Het MT-03 Topic deel Vieah! *insert zwarte zijn sneller grap

Status
Niet open voor verdere reacties.
hee kees, ik heb een rontgenfoto van je gevonden!! hahaha
autorijdende-puber-gaat-door-het-lint-bij-aanhouding_heerhugowaard_482076.jpg
 
Jaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhh, neuspeuteren! Nederlands favoriete vrijetijdsbesteding!

full


Zowel bij dames
 
Harr,

Heb je deze ook al? Je laat je MT-03 toch zeker niet naakt overwinteren hè? :o

Daar zijn ze niet voor gemaakt hoor! Dat neemt 'ie je niet in dank af! :( :N |(

full


Snel ff Termaat bellen en een overwinter survival kit voor de MT-03 bestellen! :Y :W
 
Harr,

Heb je deze ook al? Je laat je MT-03 toch zeker niet naakt overwinteren hè? :o

Daar zijn ze niet voor gemaakt hoor! Dat neemt 'ie je niet in dank af! :( :N |(

[afbeelding]

Snel ff Termaat bellen en een overwinter survival kit voor de MT-03 bestellen! :Y :W

Nee die moet ik nog hebben. Wat kost zo een ding?

Edit: ze staat natuurlijk wel verwarmd achter slot en grendel. Dat knuffelt beter.
 
Laatst bewerkt:
Nee die moet ik nog hebben. Wat kost zo een ding?

Edit: ze staat natuurlijk wel verwarmd achter slot en grendel. Dat knuffelt beter.

Geld mag geen rol spelen wanneer het je MT-03 betreft Harr.... gewoon jeroen bellen en bestellen dat ding. Straks is de lucht in de banden ook nog koud... :N |(
 
Geld mag geen rol spelen wanneer het je MT-03 betreft Harr.... gewoon jeroen bellen en bestellen dat ding. Straks is de lucht in de banden ook nog koud... :N |(

Zal ik Jeroen maar even bellen dan? Ik wil ook nog valdoppen hebben namelijk *D

Edit: en een fly screen ;(
 
Laatst bewerkt:
flyscreen...tis een naked...besides...wat bescherm je met je flyscreen tegen vliegen dan? ding moet zo kaal mogelijk! en valdoppen? ALS ik ga zorg ik ervoor dat ik goed ga en dat er nix meer aan te redden is...hehe...
 
Flyscreen, het gaat me ook niet om het beschermen. Ik vind hem met een flyscreen er netter uit zien! Maar goed dat niet iedereen er hetzelfde over denkt ;)

En wat betreft de doppen. Stel dat ik een keer een misstap maak met het afstappen ofzo dan ben ik blij dat er valdoppen op zitten om de schade te beperken ;)
 
Laatst bewerkt:
i know...vind het alleen maar leuk dat ie er anders uit gaat zien...ben vorige week nog voor jou uitgemaakt toen ik een vriend van me sprak en glashard beweerde dat ik over de graafseweg reed ipv jij...
 
haha....zorg jij nou maar dat die 1000km erop komt te staan...kunnen we van de zomer eens echt gaan rijden!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan