Het MT-03 Topic deel Vieah! *insert zwarte zijn sneller grap

Status
Niet open voor verdere reacties.
kent iemand van jullie dit dingetje?
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=260576766676&ssPageName=STRK:MEBIDX:IT
vraag me af of het voor €3 echt betere prestaties krijgt.

Dat kwam er geloof ik op neer dat je de temperatuursensor voor de gek houdt. Als het kouder is (of lijkt te zijn) stuurt de injectie meer brandstof de cilinder in.
 
met andere woorden dat je blok te warm word met alle gevolgend van dien :+ kost je geen 3 euro maar 3??? euro in totaal uiteindelijk

bedankt don, maar dan rij ik nog wel even met deze uitlaten rond. ik heb al een paar vakantie's gepland en wil wel lekker rond rijden met een volle tank benzine :] dus die uitlaatjes moeten dan even wachten
 
Laatst bewerkt:
Freunde, quanta costa de powercommander-III op dit moment??
En bouwen we die zelf in of moeten we dat laten doen?

en jongejonge wat een trutte weer is het buiten.
 
nee, als Piet bij termaat weer terug is (over 1,5 week)ga ik het uiteinde eraf slijpen. want zonder dempers heeft ie veel te weinig tegendruk en komen er blauwe vlammen van 20cm uit beide pijpjes is wel gaaf maar hoort niet. drm heb ik ze even in takt gelaten totdat ik em af ga laten stellen.
maar ik heb powerpoint in tiel ook al ff mail gestuurd wat kosten zijn voor afstellen en dynorun.
 
Freunde, quanta costa de powercommander-III op dit moment??
En bouwen we die zelf in of moeten we dat laten doen?

en jongejonge wat een trutte weer is het buiten.

Zelf inbouwen... hoewel inbouwen al een groot woord is voor het zoeken van een plekje voor dat ding en vervolgens de stekkers aansluiten.

Maar .... je het heeft geen zin om hem in te bouwen zonder te tunen.... je hebt dan ofwel een mapping nodig van een motor die identiek is uitgerust (qua luchtfilter en demper e.d.) ofwel even langs een tuner om 'm op de rollenbank in te regelen.

Als je googled vind je prijzen van rond de €300,- voor een PC. Tunen op een rollen bank kost iets van €100,- dacht ik zo uit m'n hoofd.

HJ
 
Laatst bewerkt:
kent iemand van jullie dit dingetje?
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=260576766676&ssPageName=STRK:MEBIDX:IT
vraag me af of het voor €3 echt betere prestaties krijgt.
Dit is dus eigenlijk hetzelfde als de "kev-mod",maar dan simpeler,te simpel.
De kev mod is parallel aan de temp sensor,en traploos regelbaar,en werkt wel.Zelf te maken voor nog geen 10 euro.Ik heb het gedaan,en het werkt.En je mengsel wordt rijker,dus minder warm.
 
nee, als Piet bij termaat weer terug is (over 1,5 week)ga ik het uiteinde eraf slijpen. want zonder dempers heeft ie veel te weinig tegendruk en komen er blauwe vlammen van 20cm uit beide pijpjes is wel gaaf maar hoort niet. drm heb ik ze even in takt gelaten totdat ik em af ga laten stellen.
maar ik heb powerpoint in tiel ook al ff mail gestuurd wat kosten zijn voor afstellen en dynorun.

De PC III pas mooi onder de mono/duo seat cover, in de ruimte waar je schijfremslot past.

De PC V is nog veel kleiner die kan je daar helemaal mooi kwijt. Op die plaats kan je er altijd eenvoudig bij mocht dat nodig zijn.

Afstellen op de bank specifiek op jou motor is zeker aan te raden. Als je een bestaande map van de website van Dynojet gebruikt is dat minder optimaal, elke motor is weer net wat anders, dus 100% optimaal is zo'n (andermans) map voor jou motor nooit. Maar natuurlijk wel weer beter dan helemaal niet afstellen.
 
Laatst bewerkt:
hey even een vraagje tussen door ik ben nu aan het zoeken naar een geschikt navigatie systeem

maar heb echt geen idee wat de betere zijn en waar je op moet letten hebbe jullie nog tips
?
 
De PC III pas mooi onder de mono/duo seat cover, in de ruimte waar je schijfremslot past.

De PC V is nog veel kleiner die kan je daar helemaal mooi kwijt. Op die plaats kan je er altijd eenvoudig bij mocht dat nodig zijn.

Afstellen op de bank specifiek op jou motor is zeker aan te raden. Als je een bestaande map van de website van Dynojet gebruikt is dat minder optimaal, elke motor is weer net wat anders, dus 100% optimaal is zo'n (andermans) map voor jou motor nooit. Maar natuurlijk wel weer beter dan helemaal niet afstellen.

Waar heb jij de PC er ook alweer op gezet? In Oss toch? Ik wil er bij mij ook een op :+

Kijken of het aan/uit effect dan echt wat minder wordt hehe _O-
 
hey even een vraagje tussen door ik ben nu aan het zoeken naar een geschikt navigatie systeem

maar heb echt geen idee wat de betere zijn en waar je op moet letten hebbe jullie nog tips
?

lees dit: http://forum.gps.nl/

...


... en als je dan nog vragen hebt ...


Nee, serieus. In de wereld van navigatie systemen kan je makkelijk verdwalen :?

Veel soorten en smaken en voorkeuren. Eerst moet je je afvragen wat je er mee gaat doen: gebruik alleen op de motor, of ook in de auto, of op de fiets of bij het wandelen? Of voor iedere gelegenheid een ander type?

Daarna moet je je af gaan vragen hoeveel geld je er aan uit wilt geven: een nieuwe Zumo + benodigdheden gaat zo richting €800,- (de beugeltjes, kabeltjes etc. zijn best prijzig).

2e hands kun je ook overwegen: http://2ehands.gps.nl/

Maak een afspraak bij een van de WayPoint vestigingen (Wierden, Gouda, Eindhoven, Groningen); trek er een halve dag voor uit (niet op een zaterdag want dan loopt het meestal storm). Daar lopen deskundige mensen die een eerlijk advies geven + goeie service (mijn ervaringen tot nu toe).

HJ
 
Laatst bewerkt:
hey even een vraagje tussen door ik ben nu aan het zoeken naar een geschikt navigatie systeem

maar heb echt geen idee wat de betere zijn en waar je op moet letten hebbe jullie nog tips
?

TomTom 940 + Ram mount + 12 volt aansluiting.

+/- € 300 a € 350 ben je klaar. Hij is alleen niet waterdicht... maar daar hebben ze een zakje voor uitgevonden :+
 
Waar heb jij de PC er ook alweer op gezet? In Oss toch? Ik wil er bij mij ook een op :+

Kijken of het aan/uit effect dan echt wat minder wordt hehe _O-

Klopt, alleen die doet dat in principe niet voor particulieren (hij is de importeur) en deed het alleen omdat hij een MT-03 nog niet eerder had gehad. Net zoals met m'n XJR nu dus.

Hij verwijst iedereen door naar PowerPoint in Tiel, die is ook door hem dynojet gecertificeerd, en een hele goede.

http://www.power-point.nl/home.php?xid=89dbb29cff251eafdda3919c0cd20997

Succes!
 
Ah oké, misschien dat ik dat nog voor 17 april ga proberen te doen! Ik ga er in ieder geval even over nadenken want moet ook nog een nieuw pak aanschaffen :+

Edit: en dan komt er natuurlijk ook weer zo een K&N luchtfilter bij :P
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat 99,99% van alle beschikbare accessoires voor de MT-03 in dit tpoic (verspreid over alle 4 de hoofdstukken) wel (meerdere malen) voorbij zijn gekomen.

Ik zou zeggen, ga er eens rustig voor zitten en blader alle 4 de hoofdstukken eens op je gemak door, vul een zoekterm in en voila je hebt de post van het betreffende accessoire... jahaaaaaaaa zo simpel kan het zijn.

Zo steek je ook veel op van alle voors en tegens van de verschillende accessoires, en Elhippo heeft een categorie extraordinaire op het gebied van accessoires, veel leesplezier! :W


Bedankt voor de hulp.
 
Laatste nieuws en dan hou ik er over op en probeer het ergens diep weg te stoppen ..... en niet op een plaats waar 10% homo's zoeken hahaha . Ik krijg een nieuw schikkingsbedrag van 690 eurie binnen of buiten scheelt me 70eurie.
 
Laatste nieuws en dan hou ik er over op en probeer het ergens diep weg te stoppen ..... en niet op een plaats waar 10% homo's zoeken hahaha . Ik krijg een nieuw schikkingsbedrag van 690 eurie binnen of buiten scheelt me 70eurie.

Ik zou het als een belediging zien en gewoon 760 euri overmaken als dank voor de bewezen dienst. :Y

De ene keer gaan ze aktie voeren voor een hoger salaris, zijn er tekorten en kunnen ze daardoor minder blauw op straat sturen en nu kan het in eens een stuk goedkoper. Kom nou zeg! :(
 
Laatst bewerkt:
'kweenie of dit al eerder gepost is, maar bij deze (nogmaals):


Jammer van die spiegels en dat ruitje :r . Die dempers vinnik er wel cool uitzien zo 8-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan