guzzigek
MF veteraan
Google en Ebay zijn je vrienden daar in
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
schrik is een groot woord, je kunt er ook nog wel mee doorrijden hangt er een beetje vanaf hoe erg het lekt en hoe veel een olievlek onder de motor je stoort, de olie loopt net zo hard het koppelingshuis uit als het erin lekt en de koppeling wordt redelijk goed afgeschermt door het vliegwiel, dus de kans dat je koppeling gaat slippen door olie aan de frictieplaten is echt verwaarloosbaar.Jaartal had ik fout geschreven, heb het aangepast. Dat met die krukas kering is wel even schrikken.
Mooi dan kan ik hopenlijk met wat kleinere klusjes begin. Het blijft een motor van 42 jaar oud sleutel hoort ook bij de beleving.schrik is een groot woord, je kunt er ook nog wel mee doorrijden hangt er een beetje vanaf hoe erg het lekt en hoe veel een olievlek onder de motor je stoort, de olie loopt net zo hard het koppelingshuis uit als het erin lekt en de koppeling wordt redelijk goed afgeschermt door het vliegwiel, dus de kans dat je koppeling gaat slippen door olie aan de frictieplaten is echt verwaarloosbaar.
het is gewoon alleen een bekent probleem bij zowel guzzi als bmw dat de keerringen aan weerszijden van het droge koppelingshuis stilstand niet prettig vinden
Lijkt wel een tractor.
Ja mooi hè,.......prachtig gewoonLijkt wel een tractor.
Jep min 2 per sec.Je kan de slagen bijna tellen
Nigasil is de 'chroomlaag' op de cilinderwanden. Een kneiterharde laag. Bij normaal gebruik bijna niet te verslijten. Is ook een patent van guzzi...Ik heb vanmiddag een california 2 gekocht en daar zit de onderhoud historie bij. Daar staat in" 2 zuigers en cilinders Nigasil" weten jullie wat dat is?
Foto van de aanwinst.
Bekijk bijlage 1998099
Er is een middel om een uitgeharde keerring weer wat soepeler te krijgen. Je kunt het aan je motor of cardanolie toevoegen. Ook preventief. Heb het bij mijn eindaandrijving gehad en hielp vrij aardig. Uiteindelijk toch een nieuwe keerring geplaatst de oude was steenhard gewordenschrik is een groot woord, je kunt er ook nog wel mee doorrijden hangt er een beetje vanaf hoe erg het lekt en hoe veel een olievlek onder de motor je stoort, de olie loopt net zo hard het koppelingshuis uit als het erin lekt en de koppeling wordt redelijk goed afgeschermt door het vliegwiel, dus de kans dat je koppeling gaat slippen door olie aan de frictieplaten is echt verwaarloosbaar.
het is gewoon alleen een bekent probleem bij zowel guzzi als bmw dat de keerringen aan weerszijden van het droge koppelingshuis stilstand niet prettig vinden