Het MT-03 Topic deel VI: Komen en gáán

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heerlijk de media anno 2012. :N

Ik moet mij er maar niet te veel van aantrekken, maar er wordt inmiddels in de media een beeld geschets over mij invordering, die op de feiten invordering en snelheden van 120 waar 60 is toegestaan (dit zou kunnen kloppen, ik heb niet op mijn teller gelet, maar de omgeving waar ik reed) na totaal niet kloppen. -O-

Er word in verschillende berichten van verschillende maatschapijen gesproken over roekeloos rijgedrag en scheuren. :Z

Ook zou ik met veel te hoge snelheid over de N332, hebben gereden waarop de agenten de achtervolging inzette. Ik kwam vanuit Holten, waar de agenten bij de Chinees stonden en mij de oprit van de n332 op zagen draaien. Ik kwam op de, notabene oprit van n332, al achter andere auto's aan te rijden, de snelheid zal dus hoog uit 83km/h zijn geweest, ik heb hier dus gewoon niet te hard gereden.

Het enige pluspunt is wanneer Blik op de weg daadwerkelijk mij overtreding gaat uitzenden, dit het tegendeel zal bewijzen. Helaas is de 'imagoschade' (voor zo ver dat mogelijk is bij mij, haha _O- ) dan al aangericht.

Over het invorderen en de zeerwaarschijnlijk dikke boete maak ik geen probleem, ookal vind het nogsteeds (een paar dagen later en bekomen van alles) gezien het totaal plaatje wel meevalen, maar dat terzijde.

Het 'gezwam' van de media daarin tegen vind best wel vervelend en erg kortzichtig gezien hun er niet bij waren en dus over de situatie niet kunnen beoordelen. Helaas zal de Officier van justitie waarschijnlijk op de zelfde wijze naar de feiten kijken: 22 jaar, 52km/h te hard in 60 zone (volgens de media met pieken van 120).

Achja zal er mee moeten leven :X

Wel spoken er op dit moment de gedachten rond om de MT-03 in de verkoop te gooien. Dit aangezien ik de komende 2-maanden niet mag rijden, de maand erop geen mogelijk heid van rijden heb, een stukje toeren inmiddels al ruim 15 euro benzine per keer kost en ik dadelijk een jaar lang netjes moet rijden, om een nog dikkere straf te vermijden... volwassen worden is helemaal niet leuk meer in deze tijden.
 
Laatst bewerkt:
nix imago schade, morgen is het weer vergeten. ik werk in een beroep waar sinds oktober bakken stront over zijn uit gekiept door zorgverzekeraars en ander pisnichten in de marge van de maatschappij.....en zie je mij stoppen? dikke neus. Nu zit je in een dip, volgende maand ergens weer op de motor. en rijden als een oud wijf? doen we allemaal hier, alleen we doen net alsof we JoeBar zelf zijn............. dusz. gewoon kop omhoog en dikke vinger naar iedereen die zeurt. met de tekst, en je weet wat je daarmee doen kan!
hier lekker muziekje erbij
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=z-HKvYDTpoc
betekent zoveel : als ik blijf. ..................en dat ga jij doen gek!!
 
Tja...Is sneu voor je RoyB89.Maar zo gaat dat in de grote mensen wereld.

Blijft het feit dat je zelf het gas open hebt gedraaid.Snap het wel,maar toch.

Dus als lekker geluid wil hebben op 60km weg:hou hem in ze 3.

Draai je ook rond de 5000rpm,net als 120km/h in ze 5.

Sterkte! 8-)
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat iedereen in dit forum wel eens een enkele keer veel te hard heeft gereden. Je wilt toch weten hoe hard ie kan. Ik weet dat de mijne 170 haalt; uitgeprobeerd op een stil stuk rechtuit 80km-weg. Wel eerst goed in spiegels en om me heen gekeken natuurlijk. Som zit het mee en soms......... Niettemin veel sterkte RoyB89 in deze baarre toide!
 
Ik denk dat iedereen in dit forum wel eens een enkele keer veel te hard heeft gereden. Je wilt toch weten hoe hard ie kan. Ik weet dat de mijne 170 haalt; uitgeprobeerd op een stil stuk rechtuit 80km-weg. Wel eerst goed in spiegels en om me heen gekeken natuurlijk. Som zit het mee en soms......... Niettemin veel sterkte RoyB89 in deze baarre toide!

175 vol bepakt op de autobahn! *O*


Vind het wel een leuk ding, zo'n MT-03...

Alleen: is het een beetje te doen met 1.90m/100kg?

1.92m/90kg, rij er nu al 2,5 jaar en 30.000km met veel plezier op. Alleen ben nu stiekum op zoek naar iets nieuws (Sorry guys :$ ). Maar dat komt ook omdat dit me eerste motor is en ik nieuwschierig ben naar de rest van de motormarkt.

Heb al veel proefritten gemaakt de afgelopen weken, op Triumph's, KTM's, Suzuki's , BMW's en ga maar door. 600, 800 en 1000cc's & 2, 3 en 4 cylinders. Maar elke keer als ik weer op de MT-03 stap daarna is er een stemmetje in me hoofd die zegt dat ik er spijt van ga krijgen om zo'n leuke speelfiets weg te doen.

Maar zoals al een paar keer gezegt; gewoon een proefrit maken en zelf ervaren :Y


@Roy, zonde man! is het risico van het vak hea. Zeker met de MT is het heel makkelijk bij de eerste beste bochtencombinatie het gas flink open te trekken en de rest achter je te laten in de bocht. Alleen jammer dat dat niet gold voor de agenten, die je (waarschijnlijk op het rechte stuk natuurlijk) toch bij konden houden. als ik in die situatie zou zitten zo ik na het terug krijgen van me RBW toch weer op de motor stappen, alleen dan nog beter opletten waar je te hard rijd :X . Succes met de verdere afhandeling!
 
Inmiddels brief van OVJ binnen. Rijbewijs blijft ingevorderdt tot 3 juli, tenzij in de rechtzaak anders wordt bepaald. Ik dien geen beklaag of iets in aangezien ik hier geen grondige reden toe heb en dus moeilijk bezwaar kan maken. Ik ben mijn rijbewijs immers niet perse nodig... Ik wacht dus af tot ik een schikking voorstel in de brievenbus krijg en dan zien we wel verder.

Ben er vandaag tevens achter gekomen dat toeval bestaat. Kreeg zojuist een bereicht dat een kennis van mij door exact de zelfde agenten in exact de zelfde auto, maar nu zonder camereploeg staande is gehouden. Echter heeft hij meer geluk, aangezien hij niet bij te houden was op alle bochtige 60 wegen is slechts een meeting verricht op een 80 weg, welke onder de 50 grens uitviel. De agenten vonden dat de motorrijder, met 35 jaar rij ervaring niet verantwoord reed en zal ook worden aangemeld voor een EMG cursus.

Ik doe dus hierbij een oproep aan alle mensen in de regio salland en aan de grens liggende gebieden van salland. kijk goed uit je doppen, de politie (met name salland) is erg fanatiek aan het controleren! Team dat mij staande hield, reed in een donkere scoda superb kenteken 24-LZT-9
 
Laatst bewerkt:
@royb89 Altijd blijven ontkennen, dat zegt een maatje van mij die agent is. Want je legt al gelijk een bekentenis af.
 
RoyB 89,das niet best sterkte ermee,we moeten ons aanpassen aan de bejaarde snelheidsregels en dat was de reden waarom ik een MT 03 kocht.
trouwens je moet toch zelf weten of je tussengas geeft(vooral in tunnels)
laat je niet gek maken, ik ken geen motorrijder die niet eens meer dan 50 te hard heeft gereden. ;)
 
ik stond net naast een FZ1...........ik zou 'm zo graag rijden maar 200 in de 2!!!! dat kost me me rijbewijs voor 100 jaar!! dus idd voor mij zo'n mooie speelfiets en tussengas? mag dat niet? lekker dan!
 
ik stond net naast een FZ1...........ik zou 'm zo graag rijden maar 200 in de 2!!!! dat kost me me rijbewijs voor 100 jaar!! dus idd voor mij zo'n mooie speelfiets en tussengas? mag dat niet? lekker dan!
Yep ,dat is ook de reden waarom ik mijn soes heb weggedaan ,wel leuk al die pk's maar soms wil je ze toch weer allemaal gebruiken en dan ga je al snel 2 x de max snelheid :Y
 
zoek de MT
29437.gif
 
echte banden voor een MT03
DSC01694.jpg

DSC01696.jpg

DSC01692.jpg


rijden en met name sturen als een nieuwe. heerlijk. en looks are 200%

Dunlop Mutant........heel fijn!
 
Laatst bewerkt:
steveman, ook op een honda te plaatsen he!!. als ik nu een FZ6 had knalde ik ze er ook op. al is de topsnelheid misschien de band-beperkende factor. dat weet ik niet
 
Geil rubbertjuh!!!

Kijk hem nou de klinkers uit de straat trekken met die TDM!!! Mafpeter!

Er is weinig zo leuk als doen wat eigenlijk niet kan, maar wel mogelijk is....

Daarom is een MT-03 ook zo leuk, dat ding kan bijna alles beter tot 80 km per uur op de binnenweg dan menig andere motor.

Te hard rijden strafbaar.....? Ja, maar je mag lekker wel mierenneuker tegen meneer agent zeggen. Dat lucht dan weer op, dat wel! :')

:W
 
Laatst bewerkt:
Hm.Gistermiddag MT-03 gespot bij volkstuin complex in Amsterdam Noord....

Stond daar geparkeerd.Rare combinatie,volkstuin en MT-03... :X
 
Laatst bewerkt:
Ik voeg me ook bij dit topic ;) nu exact n week m'n rijbewijs, en afgelopen vrijdag mijn mt 03 gekocht :)!
Onmogelijk blij mee!! Binnenkort snel foto plaatsen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan