Het MT-03 Topic deel Vieah! *insert zwarte zijn sneller grap

Status
Niet open voor verdere reacties.
Teasing... ?! Mwahahah teasing is pleasing!

full


Doe me een lol?! 8-)
 
Toe maar! Proficiat!

Het beste aan je meisje geven..... slijmbal! ;) :+

Zeker ook nog een zwarte.....?! :]

Of een witte, die is voor meisjes... })

Ik heb hem besteld van haar centjes haha. :')

Het is een zwarte omdat deze zeeeer voordelig was. Ze had liever een witte maar die zijn er niet meer overjarig.

Wat kost een (kale) nieuwe tank trouwens?
 
Ik heb hem besteld van haar centjes haha. :')

Het is een zwarte omdat deze zeeeer voordelig was. Ze had liever een witte maar die zijn er niet meer overjarig.

Wat kost een (kale) nieuwe tank trouwens?

Destijds kon de dealer voor €200 de tank in een andere kleur laten spuiten voor me. (In welke kleur zeg ik liever :+ )

Maar dan kloppen er andere details niet meer aan de motor bij de rest van de kleurstelling. Bij verkoop zal er dan ook sneller worden geroepen "da's een schade fiets!".
 
Zo, da's even een ander bedrag :D

Trouwens, is het moreel héél verwerpelijk om een stel valbeugels online te bestellen op zeg... 13 april, 17 april er mee op CPZ te crossen en ze 19 april terug te sturen onder het mom van "wet kopen op afstand" O-)
 
ruk je die stickers eraf en plak je er na het spuiten nieuwe op. kost ook wel een tientje of twee (gewoon keihard imitatie bestellen)
 
Die witte had ik gezien en gemaild ja. Die kerel verzend niks naar het buitenland. B|

Spuiten lijkt mij geen optie idd, mede omdat de stickers onder de lak zitten. Ach ik kom vanzelf wel iets tegen voor een normale prijs.~[/quote]

@chriscross:

Als je er een witte bagstertankhoes overheen gooit ben je ook klaar *D
En als voordeel blijft ie eronder toch nog zwart, dus geen snelheidsverlies! _O-
 
Laatst bewerkt:
HAAAAAAAAAAAAA net bericht van justitie ik mag mijn roze kaartje morgen ophalen. In Amsterdam. :] :] :] :] :] :] :] :] :] maar wel wat dichter bij de toegestane snelheid
 
Wat kost zo'n 1000 beurtje trouwens en wat doen ze daarvoor?

Lijkt me dat je dat zelf ook kan, filtertje, olie en misschien bougies al lijkt me dat laatste niet nodig na 1000km. Mischien klepspeling checken.
 
Wat kost zo'n 1000 beurtje trouwens en wat doen ze daarvoor?

Lijkt me dat je dat zelf ook kan, filtertje, olie en misschien bougies al lijkt me dat laatste niet nodig na 1000km. Mischien klepspeling checken.

1000 beurt betaal je enkel olie en filtertje, de rest is gratis.

LET OP: De MT-03 heeft een dry-sump olie systeem, dus dat is wat meer werk en lastiger om daar olie van te peilen....
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan