Het MT-03 Topic deel Vieah! *insert zwarte zijn sneller grap

Status
Niet open voor verdere reacties.
zul je toch nog ff moeten wachten want mijn bike is nog niet klaar
en dat duurt nog wel ff ivm werk en beunhazen
heb het erg druk

maar op youtube staat een filmpje


oohh ja zitten ook db killers in ben zelf ook benieuwd

Wat een gaaf weggetje!!! En tussen die rotsen klinkt het nog mooier!

Maar waarom steekt die man z'n been zo uit? Lijkt wel heel supermotard, maar hij gaat er niet sneller mee de bocht om!

HJ
 
@hjr ik dacht dat supermotard rijden betekende dat je het bekende voetje moet uitsteken :P
 
HJ je gaat me toch niet vertelllen dat je dat nog niet lukt ;)

ik zie soms marrokaantjes in de straat die een wheelie bouwen met een snor scootertje met 0,00 kw vermogen :P
 
Wat een gaaf weggetje!!! En tussen die rotsen klinkt het nog mooier!

Maar waarom steekt die man z'n been zo uit? Lijkt wel heel supermotard, maar hij gaat er niet sneller mee de bocht om!

HJ

Denk dat er paardestront ligt... :]
 
Zal wel meevallen met die marocs.....


Hoewel....


Maar dit zijn geen arabs of naffers *O*...hoezo art.5???
 
Laatst bewerkt:
en poetsen doe ik du secht niet meer...........lees en huiver
Al een maand of drie terug had ik twee stekkers gekocht voor de
optimate. Kon mooi de druppellader aan de Tricker en de MT03. Bij de
Tricker had ik ze er meteen maar op gezet en klaar wassie. Het dopje
met een tyrap vastzetten zodat ie makkelijk terug te hengelen l=was
als er perongeluk iets weg zou glippen. prima deluuks. Uiteindelijk is
het dan kerstvakantie en ik zet 'm er lekker aan. drup drup volt voor
volt komt het binnen in het accuutje. Kijk ik nog eens goed, zie ik
dus alsnog die tweede stekker/dingsu liggen voor de MT. Ik denk, effe
erop draaien en klaar. Maar waar zat die Accu nu toch ook al weer??
Meestal onder je kont ergens. bij de TRX DIEP onder je
kont........maar hier helemaal nix. Zal toch niet...........google
google. ja lekker on de tank. kan je de halve brommer slopen en er nog
niet bij. Zijn die accuooltjes wel eens in de vaseline
gezet.......bloos, uuh nee, en dan met wat corrosie vaster gaan
zitten.......en zijn ze nog steeds van dat knakuh metaal, du sje
megagoed passende schroevendraaier is nutteloos. TADAAA, papa fume une
pipe pakt zijn Pipesleutel........retteketet, in 1 haal los. EN nee
een steek sletel past niet, een dop was te dik en ring ook, een
ringratel ook............en wat bejje dan blij met je setje
pijpsleutels. Dus alles er weer op en dan dopje 10 uit je klauwen
laten vallen. ring kelde kinkel.........en dan zie je pas hoe krap
alles gebouwd is. Dit blokje is echt berecompact (XT en XTZ dus ook)
en alle ruimte wordt heel netjes gebruikt. Ja, als je de SR of XT
gewend bent, daar kan je om de cylinder heen met je arm van links naar
rechts en terug. hier he le maal nix! Nog niet met 1 vinger kom je
ergens bij. Dus ik zit me daar te schijnen met een
lampje............licht nergens..........half uur later, ligt ie heel
stiekum recht voor me neus op de rechter zijdeksel. maar omdat ik zo'n
poetser ben was die glimmende dop niet opgevallen.

wat is de les uit dit verhaal?? poetsen is niet slim als je je dop
laat vallen
 
Wat een gaaf weggetje!!! En tussen die rotsen klinkt het nog mooier!

Maar waarom steekt die man z'n been zo uit? Lijkt wel heel supermotard, maar hij gaat er niet sneller mee de bocht om!

HJ

da's mijn reactie ook!
ik denk en nu gaat ie echt hard.........maar nee
 
en poetsen doe ik du secht niet meer...........lees en huiver
Al een maand of drie terug had ik twee stekkers gekocht voor de
optimate. Kon mooi de druppellader aan de Tricker en de MT03. Bij de
Tricker had ik ze er meteen maar op gezet en klaar wassie. Het dopje
met een tyrap vastzetten zodat ie makkelijk terug te hengelen l=was
als er perongeluk iets weg zou glippen. prima deluuks. Uiteindelijk is
het dan kerstvakantie en ik zet 'm er lekker aan. drup drup volt voor
volt komt het binnen in het accuutje. Kijk ik nog eens goed, zie ik
dus alsnog die tweede stekker/dingsu liggen voor de MT. Ik denk, effe
erop draaien en klaar. Maar waar zat die Accu nu toch ook al weer??
Meestal onder je kont ergens. bij de TRX DIEP onder je
kont........maar hier helemaal nix. Zal toch niet...........google
google. ja lekker on de tank. kan je de halve brommer slopen en er nog
niet bij. Zijn die accuooltjes wel eens in de vaseline
gezet.......bloos, uuh nee, en dan met wat corrosie vaster gaan
zitten.......en zijn ze nog steeds van dat knakuh metaal, du sje
megagoed passende schroevendraaier is nutteloos. TADAAA, papa fume une
pipe pakt zijn Pipesleutel........retteketet, in 1 haal los. EN nee
een steek sletel past niet, een dop was te dik en ring ook, een
ringratel ook............en wat bejje dan blij met je setje
pijpsleutels. Dus alles er weer op en dan dopje 10 uit je klauwen
laten vallen. ring kelde kinkel.........en dan zie je pas hoe krap
alles gebouwd is. Dit blokje is echt berecompact (XT en XTZ dus ook)
en alle ruimte wordt heel netjes gebruikt. Ja, als je de SR of XT
gewend bent, daar kan je om de cylinder heen met je arm van links naar
rechts en terug. hier he le maal nix! Nog niet met 1 vinger kom je
ergens bij. Dus ik zit me daar te schijnen met een
lampje............licht nergens..........half uur later, ligt ie heel
stiekum recht voor me neus op de rechter zijdeksel. maar omdat ik zo'n
poetser ben was die glimmende dop niet opgevallen.

wat is de les uit dit verhaal?? poetsen is niet slim als je je dop
laat vallen

Frank zegt: jij hebt wel een glaasje melk met koekjes verdiend!

full
 
Druppel lader voor je motor....???
Hoor ik daar een meisje praten.......??
 
Druppel lader voor je motor....???
Hoor ik daar een meisje praten.......??


nee, dat was ik............
ikbenerklaarvoor.jpg

nb, die Tricker start gewoon naadje als ie koud is, dus dan is een goed opgeladen accu bij temps onder nul gewoon niet te versmaden.
EN ik dacht bij mezelf, kom, laat ik die MT ook een lader geven. Ik rijd de kilometers verspreid over twee, eerst zelfs drie bromemrs. en dan stond de MT soms best lang achteraan in de hoek. dus effe aan de tiet is helemaal niet erg
sabrina-ferilli.jpg

:Y
 
Blablabla....

nb, die Tricker start gewoon naadje als ie koud is, dus dan is een goed opgeladen accu bij temps onder nul gewoon niet te versmaden.
EN ik dacht bij mezelf, kom, laat ik die MT ook een lader geven. Ik rijd de kilometers verspreid over twee, eerst zelfs drie bromemrs. en dan stond de MT soms best lang achteraan in de hoek. dus effe aan de tiet is helemaal niet erg

Blablabla....

Ik zeg: Vertroetelen met een lekker verse

full


in z'n bolletje, en hij start en rijdt als een dolle
 
die MT heeft dat ook, die Tricker weet ik eigenlijk niet. want het is nog minder florisant dan die vorige trickel. dus wie weet, geen gek idee
 
Heeej rumpke wanneer denk je die dempers er op te hebben ongeveer, want ik zoek ook mooie dempers, DE akra's vind ik te duur bij termaat in nijmegen hebben ze voor 500 euri ook een mooi setje maar deze zijn zekers niet verkeerd.

en ik zou dan wel eens een foto willen zien hoe gaaf het staat. Geluid echt bruuuuuuuud.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan