Het MT-03 Topic deel Vieah! *insert zwarte zijn sneller grap

Status
Niet open voor verdere reacties.
nou, ik niet! dat betekend geen knietjes/stepjes aan de grond, en das toch echt wel een must als ik het circuit op ga!

heeft iemand het adres van het hotel voor mij? stel dat ik vrijdag vanuit adam vertrek is dat wel zo handig :D


Het Ritz, voor minder doen we het niet. })
 
Hey MT-ers!


weet iemand n originele kont/taartschep voor mn MT uit '08?
'k Wor zeiknat en heul heul vies in de regen met deze kont! En vind t ook niet mooi... (moet ff foto verkleinen, dan zet k m erbij)

hoewel k nu helemaal niet rij: '(
de koppeling gaat nogal zwaar, heb mn pezen zwaar overbelast in mn li-pols en moet rust houden, en zéker geen motorrijden... |(

...... is dr wat te doen aan die koppeling?
Heb al geboekt voor hemelvaart in Duitsland en van de zomer in Dolomieten, wil dan wel kunnen rijden!!!

Thnx voor tips alvast!

Welkom!

Ik heb van die knijpers gekocht in een sportzaak om de knijpkracht in mijn linkerhand wat te vergroten..... Ook heb ik er Pazzo hendels op zitten, die kun je verstellen zodat de gripafstand kleiner is.

Kijk eens hoe horizontaal je hendel nu staat t.o.v. je hand, als het hendel b.v. erg naar beneden staat dan staat je hand/pols in een onnatuurlijke houding wat ook klachten kan veroorzaken. Wanneer op de motor zit en je je hand op je linker handvat legt en je vingers ontspant, dan moeten je vingers op het koppelingshendel liggen.
 
hier de kont zoals k m níet wil... :N
full
 
Mijn MT-03 heeft de standaard kont, maar ook die beschermt nauwelijks tegen opspattend slijk wanneer ik door regen rij (wat ik eigenlijk never doe). Dus verwacht geen wonderen van de standaard kont....
 
Met de orginele taartschep heb ik ook het nodige zand op m'n rug verzameld bij een natte rit...

Oplossing: mooi weer rijden! ;)

http://link.marktplaats.nl/311047808

Misschien dat die 't heeft?



H&B valbeugels lijken me 't handigst, tank en carter lijken me met die dingen 't best beschermd, alleen is de levertijd wat te lang...

Misschien toch gewoon maar niet vallen :+
 
Laatst bewerkt:
ik ben aan het knutselen gegaan en mijn achterkant stukje ingekort.[afbeelding]
[afbeelding]

wat zeggen jullie ervan, of is 't waar the hell ben je mee bezig :D

hier ben ik zelf een beetje aan het knutselen gegaan, heb em nu paar dagen erop ga nog wel wat kleine dingen veranderen.
maar op deze manier is ie niet meer zo lang.. en plat als de Pic die jij liet zien
 
steveman, die had ik al gebeld, maar hij had zo ongeveer alles, behalve de kont, die lag helemaal in puin... :?

en k verwacht ook niet zoveel van originele kont, maar t achterlicht daarvan is óók beter zichtbaar dan die ik er nu op heb zitten, en t staat gewoon mooier, nu is t zo'n afgehakte kont, waardoor de motor zo kort lijkt..

....t is maar net wat je mooi vindt...
...mocht iemand r een weten, of willen ruilen?
 
Net even contact met MSL gehad inzake de uitnodiging. Deze wordt naar verwachting morgen verstuurd (ze zitten vandaag op het circuit).

Blue_eyes -> Hoe laat wil je vrijdag vertrekken?
 
..vind m helemáál wel mooi :}
afstandhouders niet zo, maar ja, t is wel handig :)

..acerbis hankappen liggen nog op tafel, die moeten er nog op :)

btw de aprilia pegaso ernaast is 10 apr gejat, zie topic over gejatte motoren....
full
 
Laatst bewerkt:
hoewel k nu helemaal niet rij: '(
de koppeling gaat nogal zwaar, heb mn pezen zwaar overbelast in mn li-pols en moet rust houden, en zéker geen motorrijden... |(

@ntaz : Koppeling zwaar???....bij een MT????....misschien een beetje kruipolie in de kabel laten lopen......:)
 
Laatst bewerkt:
steveman, die had ik al gebeld, maar hij had zo ongeveer alles, behalve de kont, die lag helemaal in puin... :?

en k verwacht ook niet zoveel van originele kont, maar t achterlicht daarvan is óók beter zichtbaar dan die ik er nu op heb zitten, en t staat gewoon mooier, nu is t zo'n afgehakte kont, waardoor de motor zo kort lijkt..

....t is maar net wat je mooi vindt...
...mocht iemand r een weten, of willen ruilen?

Heb er nog wel eentje liggen...


HJ
 
Net even contact met MSL gehad inzake de uitnodiging. Deze wordt naar verwachting morgen verstuurd (ze zitten vandaag op het circuit).

Blue_eyes -> Hoe laat wil je vrijdag vertrekken?

Kan je om 13:15 bij mij zijn, dan zijn we rond 15:00 in Zandvoort?

Gooien we de spullen in het hotel af, en gaan we ff chillen in Havana.
 
Kan je om 13:15 bij mij zijn, dan zijn we rond 15:00 in Zandvoort?

Gooien we de spullen in het hotel af, en gaan we ff chillen in Havana.

Staat in de agenda! Ik zal mijn tas donderdag dan vast inpakken zodat ik naar het werk gelijk jou kant op kan rijden.

Ik heb er zin in!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan