Het mooiste frame :P

downsider

Offerings to the God of Speed
30 mrt 2008
33.886
20.626
Geïnspireerd door dit topic mijn eigen creatieve brein O-) , wil ik wel doorgaan met een ander sexy onderdeel van een motor, het frame. Fabrikanten doen daar bij de styling van de motor hun uiterste best op. Berijders gaan daar vaak nog een keer op los. Ik ook. :Y Dusch ....

Ikzelf ga natuurlijk voor het moto morini 1200 frame,een kunstwerk,geinspireerd door leonadro da vinci :Y
full
http://www.motor-forum.nl/forum/find/poster/66778
 
Laatst bewerkt:
Tja, eigenlijk vind ik dat die Ariel Ace van Red Force de winnaar moet zijn, geen discussie, en die Ducati PaulSmart 1000 LE hierboven wil ik gewoon graag hebben. Nu, als het even kan. Maar omdat het vrij gewoon is om op MF voor eigen parochie te prediken kies ik het frame van een KTM Super Duke GT, want lekker functioneel, soms, en soms ietsjes minder...

full

:+

Oja, zo ziet het eruit als het spulletje wel werkt, functioneel dus:

full

:]
 
Laatst bewerkt:
Verder vind ik het daytona 675 frame mooi evenals het brug frame van de gsf400

full


full
 
Een Tonti of een Egli kan ik goed in meegaan. Maar al die Deltabox design frames? Een frame moet function over form zijn. Al die kunstmatige hekwerkjes die eigenlijk een Deltabox moeten verhullen slaan natuurlijk nergens op.

BMW K100, gewoon een Tonti frame zonder onderbuizen.

51.jpg
 
Laatst bewerkt:
full

De Muz Skorpion Sport,prachtig frame,wel een beetje zwaar.
De cupracer had een frame met minder wanddikte.
 
Vind het frame van mijn eigen Monster 1100S wel erg mooi;

2009-Ducati-Monster1100Sa.jpg


Verder de frames van de Morini Corsaro, frame/swingarm van Aprilia RS125/250 en RSV Mille, Mv Agusta F3/F4/Brutale frames.
 
Terug
Bovenaan Onderaan