Het moet ECHT niet gekker worden!!

mail dit maar ff door naar het RIAG, die zijn gespecializeerd in mensen met zulke waan ideen !!!!
 
dan heb ik het gehad..

geen gezeik en dan maar verhuizen naar onze oosterburen...

ja het is hard maar je krijgt er veel voor terug :)
 
Ach.. het SWOV zal niet echt serieus genomen kunnen worden door de serieuzeren. Brandnetelbos helaas, behoort niet tot deze categorie mensen...

Hopelijk komt ze niet op deze site... ze zou dan egwel het onaangenaam voor motorrijders maken... :r
 
Nou, dat parkeren automatisch zou DE uitvinden zijn voor mijn buurman. DAMN nooit plek meer op de parkeerplaats, ik zet \'m altijd maar voor het huis neer nu, met alle gevolgen van dien.

Ach die lul kan niet rijden ook, nu heeft ie ALWEER een ongeluk gehad, z\'n linkerportier is ingedeukt, hij zal wel weer geen voorrang hebben gegeven, om de 2, 3 maanden heeft ie een deuk in z\'n auto en laat ie \'m weer uitdeuken, en dan krijgt ie een leaseautootje mee. Die vent kan ECHT niet rijden, zovaak dat hij ongelukken maakt. Maarja wat wil je 80 jaar... rijbewijs afpakken of GPS systeem !

rijbewijs invorderen!!!!!!!!!!!!!!

maar ik heb he erger gezien.dacht je nou echt dat er alleen domme blondjes bestonden? mooi niet
dit was dan een Turkse maar die was echt dom
komt met auto van pa naar werk enzo eerst wieldoppen weg langzaam komen er deuken in auto in 6mnd geen stuiver meer waard andere auto nette auto eerst wieldoppen -> deuken en dan weet ze de auto zodanig vast te zetten dat een voorwiel los boven de weg hangt om dat de rest vast zit op een stoeprand en dan dat inparkeren dat was werkelijk niet normaal na 10 isteken en om halen stond ie alsnog scheef in het vak elke keer weer. dat is echt een dom rund
 
rijbewijs invorderen!!!!!!!!!!!!!!

maar ik heb he erger gezien.dacht je nou echt dat er alleen domme blondjes bestonden? mooi niet
dit was dan een Turkse maar die was echt dom
komt met auto van pa naar werk enzo eerst wieldoppen weg langzaam komen er deuken in auto in 6mnd geen stuiver meer waard andere auto nette auto eerst wieldoppen -> deuken en dan weet ze de auto zodanig vast te zetten dat een voorwiel los boven de weg hangt om dat de rest vast zit op een stoeprand en dan dat inparkeren dat was werkelijk niet normaal na 10 isteken en om halen stond ie alsnog scheef in het vak elke keer weer. dat is echt een dom rund

Beter 10x proberen dan niet proberen, mijn buurman rijd \'m er gewoon in en vind \'m dan wel goed staan. Ach ik wacht nog op de dag dat ie sterft of niet meer kan autorijden en ie z\'n auto weg moet doen.
 
In nederland word je geleefd en leef je niet zelf :j ,e het is nog maar het begin en zolang het volk niet in opstand komt gaat het maar door :r
En maar denken dat we het zo goed hebben..... :j
 
Het is niet voor niets dat BELEID en DEBIEL uit dezelfde letters bestaan.
 
Daarom ben ik ook voorstander van de Tuftufclub, de enige goeie flitspaal is er een die naast een school staat of een die is opgefikt. })

Als ze ooit zoiets invoeren, dan wordt ik gek, op deze manier ontnemen ze al onze pleziertjes, het lijkt Noord-Korea wel. :r
 
Gizzmo 13,

Dat vind ik een goeie....BELEID en DEBIEL..!!
Eigenlijk gaat het mij niet zozeer om het feit dat de scooters \'verboden\' moeten worden.
Het feit dat er weer een stel van die \'geite wolle sokke\' watjes met het bekende Hollandse vingertje staat te wapperen daar word ik gestoord van...!!Vandaag zijn het de scooters want die gabbers kunnen niet rijden...te veel doden. Morgen zijn het onze pilsjes...want die zijn slecht voor onze lever...dan volgen de TV\'s...want die zijn slecht voor onze ogen....te veel röntgen stralen...dan onze frietjes...daar krijgen we een te dikke buik van....moet ik nog door gaan?? Heel dat SWOV zooitje in een 747 laden en boven de zee de zaak dumpen.......!!
 
Revolution,

Je weet wel..laden..beladen...inladen..iets ergens inleggen om van A naar B te vervoeren...snap je?
 
Scooters verbieden vind ik een prima initiatief. Die gasten rijden als gekken! :(

Die verbieden ze toch nooit!
Levert veel te veel op, mooi op een zonnige dag paar agentjes, rollenbankje en maar vangen (dicht bij een school, van rond een uur of 2 tot 5 ofzo).

En opvoeronderdelen /opvoerkitjes(??) mochten ook niet verkocht worden, maar loop de eerste de beste fietsenzaak met brommers maar eens binnen...

En dat ze als debielen rijden komt omdat ze zo nodig naar de WC moeten (kijk maar hoe ze zitten).
 
Die verbieden ze toch nooit!
Levert veel te veel op, mooi op een zonnige dag paar agentjes, rollenbankje en maar vangen (dicht bij een school, van rond een uur of 2 tot 5 ofzo).
Herkenbaar. Mijn ouders woonden dicht bij een middelbare school. Groot plein voor de deur en eens in de zoveel tijd kwamen ze dan vragen of ze daar gebruik van mochten maken om een rollenbankje neer te zetten. We kregen er nog geld voor ook.

Dat vragen deden ze dan een dag van te voren en mijn pa zei dit dan altijd tegen mij. Ook om mij te waarschuwen natuurlijk. Ik wat vrienden van me opbellen en die belden weer wat vrienden enz. })

\'s ochtends wakker worden en stonden de coppers daar klaar met een rollenbank, twee motoren en een busje met een monteur. Overal rondkijken, maar ze vonden er nooit zoveel. Iedereen was op de fiets of ze hadden een andere route genomen!! Erg grappig. Ik reed dan ook weleens weg, maar draaide dan snel weer om. Zonder helm, veel te hard e.d., maar het was ons terrein, dus ze konden me niets maken en mijn vader maar lachen, terwijl mijn moeder boos werd.

Wel nog een keer voor de gein mijn brommer op die rollenbank gezet. Zag er erg fraai uit (niet volgens de monteur), maar ik ging er dus toch niet de weg mee op!!
 
Herkenbaar. Mijn ouders woonden dicht bij een middelbare school. Groot plein voor de deur en eens in de zoveel tijd kwamen ze dan vragen of ze daar gebruik van mochten maken om een rollenbankje neer te zetten. We kregen er nog geld voor ook.

Dat vragen deden ze dan een dag van te voren en mijn pa zei dit dan altijd tegen mij. Ook om mij te waarschuwen natuurlijk. Ik wat vrienden van me opbellen en die belden weer wat vrienden enz. })

\'s ochtends wakker worden en stonden de coppers daar klaar met een rollenbank, twee motoren en een busje met een monteur. Overal rondkijken, maar ze vonden er nooit zoveel. Iedereen was op de fiets of ze hadden een andere route genomen!! Erg grappig. Ik reed dan ook weleens weg, maar draaide dan snel weer om. Zonder helm, veel te hard e.d., maar het was ons terrein, dus ze konden me niets maken en mijn vader maar lachen, terwijl mijn moeder boos werd.

Wel nog een keer voor de gein mijn brommer op die rollenbank gezet. Zag er erg fraai uit (niet volgens de monteur), maar ik ging er dus toch niet de weg mee op!!

Ze moeten al die petten in hun k*nt n%^&ken met een bezemsteel met daar omheen wat prikkeldraad!

Af Skoezie af... Je laat je gaan... Grrrrr... :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan