Het MT-03 Topic deel Vieah! *insert zwarte zijn sneller grap

Status
Niet open voor verdere reacties.
veel plezier maar ag nu niet opscheppen dat je met stuurgewichtjes over de grond durvde hehh..
idd ik zou eigenlijk ook heel graag kijken , maar moet werken en kan na oor operatie nogniet zolang de helm op.
../cry
 
full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full
full

full
 
Laatst bewerkt:
Ziet er leuk uit

Eerst even een klein stukje rijden
Daarna HÉÉL lang in de rij wachten
En dan uiteindelijk alleen maar mogen kijken :P

ben benieuwd naar het video materiaal

Edit: ik zie niet echt afgeschuinde stuurgewichtjes O-)
 
Laatst bewerkt:
Thuis èn de honger weer gestild :)

Wat een dag, fantastisch :D Leuk dat we nog fans op bezoek kregen ook :)

Zie net dat het bevestigen van de camera op zo'n radiateurkapje niet ècht een succes is geweest... |( _O- Te kleine kijkhoek heeft dat ding eigenlijk... :

2m3i4cz.jpg


Hopelijk heeft Harr's camera meer dan alleen asfalt gefilmd!

Dan maar met de banden posen:

2ptcroo.jpg

fuxad.jpg

Enne, wat stickers (startnummer is er onderweg afgewaaid... O-) )
2rqf0br.jpg


Volgende keer duik ik mooi een hotel in, in de omgeving, ipv half dood te vriezen onderweg. Heb moeten stoppen onderweg om 't gevoel weer in m'n handen te laten komen :(

Kun je nog beter een nacht met 10% homo's doorbrengen denk ik :+

En nu maar: http://www.leukopdefoto.nl/motorsportlifestyle-17-april-2010-3632.html in de gaten :)
 
Laatst bewerkt:
ik was vanmiddag op me motor gestapt en richting het noorden(zoals gewoonlijk) gereden. Had eigenlijk wel jullie stuurkunsten willen bekijken @ zandvoort. Maarja daar denk je dan weer achteraf pas aan :+
 
lekkrrrrrrrrrrrr gedouched, missy naar de tango............ik ga ook, heb er gewoon lekker zin in tonite.

mannen, ik vond het een harstikke leuke dag en ik heb er nog wat van op gestoken ook. Gezellig dat er ook nog een Roel03 en Hippo langskwamen. I'll be back for mijn deel van het verhaal. vol met leugens en achterklap uiteraard............stay tunend
 
Zow, ik ben ook weer thuis. Alle zondigheid van me afgedouched, moe maar zeer voldaan :')

Het was een fantastische dag, wat een fijne groep mensen, wat een plezier. Ongelofelijk hoeveel pret je met een MT-03 op het circuit kunt hebben. 48 PK is genoeg om vreselijk veel speelplezier te hebben en het menig supersporter met 3x zoveel vermogen moeilijk te maken of zelfs gewoon zoek te rijden :} :} :} _O- _O- _O-

Roelnuldrie en Tom heel erg leuk dat jullie zijn komen kijken, zo waren er maar liefst 8 MT-03 fietsen bij elkaar. Dat hebben we nog nooit gehad.

Zodra ik tijd heb zal ik wat foto en filmcompilaties maken en op Youtube posten, maar nu ga ik eerst even luieren.

Morgen heb ik waarschijnlijk een drive-by fotoshoot met de XJR dus dan heb ik geen tijd, dus het zal niet voor maandagavond zijn.

Iedereen bedankt voor de gezelligheid, kameraderie, HJ voor het organiseren van de PitBox en de 10% heaumeau petten (nu al een gewild collectors item), Tom en Roel voor jullie komst en aanmoediging, en onze virtuele fans voor de morele steun.

:} :W
 
Laatst bewerkt:
ok weer thuis, gegeten en 100% voldaan van een geweldige dag! prachtig hoe iedereen loopt te worstelen met zn 100+ pk en wij gewoon te pas en te onpas (vooral onpas) het gas vol open gooien zonder consequenties! score: snelste van de top 3 teams in groep 1 :D
 
Als Harr zegt dattie zijn complete verzameling ondeugende speeltjes meeneemt...​

full


dan ziet dat er zo uit...​

Je bent gewaarschuwd... })
 
Laatst bewerkt:
Op het terras van Havana aan zee was het vrijdagmiddag goed toeven na een rit van 1,5 uur tegen de koude noorderwind in...

full
 
Toen wij vrijdagnamiddag het circuit alvast gingen verkennen was er toevallig net een Ferrari dag

full


Maar al is een Ferrari nog zo snel... een MT-03 achterhaalt hem wel!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan