Het MT-03 Topic deel Vieah! *insert zwarte zijn sneller grap

Status
Niet open voor verdere reacties.
zal als ik thuis kom eens kijken of ik ook mail heb! k vertrek vrijdag vanuit adam en ben zo tegen 5en bij het hotel. Kees, zal ik jou dan ff bellen voor richtingaanwijzingen richting Havana? :P wat is handig om verder mee te nemen, behalve je motor en goede zin?

Een credit card die gedekt is, of veel cash.

Bandenspanning metertje hebbik, net als film en foto materiaal.

CeeYa :W
 
komt goed! k heb er zin in!!!

heb nog zowaar ook nog een nieuw voorbandje kunnen regelen!! helemaal ready! alleen niet kunnen poetsen...zal wel de smerigste van allemaal zijn dan :P
 
ah, dus ik kan de speeltjes thuislaten? :+

moet in ieder geval kleding meenemen voor werk die dag en ik denk dat drinken een goed plan is (VEEL water). verder zie ik wel wat de dag voor ons in petto heeft...
 
NGK IRIDIUM IX CR7EIX is toch de bougie die jullie er allemaal in hebben?
ik had paar weken geleden die bougie ook besteld bij de dealer waar ik me motor heb gekocht (kom mooi gelijk met de rest van de spullen die ik besteld had) maar die zat er toen niet bij omdat het een "moeilijk onderdeel" was om aan te komen. maar nu ga ik volgend weekend naar belgie op de MT03 en ik wil hem er dan wel inhebben voor dat weekend. weet iemand een online shop of een zaak(zaandam/amsterdam en omstreken) die dat verkoopt?
 
Laatst bewerkt:
NGK IRIDIUM IX CR7EIX is toch de bougie die jullie er allemaal in hebben?
ik had paar weken geleden die bougie ook besteld bij de dealer waar ik me motor heb gekocht (kom mooi gelijk met de rest van de spullen die ik besteld had) maar die zat er toen niet bij omdat het een "moeilijk onderdeel" was om aan te komen. maar nu ga ik volgend weekend naar belgie op de MT03 en ik wil hem er dan wel inhebben voor dat weekend. weet iemand een online shop of een zaak(zaandam/amsterdam en omstreken) die dat verkoopt?

Yup, dat is 'm. Gewoon ff wat dealers bellen dan heb je direct uitsluitsel.

Denso is een beter alternatief, maar nog lastiger te krijgen vaak. Dan moet je de DENSO IU22 hebben.

Termaat hier in Nijmegen heeft ze voor mij binnen 24 uur kunnen leveren, maar dan is hij nog niet bij jou... Of je zou op weg naar de Ardennen via Nijmegen moeten rijden en hem daar oppikken.
 
Laatst bewerkt:
ik heb zelf een Denso iridium bij termaat moest ik 2 dagen wachten voordat ie binnen was.
maar elke auto motor zaak moet die wel kunnen regelen.

als je meer tijd had was ebay mooie optie geweest daar betaal je maar 10 euro met verzendkoste d8 ik
 
Ik wou eigenlijk bij mijn banden de letters ''pirelli scorpion'' wit maken met bandenmarker...
heeft een van jullie dit al eerder gedaan, want bij muscle cars vin ik het er gaaf uitzien maarja zou dat ook op mijn MT zo zijn gloetee
 
Zo vanavond nog even naar een klant toe... dan morgen nog een half dagje werken!

EN DAN!!! Havana aan zee :+
 
Ik wou eigenlijk bij mijn banden de letters ''pirelli scorpion'' wit maken met bandenmarker...
heeft een van jullie dit al eerder gedaan, want bij muscle cars vin ik het er gaaf uitzien maarja zou dat ook op mijn MT zo zijn gloetee

:? Dat heeft toch geen enkele zin op een MT-03....

Drie bochten, en je hebt het er alweer vanaf gereden... :]

Het is geen auto! :N
 
@ blauw-oog maar gaat het er echt zo snel af? HmMmz aah tuurlijk ik heb zwarte banden die draaien ongeloofelijk hard rond waardoor de verf loslaat zeker :D
 
@ blauw-oog maar gaat het er echt zo snel af? HmMmz aah tuurlijk ik heb zwarte banden die draaien ongeloofelijk hard rond waardoor de verf loslaat zeker :D

Nee, met een MT-03 ga je zo plat dat die zijkanten in no time de grond raken en je de verf er weer af schuurt.... vraag maar aan Anya.... :Y
 
Ik wou eigenlijk bij mijn banden de letters ''pirelli scorpion'' wit maken met bandenmarker...
heeft een van jullie dit al eerder gedaan, want bij muscle cars vin ik het er gaaf uitzien maarja zou dat ook op mijn MT zo zijn gloetee


tuurlijk op mijn TRX! liefst zou ik whitewall tyres scoren, maar die hebben meestal een loopvlak van een tractor
 
white walls onder m'n eigen tractortje.....
full
 
white walls onder m'n eigen tractortje.....[afbeelding]

Heb ik zonet te grondig de zonsondergang in Scheveningen bekeken, of hebben die wanden geen witte wangen?

Klinkt wel als een cool idee! Ik vind zelf "Goodyear" dik in 't wit ook wel gaaf staan bij van die gespierde bolides :)

(Maar om nu zelf zo te koop gaan lopen met m'n tourbanden... :$ )
 
Laatst bewerkt:
vroegah kon je witte ringen op je banden scoren voor je kever......... ik zou het zo weer doen op de MT. lekker hoerig
 
Hm... ik ben nog steeds in dubio of ik nu wel of niet in leer al die kant op wil rijden. Kan het pak ook achter in de rugzak stoppen :+
 
Hm... ik ben nog steeds in dubio of ik nu wel of niet in leer al die kant op wil rijden. Kan het pak ook achter in de rugzak stoppen :+

nou, ik kom gewoon in leer aan daar, ik krijg dat pak echt niet in mn rugtas...daarbij twijfel ik of ik vrijetijds schoenen mee zal nemen aangezien ik hier al weinig plek voor heb...op werk loop ik wel op mn sokken, maar als wij nog gaan eten...tsja...
 
Haha, ja ik heb een relatief grote rugzak dus denk dat dat wel moet lukken.

Textiel zit wat dat aan gaat dan toch weer fijner. Zeker als we in de middag even bij de havana gaan zitten...
 
Ik heb een leren jas en leren broek, die doe ik aan op de heenweg, circuit en terugweg. Ik neem een spijkerbroek en vrijetijdsschoenen mee voor vrijdagmiddag/avond. That's it.

Het is vrijdagmiddag niet overdreven warm... circa 10 graden en zonnig, hoop dat het op het terras achter glas en uit de wind goed uit te houden is. Anders gaan we binnen zitten, daar hebben ze een paar fauteuils rondom een open haard staan.

Rugzakje mee en gaan. :]
 
Laatst bewerkt:
nou, ik kom gewoon in leer aan daar, ik krijg dat pak echt niet in mn rugtas...daarbij twijfel ik of ik vrijetijds schoenen mee zal nemen aangezien ik hier al weinig plek voor heb...op werk loop ik wel op mn sokken, maar als wij nog gaan eten...tsja...

Veters aan elkaar knopen en om je nek of om je koplamp hangen, simpel en toch eenvoudig.
 
nou, ik kom gewoon in leer aan daar, ik krijg dat pak echt niet in mn rugtas...daarbij twijfel ik of ik vrijetijds schoenen mee zal nemen aangezien ik hier al weinig plek voor heb...op werk loop ik wel op mn sokken, maar als wij nog gaan eten...tsja...

... wat een heerlijk wijven-geklets! Ik ben trots op jullie meisjes! :j

... hou wel die 10% limiet in de gaten ;)

HJ
 
... wat een heerlijk wijven-geklets! Ik ben trots op jullie meisjes! :j

... hou wel die 10% limiet in de gaten ;)

HJ

Zeg chapperone... vertrek jij morgenochtend vroeg pas vanaf huis naar Zandvoort? :?

Of zit je ook in het hotel? Hoe laat ben je in Zandvoort?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan