Het MT-03 Topic deel VII: Tijd voor verandering

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cige

Die hard MF'er
24 mrt 2009
640
0
Nijverdal
Het MT-03 Topic deel VII !
Tijd voor verandering





b5qlfq.jpg
b5qlfq.jpg
123poqf.gif
b5qlfq.jpg
b5qlfq.jpg

MT-03 - Onverslaanbaar in de stad, fun daarbuiten​

De Yamaha MT-03 is een design-voorbeeld. Kijk naar de stijlvolle achterbrug, de opvallende enkelzijdige achtervering en de dubbele uitlaat. Een revolutionaire motorfiets, gemaakt voor het leven op straat. Een cultmotor, gemaakt om plezier te maken in de stad en ver daarbuiten.

Met een licht, compact motorblok voorzien van brandstofinjectie, gevuld met instant acceleratie bij elk toerental. Alles is gegoten in een korte wielbasis en een doordacht zwaartepunt, waardoor de bestuurbaarheid verbluffend is en grip op elk oppervlak volop voorradig blijft. En.... een prachtig geluid!

Voor als je denkt wat is dit in hemelsnaam voor een bike, volgens ons is dit de beste omschrijving:

Een MT-03 is een naked bike met supermotard wielbasis en een off the road motorblok.
Het voordeel is dat je er alles van kan maken wat je wil! Er zijn niet veel types met al deze eigenschappen. Hij rijdt als off the road met straat banden, stuurt als een crosser/SM en je krijgt dikke armen als op een naked. Als berijder hiervan moet je beetje anders zijn dan gemiddelde MotoPort klant ;)

En omdat jullie die mafjannen in dit rare topic natuurlijk niet op hun woord geloven hier een kleine test: Motorfreaks.nl "Naked test: twee tegen één"

Het begon met een concept:

093003middle.jpg

093003top.jpg


Uiteindelijk is dit de bike geworden zoals wij hem allemaal kennen. Whoa..! :9~

Yamaha%20MT-03%2006.jpg


Meer informatie is hier te vinden:
Yamaha Motor Nederland
Yamaha Motor Europe
Yamaha Motor Europe: Concept model

MT03 disclamer:
"Auteurs van dit topic kunnen niet hoofdelijk, dan wel collectief, aansprakelijk gesteld worden voor enige vorm van enthousiasme, opwinding, lust, geldverspilling of andere vormen van on-calvinistisch gedrag, evenmin voor de financiele gevolgen van zulk een tentoongespreid gedrag, resulterend in een financiele onbalans in de banksaldo's van derden"





We gaan verder met wat poser piccas van trotse MT-03 rijders:

Elhippo:
full


FZSsemans:
image-22.jpg


Robbus:
full


Vive Mt-03:
full


Roelnuldrie:
full



Karin MT- 03:
full


Blue_eyes: Kijkt met een gevoel van nostalgie naar bovenstaande foto.

j0rDy: Speelde met vuur.

Steveman: Raakte verslingerd aan een horzel.

Hjr1100s: Werd Bij Mercedes Weggestuurd.

Yammie 03:
full


Rupke_mt-03:
2823vvb.jpg


Cige:
1s8g.jpg


Jora:
full


MT03Danny:
IRprDOi.jpg


MuppieJ:
yXWEw.jpg


Trebbors:
iqaS3l.jpg


TRvM:
full


wowie:
AOivrRCl.jpg


Siedo:
245kqpg.jpg


V-twin Kevin:
2hgbcbo.png


Anya:
full


LiquidCooled:
Mll6zDW.jpg



En waar rijden al deze mafhansen dan zo rond?

]
(Klik om jezelf toe te voegen! (gmailaccount nodig, NB dit plaatje update niet automatisch))

links naar de vorige delen:
Het MT-03 Topic deel Vieah *insert zwarte zijn sneller grap
Het Yamaha MT-03 Topic Deel (MT-0)3!
Het Yamaha MT-03 Topic Deel 2
Het Yamaha MT-03 topic




"Hey, ik ben ook verstandig geweest en heb een coole MT-03 gekocht!! Mag in in de startpost met m'n foto?"

-Maar natuurlijk, stuur me een "privébericht" (dit knopje onder m'n naam:
e8l3s5.jpg
), dat is de snelste weg :) (En dan zie ik 'm niet over het hoofd, hoop ik O-) )




Is er nog een professionele woordsmid die er wat moois over heeft gezegd? Jazeker!
Met dank aan de attente blauwe ogen van Blue_eyes:
ScanMT-031.jpg


ScanMT-032.jpg





Moet ik verder nog iets weten?

Uh...
46d34cb3638db52bdb229c5e651b6fc8
6b7b5615f536120535ce7f8ddf605bee
 
Laatst bewerkt:
Effe diei hoerige voorkant erop. Voor de sfeeah.
[afbeelding]
Donders, dat is gaaf geworden! Ik ga ze ook maar bestellen. Zijn ze per stuk te bestellen via eBay of is het een set?

Ik heb een origineel stuur met de originele uiteinden. Kom ik daar mee weg of moet daar ook aan geklust worden?
 
Cige, zou jij mij in OP van dit topic willen zetten? Ik hoop dat ik genoeg credits heb opgebouwd om in dit topic gezien te mogen worden.
Linkje => http://i40.tinypic.com/245kqpg.jpg

PB sturen mag ik niet, aangezien ik niet in je contactenlijst sta.
 
:?

Ik ben helemaal de weg kwijt.
Topic deel 4 verwijst naar 3, waar is topic 4 gebleven dan?
Komt na deel VI niet deel VII? Kan me herinneren dat we al eerder een deel V! hebben gehad?


Maar goed, komt er om de opening van het nieuwe topic te vieren nog een keer een meet?
Met hopelijk iets meer deelnemers als de vorige keer.
 
Even heel wat anders, ik ben op zoek naar die engine spoiler van barracuda. Zo een als Alex eronder heeft. Ik kan die nergens meer vinden, ook niet bij Barracudamoto zelf.
Heeft iemand een idee waarom zoiets uit de handel gehaald wordt? Het zelfde geldt voor die engine spoiler van puig, die bestaat ook niet meer.
Als het uit de handel wordt gehaald wegens tegenvallende verkoop, weet iemand er dan nog 1 te liggen?
 
Voor de forummers onder ons met autistische trekjes, mijzelf inclusief, is het handig om de topic titel te wijzigen naar het juiste nummer. En het vorige topic te laten sluiten.

Iedereen tevreden en dan kan er gefocust worden op de aanstaande meeting.
 
:?

Ik ben helemaal de weg kwijt.
Topic deel 4 verwijst naar 3, waar is topic 4 gebleven dan?
Komt na deel VI niet deel VII? Kan me herinneren dat we al eerder een deel V! hebben gehad?


Maar goed, komt er om de opening van het nieuwe topic te vieren nog een keer een meet?
Met hopelijk iets meer deelnemers als de vorige keer.

Beide volmondig JA!

Topic titiel verhaal word aan gewerkt. En dat dat komt allemaal goed.


Die meeting ben ik ook voor! ik zeg zo snel mogelijk ivm mensen die nog vakantie periode zitten + dat ik dan nog steeds mijn MT heb :+
 
Done. Dat PB bericht snap ik niet volgens mij moet iedereen mij gewoon een berichtje kunnen sturen... :?
Ik heb ook geen idee. Maar bedankt in ieder geval.
De ontvanger (Cige) heeft aangegeven enkel prive berichten van contacten te willen ontvangen. Je bent geen contact van deze ontvanger.
 
'Het MT-03 Topic deel V: Tijd voor verandering' > 'Het MT-03 Topic deel VII: Tijd voor verandering'
 
Donders, dat is gaaf geworden! Ik ga ze ook maar bestellen. Zijn ze per stuk te bestellen via eBay of is het een set?

Ik heb een origineel stuur met de originele uiteinden. Kom ik daar mee weg of moet daar ook aan geklust worden?

ze gaan per stuk. als je je handvatten plm 2 cm kan opschuiven naar binnen ben je ook klaar. maar dan moet je waarschijnlijk voor je gaskraan een nieuw borggaatje boren. maar as het geheel verschuift dan kan het zonder aanpassen.
afdraaien van de gewichtjes kan, dopjes kopen voor winterhandkappen en dan omdraaien ook. en een kunststofrondje (harde kunststof) zou ook kunnen.
proberen, proberen, proberen
 
denk dat ik de voorkant effe ga laten doorzakken aan de voorkant, wordt ie nog nerveuzer hahaha
paar mm voor de look. en dan over de winter het voorpoten van de R1 project.

want dom doen rules
 
ze gaan per stuk. als je je handvatten plm 2 cm kan opschuiven naar binnen ben je ook klaar. maar dan moet je waarschijnlijk voor je gaskraan een nieuw borggaatje boren. maar as het geheel verschuift dan kan het zonder aanpassen.
afdraaien van de gewichtjes kan, dopjes kopen voor winterhandkappen en dan omdraaien ook. en een kunststofrondje (harde kunststof) zou ook kunnen.
proberen, proberen, proberen
Top. Ik ga binnenkort maar eens twee stuks bestellen. Even kijken hoe we dat er onder krijgen.
En als het mee zit, bestel ik ook nog een kentekenplaathouder.
 
Nb, die dopjes voor winter handkappen, of neopreen bestaan blijkbaar niet meer. Dus het handigste is dan minigewichtjes en een dikkere schroef/imbus doorgang in dat dopje boren en de spiegel daarop zetten. Gewichtjes kosten plm 12 euro en hebben diameter van 22 mm.
 
Iemand nog een goed(koop) adres voor nieuwe rubbers voor in het achterwiel?
(geen idee hoe die dingen heten)
Even het vorige topic door lezen (zoekfunctie), daar staat volgens mij nog ergens een linkje.

Het zijn overigens heel eenvoudig: achtertandwiel rubbers
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan