Het MF-Testweekend 2020

Ik moet effe kijken hoe ik al die zooi achterop mijn BMW'tje moet knopen, of is er geen allroad rit gepland? Een roltas en een tent wil nog, maar dan moet ik het zonder koffie, eten of kleren doen......... :?
 
Ik moet effe kijken hoe ik al die zooi achterop mijn BMW'tje moet knopen, of is er geen allroad rit gepland? Een roltas en een tent wil nog, maar dan moet ik het zonder koffie, eten of kleren doen......... :?
Toch genoeg?? Zolang je benedenwinds gaat zitten kun je van mij wel koffie krijgen. En eten roggelen we wel, drank halen we in het dorp dus ik zie het probleem niet?
 
Hoezo? Een testweekend? Niet om te kijken of de tent het nog wel doet. Dat kan ook heel anders.
Voor de rest van de te testen artikelen , met name de bepakking op de motor, tja, misschien is daar een test weekend wel handig voor.

Toch, de vorige keer dat ik even kwam kijken stond ik op de terug weg met een defecte stator in mijn CX ....
Nou heeft de Deauville geen stator die op die manier defect kan raken, maar toch......

Harmony,
Hans
( die langzaam weer tijd vind om andere dingen te doen )



IMG_6838.JPG
 
Hoezo? Een testweekend? Niet om te kijken of de tent het nog wel doet. Dat kan ook heel anders.
Voor de rest van de te testen artikelen , met name de bepakking op de motor, tja, misschien is daar een test weekend wel handig voor.

Toch, de vorige keer dat ik even kwam kijken stond ik op de terug weg met een defecte stator in mijn CX ....
Nou heeft de Deauville geen stator die op die manier defect kan raken, maar toch......

Harmony,
Hans
( die langzaam weer tijd vind om andere dingen te doen )



Bekijk bijlage 1469420
Tja alles beter als de bank denk ik dan maar!
 
Hier hoop ik dat ik dan de grens over kom.
Door corona staat alles stil hier,denk niet dat we dit jaar veel safari ritjes gaan doen.
Tis even allemaal knudde.
 
Het is even afwachten. Het virus raken we de komende jaren niet meer kwijt. Maar het is even afwachten hoe de pandemie zich ontwikkeld. Warmer weer is in ieder geval gunstig.
 
Het is even afwachten. Het virus raken we de komende jaren niet meer kwijt. Maar het is even afwachten hoe de pandemie zich ontwikkeld. Warmer weer is in ieder geval gunstig.

Hoe verklaar je dan de verspreiding in bijv Australie en het Midden Oosten? Aardig warm daar ook. 🤔
 
Dat is waar. Het geldt in het algemeen voor dit soort virussen. Of dat voor deze ook echt gaat gelden moeten we afwachten. We weten nog niet alles. Het is wel zo dat mensen in Nederland in de zomer meer buiten zijn en minder op elkaars lip zitten.
 
Ook nog spannend voor het mf testweekend dan


We zullen zien hoe de situatie zich gaat ontwikkelen. En houden de gang van zaken in de gaten.

Voor dit moment hebben we drie opties:
1. het testweekend gaat gewoon door
2. het testweekend wordt in het naseizoen gehouden
3. het testweekend wordt dit jaar gecancelled


Ik realiseer me dat dit niet echt een duidelijk antwoord is. De situatie omtrent "Corona" is ook niet erg duidelijk. We blijven de ontwikkelingen volgen en zullen jullie ook op de hoogte houden.
 
Ik wil mij toch maar gaan aanmelden. Omtrent corona heb ik schotland maar uitgesteld. Want ook weet ik niet hoe dat gaat lopen verder. Gelukkig hebben we nog niets betaald of geregeld qua overnachting
 
Hier staat het hele leven stil,tot half april.
Daarna zien we wel verder,zitten drie week opgesloten hier.
Gelukkig drank genoeg in huis!
 
Afgelopen middag hadden we als organisatie al besloten om het TW te cancelen. Vanavond tijdens de persconferentie werd het dus duidelijk dat het er dit keer echt niet in zit.


JAmmer maar helaas. Het is niet anders.
 
Afgelopen middag hadden we als organisatie al besloten om het TW te cancelen. Vanavond tijdens de persconferentie werd het dus duidelijk dat het er dit keer echt niet in zit.


JAmmer maar helaas. Het is niet anders.

Gaat het nog verplaats worden of gaat het dit jaar niet plaatsvinden
 
Gaat het nog verplaats worden of gaat het dit jaar niet plaatsvinden

Vooralsnog gaan we het niet verplaatsen voordat we zekerheid hebben.
Zekerheid is op het ogenblik ver te zoeken dus leek het ons beter om voor dit jaar geen datum meer te prikken.
 
Helaas, maar als ik het kan redden met een paar afgezegde afspraken en vakanties dan ben ik al tevreden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan