Het moet niet gekker worden. heeft wilders opties reaal?

sammie

MF veteraan
10 nov 2003
31.114
8.242
Assen
Krijg ik post van reaal, ze hebben winterthur overgenomen, Via deze firma heb ik bij een andere verzekeraar mijn motor verzekerd.
Heb ik er een terroristenclausule bij gekregen! :o

jemig, da's pas waar voor je geld.
voor 29 euro/jaar ben ik verzekerd, heb internationale pechservice en nu ben ik verzekerd voor als ze een vliegtuig op mijn enfield laten storten!
 
Krijg ik post van reaal, ze hebben winterthur overgenomen, Via deze firma heb ik bij een andere verzekeraar mijn motor verzekerd.
Heb ik er een terroristenclausule bij gekregen! :o

jemig, da's pas waar voor je geld.
voor 29 euro/jaar ben ik verzekerd, heb internationale pechservice en nu ben ik verzekerd voor als ze een vliegtuig op mijn enfield laten storten!

laat staan dat ze je band opblazen *D
 
Ik heb vorgie maand net de verzekering bij wintertur opgezegt omdat het span verkocht had. Jammer want zo'n dekking leek me wel wat.
 
Dagelijks storten zich vele tientallen kamikazevliegen te pletter op mijn kuipje. Vooralsnog zonder succes gelukkig, ik ben er iedere keer levend vanaf gekomen. Maar er kómt natuurlijk een dag dat een zwaan of gans ofzo dat voorbeeld gaat volgen en dán ben je blij met je terroristendekking..! :+

Evenzogoed denk ik niet dat als er 2 Boeings landen op mijn motortje, dat ik als bestuurder van de motor nog in staat zou zijn de schade aan de motor te claimen.. Zoals met de meeste verzekeringen verzeker je je tegen een theoretische mogelijkheid he.


Groeten, Karl
 
Ik vind het toch wel nuttig, want als ik opgeblazen word op de motor, dan krijgt mijn vriendin in ieder geval de motor nog uitgekeerd :/
 
Terug
Bovenaan Onderaan