Het MF-Testweekend 2023

luitjes helaas door omstandigheden wordt dit jaar mn deelname zeer onwaarschijnlijk dus mijn plekje is weer vrij
 
Ook ik moet helaas afzeggen, door omstandigheden kan ik me geen twee dagen vrijmaken.
Wens jullie allen veel plezier daar, geniet ervan en hou het veilig.
 
Hey luitjes, ik heb dit ook al gemaild maar ik kan ook geen weekend komen. Waar de hond naartoe ging lukt niet.

Maar kan wel zaterdag erbij zijn + de bbq

Hoor wel of dit mogelijk is
 
Ik moet helaas ook afzeggen :/ :X

Ik ga t niet halen met mijn motor. Is nig te veel aan. En komende tijd is t hier nog veel overwerk op de zaak. Minder tijd en energie voor de kawa...
 
Over 5 dagen is het alweer zover. Tijd om maar eens naar de weersverwachtingen te kijken!

En de verwachtingen zijn best goed!!!!

Screenshot_20230507_230942_Buienradar.jpg
 
Best k#t…. Mijn uitdaging is om voor dit testweekend alles - behalve mijn stoeltje - in de koffers van mijn Deauville te krijgen. Bij het in de zijkoffer proppen van de tent bleek er een scherp randje aan de sluiting te zitten. Dus nu een scheur in de tentzak en de bodem van de tent. Dat wordt dus ducktape meenemen 🙄
 
Hello world!

Ik word wakker en rits de tent open. Zon in overvloed deze morgen. Gisteren vertrokken we onder verdachte omstandigheden uit Leeuwarden. Maar met een hoopvol plannen, geplande hoop en een dosis geluk zijn we droog aangekomen. De oorspronkelijke route viel in het water. Niks geen Zuiderzeedijk en dijkweggetjes kangs de IJssel. Het werd snelweg tot Zwolle en vanaf daar de provinciale wegen naar Lichtenvoorde.

Het plan pakte goed uit want het begon na aankomst meteen te regenen en die regen ging tot diep in de nacht door.

Gelukkig zijn de verwachtingen goed en kan de korte broek uit het vet. Eindelijk mooi weer
20230512_092520.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan