Het MT-03 Topic deel Vieah! *insert zwarte zijn sneller grap

Status
Niet open voor verdere reacties.
nieuwe band zit er op, is een Pirelli Diablo Rosso 160/60ZR17 69W TL geworden "opvolger" van de scorpion sync. vanavond even het nieuwe er afrijden.

en welkom Pinkstrip
 
effe mindere tijden in Nijmegen

Nou dat was weer een leuk ritje :N -O-

In lent ging de kop man onderuit.
Jordy is gelukkig verder in orde.
Maar de motor is in de brand gevlogen, en ik heb de brandweer moeten bellen.

Volledige verhaal zullen jullie van Jordy wel horen.
Ik wilde alleen via deze weg vermelden dat met Jordy alles goed is.

(quote uit Nijmegen topic)
 
Ik vermoed dat Jordy gewoon stinkend jaloers was op Anya's motor.... :/

Nu heeft Jordy alsnog een zwartere MT-03 dan Anya.... -O-

Maar gelukkig hebben we de foto's en filmbeelden nog... '(

 
Laatst bewerkt:
crosspost:

bedankt voor al jullie reacties. gelukkig heb ik zelf niets (klein wondje op mn pink, thats it) en ben ik goed verzekerd. Het was eigenlijk allemaal nogal lullig gegaan. Het zal een samenhang van overmoed, gladde voorband en een klein hobbeltje in de weg geweest zijn. ik voelde de voorkant wegglijden en toen was het al te laat. Eigenlijk geen sprake van onverantwoord rijden (in de vorm van veels te hard ofzo) aangezien we net begonnen waren. Ik zag de motor doorglijden en de rand raken waardoor de tank open sprong. De benzine spoot eruit (net getankt natuurlijk) waardoor vonken het liet ontsteken. op het moment dat ik de motor zag ontbranden ben ik gelijk naar de andere kant gelopen. vervolgens politie en brandweer te woord gestaan, gewacht op het bergingsbedrijf en toen naar huis.

De foto's voor de ramptoeristen:
crash1.jpg

crash2.jpg

crash3.jpg


zaterdag even naar het bergingsbedrijf om hem uit te schrijven en zal morgen de verzekering even bellen.

als aandenken heb ik de RVS radiatorcover meegenomen. Deze kon ik gewoon tussen het puin uithalen aangezien de radiator compleet gesmolten was. Ik zal hem missen, het was een geweldige motor...
 
F*CK de DUCK MAN!!!

....

....


... wel een mooi eind voor een motor: vlammend ten onder! En dan pal na het hoogtepunt in zijn motorleven: raggen op het circuit van zandvoort (leuke sfeerimpressie Blue_eyes!).

...

... je zit zeker nu met je neus in de Ducati folder Jordy???? ... we gaan je missen... een groot MT-03 bochten-talent gaat verloren... :')

HJ
 
Ik vermoed dat Jordy gewoon stinkend jaloers was op Anya's motor.... :/

Nu heeft Jordy alsnog een zwartere MT-03 dan Anya.... -O-

Maar gelukkig hebben we de foto's en filmbeelden nog... '(

wat blijft hangen:,"Andere vrouwtje?",mijn zieke geest? :+
Jordy,kut-kut ,maar het is maar ijzer en plastic en alluminium en RVS en koper en olie en verf en water en anti-vries en nylon en vet en zuur en gel en lood en zink en brons en chroom en wolfraam en silicium en..wat ik allemaal nog vergeten ben,is allemaal te vervangen,gelukkig mankeer je niets,dus gefeliciteerd
 
Das niet zo fijn, Gecondoleerd Jordy.

Zijn de Akra's en de ketting beschermer nog een beetje bruikbaar?
op de foto's zien die er nog redelijk goed uit. anders wil ik die wel overkopen. meteen een bijdrage voor je nieuwe bike
 
"Ik heb hem op film! We hoeven hem al niet meer!" _O-

En Jordy, zoals in het Nijmegen topic al gepost.. klote!!! Maar gelukkig heb je er zelf niks aan over gehouden.
 
@ jordy: armoe zeg......gelukkig heb je zelf niks en hopelijk keert de verzekering goed uit zodat je er nog goed mee wegkomt! (nog mazzel dat het niet gebeurde voor jullie weekendje Zandvoort!)

@kees: leuke foto/video-impressie van jullie raceavontuur!
 
godnondeju! Jezus J0rdy!

Gelukkig ben je zelf nog heel zeg!

In alle consternatie zou je 't haast vergeten: leuk filmpje Kees!
 
Laatst bewerkt:
Fijn dat je nog heel bent jOrDy!
Welkom Pinkstrip!
Benno in Pink........????Aaaarghhhh weer eentje!
 
Laatst bewerkt:
crosspost:

bedankt voor al jullie reacties. gelukkig heb ik zelf niets (klein wondje op mn pink, thats it) en ben ik goed verzekerd. Het was eigenlijk allemaal nogal lullig gegaan. Het zal een samenhang van overmoed, gladde voorband en een klein hobbeltje in de weg geweest zijn. ik voelde de voorkant wegglijden en toen was het al te laat. Eigenlijk geen sprake van onverantwoord rijden (in de vorm van veels te hard ofzo) aangezien we net begonnen waren. Ik zag de motor doorglijden en de rand raken waardoor de tank open sprong. De benzine spoot eruit (net getankt natuurlijk) waardoor vonken het liet ontsteken. op het moment dat ik de motor zag ontbranden ben ik gelijk naar de andere kant gelopen. vervolgens politie en brandweer te woord gestaan, gewacht op het bergingsbedrijf en toen naar huis.

De foto's voor de ramptoeristen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

zaterdag even naar het bergingsbedrijf om hem uit te schrijven en zal morgen de verzekering even bellen.

als aandenken heb ik de RVS radiatorcover meegenomen. Deze kon ik gewoon tussen het puin uithalen aangezien de radiator compleet gesmolten was. Ik zal hem missen, het was een geweldige motor...

Dammm, gecondoleerd met je motor man. -O-

Komt er een nieuwe MT?
 
Hellow,

ik ben een Noob en had eigenlijk een vraagje voor Anya. Ik ben namelijk zelf van plan een mt-03 te kopen en vroeg me af of het veel kostte om die zilveren achterbrug te laten spuiten of moet die geanodiseerd worden? en die vering van jou, is die gespoten of is dat een aftermarket dingetje?
 
Ik zit zo eens te kijken Jordy, maar die ketting mag ook wel eens gesmeert worden...

crash3.jpg


En, heb je al spierpijn? Meestal duurt dat één à twee dagen voordat je dat voelt, behalve op mijn leeftijd, dan voel je het direct en twee weken lang... :$

Ik ben benieuwd wat je hiervoor in de plaats neemt Jordy, de Duc HM1100 of de HM796.... ik denk dat ik het al weet....

Take care! :W
 
thanks iedereen...

sorry anya: zwarter dan dit worden ze niet!

@Danny: Geloof me, alles is kapot...

@whooeeaah: vooral veel plastic viel me op...headunit+lamp,tank,(duo)zadel,luchtfilter,achterlicht,knippers compleet weg!!!

verder heb ik nog geen idee wat er voor terugkomt...maar dat er IETS komt is zeker...
 
Jordy gelukkig mankeer je zelf niets .Ik ben wel geschokt door de foto's van een mt 03 lijk maar misschien nog goed voor de zilver camera prijs.
Die wordt toch toegekend aan een schokkende tafereel met maatschappelijke betekenis
full
 
crosspost:

bedankt voor al jullie reacties. gelukkig heb ik zelf niets (klein wondje op mn pink, thats it) en ben ik goed verzekerd. Het was eigenlijk allemaal nogal lullig gegaan. Het zal een samenhang van overmoed, gladde voorband en een klein hobbeltje in de weg geweest zijn. ik voelde de voorkant wegglijden en toen was het al te laat. Eigenlijk geen sprake van onverantwoord rijden (in de vorm van veels te hard ofzo) aangezien we net begonnen waren. Ik zag de motor doorglijden en de rand raken waardoor de tank open sprong. De benzine spoot eruit (net getankt natuurlijk) waardoor vonken het liet ontsteken. op het moment dat ik de motor zag ontbranden ben ik gelijk naar de andere kant gelopen. vervolgens politie en brandweer te woord gestaan, gewacht op het bergingsbedrijf en toen naar huis.

De foto's voor de ramptoeristen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

zaterdag even naar het bergingsbedrijf om hem uit te schrijven en zal morgen de verzekering even bellen.

als aandenken heb ik de RVS radiatorcover meegenomen. Deze kon ik gewoon tussen het puin uithalen aangezien de radiator compleet gesmolten was. Ik zal hem missen, het was een geweldige motor...


wow zonde... kom ik hier mooie MT-03's meelezen, zie ik dit -O- succes met de afhandeling
 
Heej jordy is het op de zandsetraat gebeurd, dat iskut hobbeltje hee ik rij er maximaal 60-70(buitenbocht) over heen maar volgende keer bedenk ik me wel......
was je opweg naar bemmel???
 
Jammer, in iedergeval veel succes met de verzekering

en natuurlijk het proefrijden/uitzoeken van de nieuwe motor(goede reden om een rondje te doen om modellen die je ooit wilt hebben :9) of word het weer een MT-03?(verwacht het laatste natuurlijk :+ )
 
@sebas: Dat is idd de plek des onheils...met het goed zichtbare bobbeltje...er staat nu een mooie streep vanaf het bobbeltje naar de eerste stoeprand...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan