Het motorseizoen is nu echt begonnen..

Helaas... De eerste dode valt al te betreuren... Blijkbaar is het seizoen dus nu helaas echt begonnen ... En volgens de VOA had de motorrijder geen schuld... Triest.. Heel triest
 
Is het misschien een idee om in kleine groepen ritten te gaan maken de komende weken?

Dat valt meer op dan enkele motorrijders, en het stuurt een duidelijk signaal naar de bevolking dat (een groot deel) van de motorrijders de weg weer op gaat.

En het lijkt me gewoon leuk :)
 
Laatst bewerkt:
heb vandaag inderdaad een stuk meer motoren gezien. ook n zijspanner!

ook 'n brommerrijder aangehouden door een politie motor man, als burger.
Blij dat ik gewoon langs kon rijden.. hij keek wel sacherijnig zeg

ze kunnen écht niet verwachten dat ik op dat fietspad 40 rij zeg..
 
Laatst bewerkt:
Is het misschien een idee om in kleine groepen ritten te gaan maken de komende weken?

Dat valt meer op dan enkele motorrijders, en het stuurt een duidelijk signaal naar de bevolking dat (een groot deel) van de motorrijders de weg weer op gaat.

En het lijkt me gewoon leuk :)

Nahhh,het hele eind in de eerste versnelling blijven rijden is ook wat......
 
Zie al beduidend meer motoren op de weg. Waar ik tot nu toe max 1 motor op de A28 tegenkwam, heb ik er nu al 3 ingehaald en moest ik ook wat meer zwaaien naar de andere kant :W

*O*


Motorseizoen, je kan het hele jaar motorrijden.
Zwaaien op de snelweg, dan kan je beter met één arm in de lucht gaan rijden.
 
Motorseizoen, je kan het hele jaar motorrijden.
Zwaaien op de snelweg, dan kan je beter met één arm in de lucht gaan rijden.

Je neemt het wel allemaal heel letterlijk ;)

Tuurlijk kun je ook buiten het motorseizoen motor-rijden, maar wat ik natuurlijk hier mee bedoel is dat de weersomstandigheden zich meer verlenen voor velen. Als het buiten het regenseizoen in de tropen is, wil het toch ook niet zeggen dat het niet kan regenen daar?

Als ik zie dat de motor aan de andere kant van de snelweg kijkt, dan zwaai ik wel en zwaait die meestal ook al... Maar ik zal me proberen in te houden als ik een Yamaha BT1100 Bulldog zie! _O-

:W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W
 
ik rij al de hele herfst (lees winter) door, behalve de 2 weken sneeuw. maar vind het wel leuk dat er weer steeds meer blije zwaaiende motorrijders op de weg zijn. Toch is het oer saai zo op je motor tussen al die koekblikken die alleen maar sago naar je kijken. kan je beter de hele weg zo zitten : :] :W :] :W

ja toch niet dan *O*
 
Toch aardig gereden in de stad vandaag maar akelig stil qua rijders.
Alleen langs een chopper gereden, maar die zwaait natuurlijk niet -O-
 
winterschorsing nu ook voorbij toch?

edit: laat maar zie op vorige pagina dat het inderdaad zo is.
 
Laatst bewerkt:
Helaas... De eerste dode valt al te betreuren... Blijkbaar is het seizoen dus nu helaas echt begonnen ... En volgens de VOA had de motorrijder geen schuld... Triest.. Heel triest
Idd, ik las het al..... B|

En van die kerels die flink aan het gas draaien...(gisteren langs onze woonwijk) . Niet ff wennen; remmen weer leren, overige verkeer welke aan motorrijders moet wennen.......maar gelijk aso rijden.... |(
 
Idd, ik las het al..... B|

En van die kerels die flink aan het gas draaien...(gisteren langs onze woonwijk) . Niet ff wennen; remmen weer leren, overige verkeer welke aan motorrijders moet wennen.......maar gelijk aso rijden.... |(
inderdaad, dat is ook de rede dat het eerste weekend dat het echt mooi weer is ook zo veel ongelukken gebeuren.
"Echte mannen" hoeven niet te wennen, zij kunnen na 3 of 4 maanden niet gereden te hebben de zelfde dingen als na een aantal maanden elk weekend te hebben gereden. :/

gelukkig ben ik een mietje en doe het rustig aan :Y :]
 
@larsonyt

Is helaas niet de eerste dodelijke motorongeval dit jaar. Is de helaas de tweede.
 
"Echte mannen" hoeven niet te wennen, zij kunnen na 3 of 4 maanden niet gereden te hebben de zelfde dingen als na een aantal maanden elk weekend te hebben gereden. :/

gelukkig ben ik een mietje en doe het rustig aan :Y :]
full


Straks hem weer ophalen bij pa en ma uit de garage en weer achterthuis zetten *O*
 
Nahhh,het hele eind in de eerste versnelling blijven rijden is ook wat......

jaah lekker overtoeren maken , of tandwiel verhouden veranderen.. maar dan komt die al helemaal niet meer vooruit :9 4 takt he.


Maar het scheelt ook wel dat ik met goeie laarzen rij en motorjas, (en mn zaagbroek lijkt op n motorbroek..) dus naar agenten zwaaien ,zwaaien ze meestal gewoon terug en geven lekker gas en zijn weer weg *O*
 
Ook weer voor het eerst een rondje gereden dit jaar.
Na 5x starten begreep hij dat ie nu toch echt aan de bak moest.
Slechte kwaliteit brandstof als je het mij vraagt, starten doe je in 2x.
 
Terug
Bovenaan Onderaan