Het MF-Testweekend 2018

Waar het gaat om de route voor zaterdag. Wordt deze route verspreid onder de deelnemers en zo ja, hoe en wanneer?

Hier rest ook de vraag. Niet omdat ik zoveel moeite heb met de routes erop zetten.
Maar beginnend rijders/navigeerders vermoedelijk wel :]
 
Hier rest ook de vraag. Niet omdat ik zoveel moeite heb met de routes erop zetten.
Maar beginnend rijders/navigeerders vermoedelijk wel :]

Het is niet noodzakelijk om de route geïnstalleerd te hebben. We werken met voorrijders. Dus aansluiten en volgen is voldoende. Ik zou zeggen: laat je verrassen!

Mocht je de route willen hebben, dan is dat zeker mogelijk
 
Het is niet noodzakelijk om de route geïnstalleerd te hebben. We werken met voorrijders. Dus aansluiten en volgen is voldoende. Ik zou zeggen: laat je verrassen!

Mocht je de route willen hebben, dan is dat zeker mogelijk

Mooi. Ik heb waarschijnlijk nog geen stroomvoorziening op de motor. dus meenavigeren zal niet gaan. Hoe lang is de route? Ik heb waarschijnlijk maar een tankinhoud die genoeg is voor 130 tot 150 km benzine.
 
Mooi. Ik heb waarschijnlijk nog geen stroomvoorziening op de motor. dus meenavigeren zal niet gaan. Hoe lang is de route? Ik heb waarschijnlijk maar een tankinhoud die genoeg is voor 130 tot 150 km benzine.

Wellicht handig om dan een paar extra liters mee te nemen? :)
 
Wellicht handig om dan een paar extra liters mee te nemen? :)

Ja, als ik daar de mogelijkheid voor had. Maar heb ook beperkte bagagemogelijkheden. Ergens tanken is ook een optie toch? Morgen ga ik eerst kijken of het überhaupt mogelijk is met deze motor te komen. Zo niet, dan neem ik de Silverwing mee. Die redt zeker 275 km op een tank.
 
Laatst bewerkt:
Mooi. Ik heb waarschijnlijk nog geen stroomvoorziening op de motor. dus meenavigeren zal niet gaan. Hoe lang is de route? Ik heb waarschijnlijk maar een tankinhoud die genoeg is voor 130 tot 150 km benzine.
Die CX500C heeft toch een tank van 12 liter? Met een verbruik van 1:22 moet je makkelijk over de 200 km kunnen halen. Een CX die meer dan 1:20 rijdt heb ik nog niet meegemaakt.
 
En weer ge-update naar de meest recente versie:

Eregasten:
  1. black mule (aanstichter van het testweekend)
  2. Femmke (morele ondersteuning van black mule) (alleen bbq)

Deelnemers:
  1. Jottum!
  2. NLT
  3. Dindo
  4. Norwin
  5. Quirine (Directrice van Norwin)
  6. CoenoX
  7. GLRodeWoerd
  8. Elles
  9. ynnad
  10. DetoX
  11. Stefan Falke
  12. Ruud van Es
  13. Mirna
  14. AlPike (Afgezegd)
  15. Fotosimon
  16. Thomthom (Afgezegd)
  17. Hanke (Afgezegd)
  18. Rinze (Afgezegd)
  19. Barbara (Afgezegd)
  20. Timieh
  21. Albert Kleef (chef bier halen)
  22. thyrif
  23. Wouter (sidekick van thyrif)
  24. Martell
  25. Pipi Langkous
  26. Ferde (ovb)
  27. Ronald_010 (Parttime)
  28. Diny (Directrice van Ronald_010)
  29. deBrum (alleen toertocht)
  30. Paul Moertje (alleen toertocht)
  31. edraket*
  32. Werner Beinhart
  33. ABlanket (BBQ Only)
  34. Aanhang van ABlanket (BBQ + Toertocht)
  35. LePensZeur

Bikers in opleiding:
  1. Ivo


Wat kost zo'n weekend nou?
Camping € 16,50 p.p. voor het hele weekend (€ 8,25 p.p.p.n) (kan mogelijk nog wijzigen!)
Voor deelname aan het testweekend betaal je €15,- p.p.
Mocht je ook mee willen doen aan de uitermate gezellige "testweekend Super-BBQ" dan betaal je €10,- p.p.
We hebben dus 2 pakketten in de aanbieding:
Pakket A: Deelname Testweekend € 31,50
Pakket B: Deelname Testweekend+BBQ € 41,50
 
Mooi. Ik heb waarschijnlijk nog geen stroomvoorziening op de motor. dus meenavigeren zal niet gaan. Hoe lang is de route? Ik heb waarschijnlijk maar een tankinhoud die genoeg is voor 130 tot 150 km benzine.

Een Twin heeft toch meer :)
Of kom je op je andere fiets?
 
Ik kom ook ergens morgen.

Vanavond van Turnhout naar Tilburg, voor clubavond. Pitten op de bank denk ik :')
Alle spullen gaan al mee.
En nog een TR1 tank, die ik heb verkocht en belooft heb morgen te verzenden. En een carb bank, gereinigd, dito verhaal. Moet ook nog ff mee :X

Morgen dus uitslapen en ontnuchteren. Dat zal rond 14:12 uur wel gedaan zijn. Dan sleutel bij laten maken voor de verkochte tank. Dan verzenden 2x, en nieuwe pilletjes tegen hooikoorts halen.

En dan gaat het regenen, en ga ik op weg richting Lichtenvoorde.

Ik heb trouwens wat updates gedaan aan de oude challenge bike. De eerdere toeter is door omstandigheden buiten mijn schuld in de struiken geflikkerd nadat de motor op mijn rechter been was gevallen tijdens de gladheid in december (niet schrikken: links had niet meer schade dan voor deze uitlijder :t, daar zitten alleen nog wat kiezeltjes van La Mouche...). Nieuwe toetert dus.
Eigenlijk past die nieuwe toeter niet binnen het kuipwerk, maar het voordeel is dat er eea ontbreekt, en dat barsten mogelijkheden geven tot vrije expressie in vormen. En ducttape houdt t in die vorm:
full


De motor is per direct met ongeveer 20 euro in waarde gestegen (geschat totaal nu €31,24).

De toeter werkt ook, wat altijd een bijzaak is bij dit soort geklooi.

Ook de led spanningsmeter vervangen. Die chinese troep had t voor aanvang van de vorige challenge al begeven, nu een andere uit china. Kan ik straks goed zien dat dat ding mijn accu heeft leeggetrokken, want het staat permanent aan. Handig :t

Ik heb het jiffyplaatje van vorige challenge nog paraat (gekocht in het zaakje waar Willem kabel voor RF ging halen), die zal wss wel even van pas komen.

Ik twijfel nog over welke tent: de hele kleine, of de hele grote....
 
Het kleine tentje! :t

Het blijft toch droog, en alles dat ik in zou willen pakken, kan in de koffers.
En omdat ik veel andere zooi moet meeslepen voor vrijdag, scheelt me dat een bak ruimte.

Dus:
LIDL tentje
stoeltje
een sok
deo spray ivm niet hoeven douchen of schone kleding mee nemen
goede zin
jiffyplaatje
anwb kaart

geen idee waar t stoeltje is eigenlijk :?
 
Ik heb 3 koffers en nog een bagagerol.. iets te veel van het goede voor 2 nachten, maar kan ik alvast voorbereiden voor mijn grotere reis in juni
Dit is de bagage die ik ook voor negen dagen mee ga nemen. Ik hoop dat het goed gaat. Het frame ziet er nou niet zo heel stevig uit en de bagagedrager heeft een limiet van drie (!) kilo!
 
Dit is de bagage die ik ook voor negen dagen mee ga nemen. Ik hoop dat het goed gaat. Het frame ziet er nou niet zo heel stevig uit en de bagagedrager heeft een limiet van drie (!) kilo!

Netjes hoor... maar 3 kilo is inderdaad niet veel.
Maar het is een testweekend dus wie weet kan ik volgende keer met een paar koffers minder _O-
 
ik pak ook volledig alle zooi mee als test voor mijn langere zomer vakantie (tis tenslotte test-weekend voor iets he ) , het enige dat niet meegaat dit weekend maar wel meegaat deze zomer zijn : mijn BBQ , mijn grill , mijn douchebag , drone en mijn ophang kast .
 
Laatst bewerkt:
vraagje : was het vandaag in nederland ook een feestdag ? en indien ja , zijn morgen in nederland alle winkels open of hebben ze bij jullie ook een brugdag ?
 
Ik kom ook ergens morgen.

Vanavond van Turnhout naar Tilburg, voor clubavond. Pitten op de bank denk ik :')
Alle spullen gaan al mee.
En nog een TR1 tank, die ik heb verkocht en belooft heb morgen te verzenden. En een carb bank, gereinigd, dito verhaal. Moet ook nog ff mee :X

Morgen dus uitslapen en ontnuchteren. Dat zal rond 14:12 uur wel gedaan zijn. Dan sleutel bij laten maken voor de verkochte tank. Dan verzenden 2x, en nieuwe pilletjes tegen hooikoorts halen.

En dan gaat het regenen, en ga ik op weg richting Lichtenvoorde.

Ik heb trouwens wat updates gedaan aan de oude challenge bike. De eerdere toeter is door omstandigheden buiten mijn schuld in de struiken geflikkerd nadat de motor op mijn rechter been was gevallen tijdens de gladheid in december (niet schrikken: links had niet meer schade dan voor deze uitlijder :t, daar zitten alleen nog wat kiezeltjes van La Mouche...). Nieuwe toetert dus.
Eigenlijk past die nieuwe toeter niet binnen het kuipwerk, maar het voordeel is dat er eea ontbreekt, en dat barsten mogelijkheden geven tot vrije expressie in vormen. En ducttape houdt t in die vorm:
[afbeelding]

De motor is per direct met ongeveer 20 euro in waarde gestegen (geschat totaal nu €31,24).

De toeter werkt ook, wat altijd een bijzaak is bij dit soort geklooi.

Ook de led spanningsmeter vervangen. Die chinese troep had t voor aanvang van de vorige challenge al begeven, nu een andere uit china. Kan ik straks goed zien dat dat ding mijn accu heeft leeggetrokken, want het staat permanent aan. Handig :t

Ik heb het jiffyplaatje van vorige challenge nog paraat (gekocht in het zaakje waar Willem kabel voor RF ging halen), die zal wss wel even van pas komen.

Ik twijfel nog over welke tent: de hele kleine, of de hele grote....



kijk das nou het betere tape werk !!!! prachtig gedaan Martell :t
 
Die CX500C heeft toch een tank van 12 liter? Met een verbruik van 1:22 moet je makkelijk over de 200 km kunnen halen. Een CX die meer dan 1:20 rijdt heb ik nog niet meegemaakt.

Je hebt ze in een 11 en een 12,4 liter versie. Daarvan is 2,5 liter reserve. In het minst gunstige geval heb je dus 8,5 liter om te rijden. 1:22 is wel erg gunstig. Ik weet nog niet wat het verbruik van deze is. Stel het is 1:19, dan kan ik 160 km op een tank. OK, is wel iets rianter dan ik eerst deed voorkomen.
 
Geen idee wat een brugdag is... maar morgen (11 mei) zijn de winkels gewoon open.



bedankt norwin :t , in Belgie is een brugdag : wanneer er op donderdag een feestdag is wordt er meestal vrijdag ook niet gewerkt , wanneer er dinsdag een feestdag is wordt er smaandags meestal ook niet gewerkt (gewoon omdat het kan *O* )
 
@detox,
Ik ga nog ff wat afwijken van de route, dus zal niet naar de posbank rijden :( wacht vooral niet op mij ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan