Het MT-03 Topic deel V! *insert zwarte Vlammen beter grap

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan het trouwens kloppen dat er gister een MT-03 van hier op de pleijroute (rond 20:00 a 20:30) in Arnhem reed?
 
Vanmiddag de nieuwe kentekenplaathouder van MadDoctor (door Cyccon geleverd) ontvangen. Is anders dan de oude dus hopelijk blijft deze heel.

Maar ik kan er weer de weg mee op :]

HJ
 
vandaag rond 21:00 op de sportlaan richting kijkduin, mt-03 berijder in het wit met witte allroad helm ala shoei hornet ds :)
 
Laatst bewerkt:
ik kwam gisteren een zwarte mt-03 tegen op t industrieterrein van alblasserdam bij het tankstation, er reden een aantal quads met hem mee
 
Update:

ik ga volgende week langs de motor-zaak om dinge af te spreken e.d. want;

"thing are getting bad" namelijk, Er misschien zelfs sprake van totalloss verklaring.

Dus dan moet ik een andere motor kopen, en dan wordt het verhaal moeilijk want wat moet ik dan doen een MT-03 of toch een andere speelfiets.

tot zover deze update het is niet veel maar ik wilde het toch even laten weten.
 
Laatst bewerkt:
Ook ik had gister een spijker in de band, k ben niet de eerste deze week......
MAAAr ik vond dat ik toch wel heel veel geluk had,
full

full

ik weet niet hoe die zo scheef in de band is gekomen maar dat maakt me niet uit :D:D mijn band is iig niet lek
 
Ook ik had gister een spijker in de band, k ben niet de eerste deze week......
MAAAr ik vond dat ik toch wel heel veel geluk had,
[afbeelding]
[afbeelding]
ik weet niet hoe die zo scheef in de band is gekomen maar dat maakt me niet uit :D:D mijn band is iig niet lek
Even recht slaan,en je hebt een gratis spijker,gefeliciteerd :+ :P
 
Laatst bewerkt:
Ook ik had gister een spijker in de band, k ben niet de eerste deze week......
MAAAr ik vond dat ik toch wel heel veel geluk had,
[afbeelding]
[afbeelding]
ik weet niet hoe die zo scheef in de band is gekomen maar dat maakt me niet uit :D:D mijn band is iig niet lek

haha is toch wel heel bizar zoals deze er in zit :)

bij mij zit er nu een prop in van de anwb zo'n dubbel gevouwen schoenveter (lijkt het op) maarja nog even paar weekjes mee rijden en dan nieuwe kopen.
 
Ik was gister de onderdelen van jordy op mijn motor aan het schroeven kom ik er achter dat er weer een spijker in zit :( . prop er in bij een dealer en ik vind het prima. B|
 
Jezus wat wordt ik moe van die marktplaats bieders. B|

Akra's (vraagprijs € 750 op marktplaats).... krijg je een bod van € 250. :W Zelfde verhaal voor de valdoppen. |(
 
Laatst bewerkt:
Eindleijk goed nieuws!

Mijn MT-03 wordt in glorie hersteld, en daarna ruil ik hem met bijbetaling in op een nieuwe MT-03 alles zwart met geele tank, veer en wheelstriping.

m.a.w. komt alles toch nog goed nu zit alleen nog met de verzekering en premi maar dat neem ik voorlief.

dus ik ga jullie nog niet verlaten.

Roy,
 
Eindleijk goed nieuws!

Mijn MT-03 wordt in glorie hersteld, en daarna ruil ik hem met bijbetaling in op een nieuwe MT-03 alles zwart met geele tank, veer en wheelstriping.

m.a.w. komt alles toch nog goed nu zit alleen nog met de verzekering en premi maar dat neem ik voorlief.

dus ik ga jullie nog niet verlaten.

Roy,

Ik heb nog akra's en valdoppen voor je ;)
 
óf laten staan... gaat de volgende pipo iig niet nog lager bieden... Hoewel, die heb je er ook bij.

Vet chill trouwens, ik heb maandag vrij... en laat er net een wedstrijd van oranje zijn... lege wegen voor Steveman!
 
Eindleijk goed nieuws!

Mijn MT-03 wordt in glorie hersteld, en daarna ruil ik hem met bijbetaling in op een nieuwe MT-03 alles zwart met geele tank, veer en wheelstriping.

m.a.w. komt alles toch nog goed nu zit alleen nog met de verzekering en premi maar dat neem ik voorlief.

dus ik ga jullie nog niet verlaten.

Roy,

Eind goed, al goed!
 
Ik verbaas me er al een poos over hoeveel mensen met de motor een spijker in hun band rijden....

Met de auto rij ik al 25 jaar lang 50.000km per jaar, 2x een lekke band gehad...

Dan denk ik wel eens, zou dat komen omdat motor-haters spijkers over populaire motorwegen strooien,of is het toeval / omdat onze banden zachter zijn of zo?
 
Jezus wat wordt ik moe van die marktplaats bieders. B|

Akra's (vraagprijs € 750 op marktplaats).... krijg je een bod van € 250. :W Zelfde verhaal voor de valdoppen. |(

Vooruit dan..., maak ik er 251 van... ;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan