langs willen komen mits dat kan

Jammer Alex, -O- -O-
Uiteraard ben je van harte welkom om zaterdag langs te komen.

Ferde

Die hard MF'er
1 feb 2015
481
13
Hendrik Ido Ambacht
... en betaald. Uiteraard pakket B.

Laat nu het goede weer maar voortzetten.
Gaat het weekend eigenlijk ook door als de weergoden ons minder gezind zijn? Dan heb ik het niet over een plaatselijk buitje natuurlijk, maar een weekend in een tent bivakkeren is ook zo wat haha.

ynnad

MF veteraan
24 feb 2009
1.068
0
Ook betaald voor pakket B :9
En die wekservice zit wel snor hoor Mitkah en ik snurken jullie wel wakker O-)
Ben er alleen nog niet over uit of ik met de Tipi of met mijn koepeltentje kom :?
Voor 2 nachten is mijn koepel tentje makkelijker maar mocht er regen zijn dan kies ik liever voor de Tipi :+
Danny :W :]

Artemecion

MF veteraan
7 dec 2008
2.909
10
36
Uitgeest
Zoals hierboven al is te lezen, de berichten/mails voor de aanbetalingen zijn de deur uit.
Omdat we een hele kleine reservelijst hebben, heb ik de mensen van deze lijst gepromoveerd naar deelnemers :).

Ook hebben we vanaf nu ons eigen logo:

edraket*

Die hard MF'er
28 dec 2006
864
4
49
vorst-laakdal
probleem is dat ik al 29 jaar nachtarbeider ben en wanneer ik dan toch eens snachts in bed lig dat ik dan smorgens soms verslaap omdat mijn bioritme andersom ligt -O-

Martell

Moderator
Crew
Donateur
2 jul 2006
80.622
32
44
Turnhout
Bezoek Site
Ook betaald voor pakket B :9
En die wekservice zit wel snor hoor Mitkah en ik snurken jullie wel wakker O-)
Ben er alleen nog niet over uit of ik met de Tipi of met mijn koepeltentje kom :?
Voor 2 nachten is mijn koepel tentje makkelijker maar mocht er regen zijn dan kies ik liever voor de Tipi :+
Danny :W :]
Koepeltentje dus... :)