Het moet toch niet gekker worden

Mr Hornet

MF veteraan
11 dec 2001
1.429
0
Het moet toch niet gekker worden :r :r

powerbrake_led_02.jpg


voordat ik met zo'n ding ga rond rijden moet er wel heel wat gebeuren

ziet er echt niet uit :r :r

ps het is een led-licht waarvan je er 1 op je helm + 1 achter op je motor plakt
 
Mmm, allemaal maar klagen over dat ze nooit gezien worden en dan komt er eens een oplosing waar je écht wel mee gezien wordt, is't nog niet goed |( :P
 
Mmm, allemaal maar klagen over dat ze nooit gezien worden en dan komt er eens een oplosing waar je écht wel mee gezien wordt, is't nog niet goed |( :P
:^ Als het op beschermende kleding (helmen, pakken) aankomt word er gezweerd bij alleen de duurtse merken, dit word volledig afgezeikt!
Het zou ook niet mijn keuze zijn, ok.
 
Dat is toch leuk! }) Nog even en de eerste motor rijdt rond als dat kerst-Coca-Cola-spotje (Al die verlichte vrachtwagens)
 
ook nog ff knippers d,r bij op de helm,...kun je mooi de knippers achter en voor eraf halen, zijn we ook van dat geneuzel af :P
 
'k Zoek zo'n helm met geintegreerde "LICHTKRANT".
Een aantal vaste teksten voorprogrammeren, en die vanaf je stuur selecteren als je een auto (bijvoorbeeld) rechts passeert.

Hou me graag aanbevolen voor een betaalbaar ontwerp, en,..... orginele teksten zijn van harte welkom.
 
Is inderdaad wel slim bedacht, maar je wordt inderdaad wel een kerstboom zo, helemaal als je ook nog knipperlichten aan je helm zet |( , waarom niet gelijk een bureaulamp aan je helm monteren :+ .
 
Het remlicht van een motor is meestal toch duidelijk genoeg :?
Ik heb iig nog nooit te laat gezien dat een motor in de remmen ging :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan