Het motorseizoen is nu echt begonnen..

ID_

MF'er
31 jan 2011
191
0
Utrecht
Zie al beduidend meer motoren op de weg. Waar ik tot nu toe max 1 motor op de A28 tegenkwam, heb ik er nu al 3 ingehaald en moest ik ook wat meer zwaaien naar de andere kant :W

*O*
 
Laatst bewerkt:
jups opeen komen ze weer overal tevoorschijn :Y

Jammer dat het dinsdagnacht weer gaat vriezen en er dus tonnen zout over de weg gegooid gaan worden B|
 
jups opeen komen ze weer overal tevoorschijn :Y

Jammer dat het dinsdagnacht weer gaat vriezen en er dus tonnen zout over de weg gegooid gaan worden B|

Scheelt dat 't zout nog niet allemaal van de weg af is... zojuist maar weer van de motor afgespoeld na m'n ritje naar de tandarts...
 
Tja, en toch ...

Als je ziet wat voor schade pekel op den duur aanricht, dan kan ik me goed voorstellen dat je in de winter niet wilt rijden. Voor mij is dat niet echt een optie, omdat ik de motor gebruik voor woonwerk, maar als je alleen een hobbyrijder bent, kan ik me goed voorstellen dat je de motor in de winter van de weg houdt.
 
Tja, en toch ...

Als je ziet wat voor schade pekel op den duur aanricht, dan kan ik me goed voorstellen dat je in de winter niet wilt rijden. Voor mij is dat niet echt een optie, omdat ik de motor gebruik voor woonwerk, maar als je alleen een hobbyrijder bent, kan ik me goed voorstellen dat je de motor in de winter van de weg houdt.

Ik moet eerlijk toegeven, ik spoel me fiets niet af na elke rit (ik had gedacht het wel te gaan doen maar tjsa...). En toch ziet ie er nog goed uit.. Afgelopen zomer heb ik het hele frame opnieuw gespoten in een dikke laag verf en blanke lak, en als ik de zwarte bende laag eraf haal met een doekje is het gewoon nog netjes grijs.

De pekel krijgt geeneens de kans om er in te vreten..
 
Ik moet eerlijk toegeven, ik spoel me fiets niet af na elke rit (ik had gedacht het wel te gaan doen maar tjsa...). En toch ziet ie er nog goed uit.. Afgelopen zomer heb ik het hele frame opnieuw gespoten in een dikke laag verf en blanke lak, en als ik de zwarte bende laag eraf haal met een doekje is het gewoon nog netjes grijs.

De pekel krijgt geeneens de kans om er in te vreten..

Ik spreek je over een paar jaar wel weer ;)
 
Alleen niet gereden met de sneeuw, toen was het toch ietwat te glad.
De kou wel gewoon getrotseerd ^^.
Niks seizoensgebonden rijden

Het was (met uitzondering van een paar weken) ook niet zo koud dit jaar.

Ik kan me van een aantal jaren geleden nog wel herinneren dat ik met enorm vieze natte sneeuw op en neer moest naar Noord-Limburg, met lekkende winterhandschoenen :X Maar dat was nog op een motor zonder kuip / scherm / handkappen, dus ik kreeg de volle laag van die zooi.
 
Het was (met uitzondering van een paar weken) ook niet zo koud dit jaar.

Eigenlijk heel de winter met een t-shirtje onder mijn jas, en zomerhandschoenen gereden :Y

Vorige week ritje Rotterdam > Sliedrecht in de avond. Toen stond het zweet op mijn rug :P
Goeie jas scheelt de helft :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan