Het MT-03 Topic deel Vieah! *insert zwarte zijn sneller grap

Status
Niet open voor verdere reacties.
Veters aan elkaar knopen en om je nek of om je koplamp hangen, simpel en toch eenvoudig.

Jezus christus, ik geloof niet wat ik lees, ik dacht dat men dit wijvengeklets noemde, dacht dat ik bijna de enige griet hier was, voelde me al beschaamd dat ik niet mee kan praten over banden en weet ik al wat niet meer............... maarre, dat hoeft dus niet
Dit slaat echt alles, hier hebben we het zelfs op het bikerbabes forum niet over en daar wordt toch over veel dingen gesproken.......
 
Laatst bewerkt:
Aangezien ik gebonden ben aan een overal ipv een combi ga ik toch maar in textiel rijden :+

Het is maar goed dat ik een zwarte MT-03 rij.... anders zou ik niet meer vooruit komen met mijn enorme rugzak :N

En tsja Anya.... we moeten onze 10% homo wel waar maken he :+
 
Laatst bewerkt:
Aangezien ik gebonden ben aan een overal ipv een combi ga ik toch maar in textiel rijden :+

Het is maar goed dat ik een zwarte MT-03 rij.... anders zou ik niet meer vooruit komen met mijn enorme rugzak :N

En tsja Anya.... we moeten onze 10% homo wel waar maken he :+

:Y :^

Komt alleen maar omdat wij overal over kunnen ouwehoeren behalve over de MT-03, daarover zijn we nou echt wel uitgezevert, die kennen we van haver tot gort.
 
Laatst bewerkt:
~
Heb ik zonet te grondig de zonsondergang in Scheveningen bekeken, of hebben die wanden geen witte wangen?

@steveman : haha, misschien tijd voor een nieuwe zonnebril? maarre.....na een ritje zwitserland zijn die witte randen eerder grijs......:)

veel plezier in zandvoort mannen, misschien rij ik nog wel ff langs bij het circuit om jullie stuurmanskunsten te bewonderen ...........
 
Laatst bewerkt:
Zeg chapperone... vertrek jij morgenochtend vroeg pas vanaf huis naar Zandvoort? :?

Of zit je ook in het hotel? Hoe laat ben je in Zandvoort?

... ik trap 'm morgenochtend om 600 uur aan en verwacht rond nul-acht-dertig te arriveren op het circuit.

... ik zal dus vrijdag avond niet aanschuiven bij de ridders van de bruine ster!

HJ
 
... ik trap 'm morgenochtend om 600 uur aan en verwacht rond nul-acht-dertig te arriveren op het circuit.

... ik zal dus vrijdag avond niet aanschuiven bij de ridders van de bruine ster!

HJ

(10%) Homo! :+

maareh, slap gelul over schoenen past hier wel een beetje toch? k heb ze er toch nog in gekregen (terwijl ik onderweg dacht: had beter mn all stars mee kunnen nemen, die nemen minder ruimte in beslag _O-) ze zijn helemaal wild geworden hier op werk! jordy in leer, woohoo!!
 
(10%) Homo! :+

maareh, slap gelul over schoenen past hier wel een beetje toch? k heb ze er toch nog in gekregen (terwijl ik onderweg dacht: had beter mn all stars mee kunnen nemen, die nemen minder ruimte in beslag _O-) ze zijn helemaal wild geworden hier op werk! jordy in leer, woohoo!!

_O-

Ik heb mijn tas gister ook vol gekregen (lang leven de Berghauser _O-)

Nog 45 minuten... dan de motor ophalen en richting Beneden Leeuwen :]
 
Voor alle gasten die morgen naar Zandvoort gaan, geniet ervan
Ben zeker benieuwd naar jullie ervaringen en verhalen
 
nog effe een middagje pielen en dan alles in de Givibag. Neem wel trendy freetime shoes mee, al was het maar om te kunnen wisselen. Ook gaan de racelaarzen mee in de tas, en een extra demisaisonnetje want het kan verrekte koud zijn na tienen als je aan een roseetje zit

HAHAHAHAHA. Echt wel
 
Ik heb echt een BELACHELIJK grote tas mee :+ Maar goed nu kan ik wel in textiel rijden.

Kees, ik rij zo weg! Tot zo.
 
Bij wijze van kwalificatietraining heb ik vanochten de MT uit de schuur getrokken ipv de Tenere, en geprobeerd in absolute recordtijd op mijn werk te komen })

Ging best aardig, hoewel ik altijd even moet wennen aan het supersnelle stuurkarakter tov de Tenere.

Vanmiddag op de terugweg nog even proberen de tijd aan te scherpen; die rotonde nog wat krapper aan snijden, die links-rechts-combinatie nog wat vlotter door...

HJ
 
Ik maak er een last minute beslissing van morgen ochtend,meisjes.
To go or not to go.....Mizzzz jullie toch wel beetje.
Sugesties voor ETA te Zandvoort?
 
Laatst bewerkt:
Veel plezier morgen als jullie dit nog lezen(waarschijnlijk niet allemaal)

heb net de iridium bougie gekocht. dus die ga ik er straks in draaien *O*
 
a2zpdw.png


Voor de fans van de fans: het schema. In de prutserploeg, aka Groep 1, zitten we :)
 
heel veel plezier morgen
en ben allemaal voorzichtig
we zien wel de foto;s en youtube materiaal verschijnen

ik ga morgen genieten van het concert van rihanna
 
Bougie zit er in *D ik drukte het wijvenknopje in en hij klonk meteen zuiverder en soepeler. en met rijden voelt ie ook beter aan ook lager in toeren(onder 2k is het nog steeds bagger maar dat hou je toch zonder PC denk ik) ik ben voorlopig weer tevreden :9~
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan