Het Michael van der Mark topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Michael van de Mark 5e na de eerste vrije training , op een dikke second maar komt goed.

http://www.racesport.nl/KALENDER/WSBK/tabid/96/iClass_ID/27/iCalendar_ID/188/Default.aspx

Michael van der Mark – EK Superstock 600 – 5e„In de eerste vrije training hebben we het nog redelijk rustig aan gedaan, we wilden nog niet te veel rijden om de banden een beetje te sparen maar we reden wel naar een mooie tweede tijd. Voor de kwalificatie wisten we na de test vorige week dat het lastig zou gaan worden met de hitte en zo en het was ook moeilijk om een goede tijd te zetten. Het kwam er eigenlijk gewoon niet uit en we waren zelfs wat langzamer dan in de ochtend. Het werd een vijfde tijd en ik ben daar lang niet tevreden over maar ik hoop morgen nog wat verder naar voren te komen
 
Laatst bewerkt:
Deze progressie belooft iig veel goeds.

Nu hopen dat ie volgend jaar weer bij Ten Kate kan,en dan wellicht in Supersport?
 
Deze progressie belooft iig veel goeds.

Nu hopen dat ie volgend jaar weer bij Ten Kate kan,en dan wellicht in Supersport?


Zeker hopen ja, hij doet het ongeveer net zo goed als Marino vorig jaar!
En dit jaar veruit de meeste overwinningen, echt heel knap gedaan.
 
Mag van mij volgend jaar ook wel in Moto2 rijden, daar heeft Ten Kate toch ook een motor en blok voor?
 
Michael van de Mark 5e na de eerste vrije training , op een dikke second maar komt goed.

http://www.racesport.nl/KALENDER/WSBK/tabid/96/iClass_ID/27/iCalendar_ID/188/Default.aspx

Michael van der Mark; "Voor de kwalificatie wisten we na de test vorige week dat het lastig zou gaan worden met de hitte en zo.."
En dan maar 1 tentje open waar je drank kunt halen..de gehele race staan kijken in de wachtrij, in de fakkelende zon B|
Wel ff leuk met een medelander staan kletsen 8-)
 
Laatst bewerkt:
En dan maar 1 tentje open waar je drank kunt halen..de gehele race staan kijken in de wachtrij, in de fakkelende zon B|
Wel ff leuk met een medelander staan kletsen 8-)

Daar hadden wij op zaterdag al van geleerd. :)
Zondag eten en drinken voor heel de dag meegenomen.
Prachtige race voor van de Mark. :}
 
Portimao is een mooi circuit, maar slecht geregeld met eten en drinken! gelukkig hadden wij de dames om eten gestuurd en konden wij de stock600 race wel kijken!
 
Portimao is een mooi circuit, maar slecht geregeld met eten en drinken! gelukkig hadden wij de dames om eten gestuurd en konden wij de stock600 race wel kijken!
Tsja, ik stond mét mijn dame in de rij.. :/

8-)

Was dit jaar idd bizar slecht geregeld daar , was vorig jaar anders en ....veel meer publiek.
Aantal toeschouwers viel idd tegen..omdat het kampioenschap reeds beslist was :?
 
Laatst bewerkt:
Tsja, ik stond mét mijn dame in de rij.. :/

8-)Aantal toeschouwers viel idd tegen..omdat het kampioenschap reeds beslist was :?

Het aantal toeschouwers is in vergelijking met 2 jaar geleden al ver-10-voudigd volgens mij. Toen zat er echt bijna helemaal niemand.

Denk niet dat dit aan de beslissingen van het kampioenschap heeft gelegen. Nog niet alles was beslist maar meer aan het feit dat mensen zich niet realiseren hoe goedkoop het eigenlijk is in Portimao en op het circuit.

Wel errug jammer want het is een ontzettend mooie plek om heen te gaan. Helemaal afgelopen jaar met de uitzonderlijk (ook volgens de Portugezen) lange en warme zomer *O* *O* . Waar je mij overigens niet over hoort klagen ;) .

Gelukkig was ik al bekend met de eet en drink kwaliteiten van Portimao dus ik had mijn tas volgestouwd met eten en drinken 8-) .

Wat een andere oorzaak is dat er niet zoveel eet en drink faciliteiten zijn is dat de meeste Portugezen niet "buiten de deur" eten maar hun eigen eten en drinken meenemen.
 
Het aantal toeschouwers is in vergelijking met 2 jaar geleden al ver-10-voudigd volgens mij. Toen zat er echt bijna helemaal niemand.

Denk niet dat dit aan de beslissingen van het kampioenschap heeft gelegen. Nog niet alles was beslist. Maar meer aan het feit dat mensen zich niet realiseren hoe goedkoop het eigenlijk is in Portimao en op het circuit.

Wel errug jammer want het is een ontzettend mooie plek om heen te gaan. Helemaal afgelopen jaar met de uitzonderlijk (ook volgens de Portugezen) lange en warme zomer *O* *O* . Waar je mij overigens niet over hoort klagen ;) .

Gelukkig was ik al bekend met de eet en drink kwaliteiten van Portimao dus ik had mijn tas volgestouwd met eten en drinken 8-) .

Wat een andere oorzaak is dat er niet zoveel eet en drink faciliteiten zijn is dat de meeste Portugezen niet "buiten de deur" eten maar hun eigen eten en drinken meenemen.

Of je plaatst het bericht gewoon 2x... -O- -O- O-) O-) :$ :$
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan