Het MF-Testweekend 2018

Artemecion

Kawaaa!
7 dec 2008
3.753
1.130
Uitgeest
full


De winter moet nog beginnen, de vorst zit nog niet in de grond en de boerenkool is nog niet rijp maar toch is tie er weer: het testweekend! In het weekend van 11, 12 en 13 mei gaan we in het oosten van het land ons kamp opbouwen, gezellig met elkaar om het kampvuur zitten en sterke verhalen vertellen.

full

testweekend 2014

"Waar is het nou goed voor, dat testweekend?" Is ons wel eens gevraagd. Nou, het testweekend is een weekend waar motorkampeerders hun ervaringen met elkaar kunnen delen en elkaar kunnen inspireren. Want of je nou voor het eerst op je motor op vakantie gaat naar Luxemburg of dat je toe ben aan je eerste grote trip, bij ons kun je je licht opsteken over vele zaken. Als je dus met de volgende vragen zit:

  • Wil je voor het eerst motorkamperen maar weet je niet goed hoe- en waar te beginnen?
  • Heb je een nieuwe tent/stoel/bed/slaapzak gekocht en wil je die een keer uittesten?
  • Wil je een grote trip maken in de toekomst en kun je nog wel wat tips, trucs en ondersteuning gebruiken?
  • Heb je net een trip gemaakt en wil je je ervaringen delen?
  • Wil je weten of je je motor goed bepakt?
  • Wil je een gezellig weekend?
  • Heb je zin om nieuwe vrienden te maken?

Dan ben je bij het Testweekend aan het goede adres!
Schrijf je in, creëer je eigen sterke verhalen voor bij het kampvuur!

Wie: alle enthousiaste motorrijders die eens willen kamperen/alle (wannabe)globetrotters en reizigers
Waar: Camping Woltas te Zieuwent (nabij Lichtenvoorde)
Wanneer: aanvang vrijdag 11 mei 13:00 uur tot zondag 13 mei 12:00 uur
Waarom: gewoon omdat het kan!

Schrijf je in door mij (Artemecion) een PB te sturen en ik zet je op de lijst!
Of voor als je toch liever alles via de mail doet: mf.testweekend@gmail.com

Tot gauw!

Het Testweekend organisatieteam:
Borisz, Mitkah, Artemecion, Willie01, Laura, Chef Lege Dozen


Omdat dit evenement steeds groter wordt vragen we om een aanbetaling
het aantal deelnemers is beperkt tot 30 inschrijvingen.
m-f is niet verantwoordelijk voor dit event en een ieder doet mee op eigen risico, m-f is alleen het contact punt hier.
de regels zijn als voorgaande jaren: geen drankmisbruik, geen drugs, alleen gezelligheid.
nadere info volgt..........
 
Laatst bewerkt:
Eregasten:
  1. black mule (aanstichter van het testweekend)
  2. Femmke (morele ondersteuning van black mule) (alleen bbq)

Deelnemers:
  1. Jottum!
  2. NLT
  3. Dindo
  4. Norwin
  5. Quirine (Directrice van Norwin)
  6. CoenoX
  7. GLRodeWoerd
  8. Elles
  9. ynnad
  10. DetoX
  11. Stefan Falke
  12. Ruud van Es
  13. Mirna
  14. AlPike (Afgezegd)
  15. Fotosimon
  16. Thomthom (Afgezegd)
  17. Hanke (Afgezegd)
  18. Rinze (Afgezegd)
  19. Barbara (Afgezegd)
  20. Timieh
  21. Albert Kleef (chef bier halen)
  22. thyrif
  23. Wouter (sidekick van thyrif)
  24. Martell
  25. Pipi Langkous
  26. Ferde (ovb)
  27. Ronald_010 (Parttime)
  28. Diny (Directrice van Ronald_010)
  29. deBrum (alleen toertocht)
  30. Paul Moertje (alleen toertocht)
  31. edraket*
  32. Werner Beinhart
  33. ABlanket (BBQ Only)
  34. Aanhang van ABlanket (BBQ + Toertocht)
  35. LePensZeur

Bikers in opleiding:
  1. Ivo


Wat kost zo'n weekend nou?
Camping € 16,50 p.p. voor het hele weekend (€ 8,25 p.p.p.n) (kan mogelijk nog wijzigen!)
Voor deelname aan het testweekend betaal je €15,- p.p.
Mocht je ook mee willen doen aan de uitermate gezellige "testweekend Super-BBQ" dan betaal je €10,- p.p.
We hebben dus 2 pakketten in de aanbieding:
Pakket A: Deelname Testweekend € 31,50
Pakket B: Deelname Testweekend+BBQ € 41,50
 
Laatst bewerkt:
Deelnemers:

  1. Jottum!
  2. ....
  3. ....
  4. ....
  5. ....
  6. ....

Reserve deelnemers (voor het geval er eentje stuk gaat)

  1. ....
Dank voor het toevoegen!
Planning is om op de Dominator te komen. Lijkt me een wereldreis op een 250je naar Lichtenvoorde af te reizen.
Route moet nog gemaakt worden, we zullen kijken of de laatste km's onverhard kunnen rijden. :]
 
Laatst bewerkt:
Leuk :-)
Een beetje (wannabe)globetrotters moet toch ook voorbereid zijn op een beetje onverhard ;-)
Doet het ook altijd goed bij de sterke kampvuur verhalen!!
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nog nooit motorrijden en kamperen gecombineerd, dit lijkt me een mooie gelegenheid. Bij deze mezelf maar eens onderdompelen in de wereld die motorkamperen heet.

full
 
Ik heb me ook aangemeld. Weet nog niet welke motor er dan klaar is, CX500, Silvering, GL1000 of Deauville. We zien wel. Altijd in voor een kampeerweekendje. Misschien een andere slaapzak gaan testen. Als het meezit komt zwager Michael ook mee.

<edit>

Overigens werkt het e-mail adres mf-testweekend@gmail.com niet. Krijg de mail retour.

</edit>
 
Laatst bewerkt:
Zet mij voorlopig ook maar onder voorbehoud op de lijst :+ , wil graag ook weer eens komen :Y
En leuk dat jullie die foto van 4 jaar geleden ? gebruiken van die camping bij Edam :}
Toen had ik mijn Tipi en mijn oude (inmiddels overleden)K75rt nog mee. :}
De motor die ik nu heb kan helaas niet zo veel bagage meenemen als die K :N
Toen had ik zoveel spullen mee dat iemand vroeg of ik op de motor was gekomen of met de Tardis van Dr. Who _O- _O-
Danny :W :]
 
Deelnemers:

  1. Jottum!
  2. ....
  3. ....
  4. ....
  5. ....
  6. ....

Reserve deelnemers (voor het geval er eentje stuk gaat)

  1. ....
De winter moet nog beginnen, de vorst zit nog niet in de grond en de boerenkool is nog niet rijp maar toch is tie er weer: het testweekend! In het weekend van 11, 12 en 13 mei gaan we in het oosten van het land ons kamp opbouwen, gezellig met elkaar om het kampvuur zitten en sterke verhalen vertellen.

[afbeelding]
testweekend 2014

"Waar is het nou goed voor, dat testweekend?" Is ons wel eens gevraagd. Nou, het testweekend is een weekend waar motorkampeerders hun ervaringen met elkaar kunnen delen en elkaar kunnen inspireren. Want of je nou voor het eerst op je motor op vakantie gaat naar Luxemburg of dat je toe ben aan je eerste grote trip, bij ons kun je je licht opsteken over vele zaken. Als je dus met de volgende vragen zit:

  • Wil je voor het eerst motorkamperen maar weet je niet goed hoe- en waar te beginnen?
  • Heb je een nieuwe tent/stoel/bed/slaapzak gekocht en wil je die een keer uittesten?
  • Wil je een grote trip maken in de toekomst en kun je nog wel wat tips, trucs en ondersteuning gebruiken?
  • Heb je net een trip gemaakt en wil je je ervaringen delen?
  • Wil je weten of je je motor goed bepakt?
  • Wil je een gezellig weekend?
  • Heb je zin om nieuwe vrienden te maken?

Dan ben je bij het Testweekend aan het goede adres!
Schrijf je in, creëer je eigen sterke verhalen voor bij het kampvuur!

Wie: alle enthousiaste motorrijders die eens willen kamperen/alle (wannabe)globetrotters en reizigers
Waar: Camping Woltas te Zieuwent (nabij Lichtenvoorde)
Wanneer: aanvang vrijdag 11 mei 13:00 uur tot zondag 13 mei 12:00 uur
Waarom: gewoon omdat het kan!

Schrijf je in door mij (Artemecion) een PB te sturen en ik zet je op de lijst!
Of voor als je toch liever alles via de mail doet: mf-testweekend@gmail.com

Tot gauw!

Het Testweekend organisatieteam:
Borisz, Mitkah, Artemecion, Willie01, Laura, Chef Lege Dozen


Omdat dit evenement steeds groter wordt vragen we om een aanbetaling
het aantal deelnemers is beperkt tot 30 inschrijvingen.
m-f is niet verantwoordelijk voor dit event en een ieder doet mee op eigen risico, m-f is alleen het contact punt hier.
de regels zijn als voorgaande jaren: geen drankmisbruik, geen drugs, alleen gezelligheid.
nadere info volgt..........
 
Goedenmiddag,

Ik wil me graag aanmelden voor het weekend, de link werkt bij mij niet dus ik hoop dat dit volstaat.

Tot volgend jaar!

Ruud
 
Laatst bewerkt:
Vorige keer niet goed gekeken naar de regels! Maar wat is drankmisbruik? ;)
Maar goed als Jottum op een Off road gaat kom ik op de KLR, kijken of we de hele rit door de berm kunnen!
 
Vorige keer niet goed gekeken naar de regels! Maar wat is drankmisbruik? ;)
Maar goed als Jottum op een Off road gaat kom ik op de KLR, kijken of we de hele rit door de berm kunnen!

Onder drankmisbruik versta ik het morsen van alcoholische dranken :+
(en natuurlijk ook het overmatig nuttigen van deze dranken)

We gaan dit jaar ook een Offroad route plannen voor de liefhebbers, dus dan kunnen jullie de bermen met rust laten ;)
 
dus dan kunnen jullie de bermen met rust laten ;)

Dat is mooi. Laatst ook al een bermpje gepikt, schoot niet erg op (zal ook wel een ervaringsdingetje zijn!)

Toch is bermpje pikken een leuke bezigheid hoor! Mag alleen wel wat droger zijn...
full


Voor de niet facebookvrienden: ik heb niet zo lang geleden een Dominator 250 gekocht. Ga dus nu meer mijn eigen gang, zeg maar...
 
Laatst bewerkt:
Ik neem aan dat je vast bent begonnen met anti-regendansjes? Kamperen is tof, maar een beetje droog weer zou leuk zijn. :Y

Is er overigens iemand die in de regio een leuke allroad route in elkaar kan freubelen?
 
Hey Ik ben Albert Kleefstra en ik wil mij graag opgeven voor het test weekend van 2018.
Tevens wil ik benadrukken dat ik alle vrijwilligerstaken op mij wil nemen die de organisatie maar kan bedenken. Niets is mij te gek!!! Pakket B!!!

Tot mei 2018
 
Laatst bewerkt:
Zou me graag aanmelden, doch dit betreft het Hemelvaartsweekend.

En dat betekent thuis verplichtingen (meestal weg met de caravan tot en met Pinksteren).

Jammer, het is/was mij dit jaar zeer goed bevallen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan