Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb er nu Hyperpro voorveren in zitten en een complete Hyperpro achter schokdemper. Ben over de voorkant alleen nog niet tevreden. Deint nog veel te veel bij sportief rijden. In feite hetzelfde wat jij beschrijft. Als je hard een bocht in hoekt dan geeft dit niet altijd vertrouwen. Er zit overigens geen dikkere olie in naar mijn weten. Wil in mijn vakantie nog eens bij Hyperpro langs om de boel wat te verbeteren.
Ik heb overigens het idee dat als je de demping beter wil hebben, dat er dan complete cartridges in moeten. Met de Hyperpro veren veert hij wel goed in, de demping is alleen nog niet goed. Als ik naast mijn motor sta en in de voorrem knijp en de motor uit de voorveren laat komen dan gaat dit met een deinende beweging. Wel minder dan de MT-07 van mijn vader die standaard voorvering heeft, maar het moet mijns inziens wel beter kunnen .
Bij welke ben je al geweest?Niet heel handig, maar toch, wellicht iemand ervaring:
Motorverzekering afsluiten terwijl (vanaf nu tot 5 jaar geleden) rijbewijs ingevorderd is geweest.
Gaat om een snelheidsovertreding met de auto..
Heb inmiddels al gezeik met 2 verzekeringsmaatschappijen die niet willen afsluiten. Iemand ervaring? Tips?
Dank!
Ah, die ken ik qua looks wel. Zonde dat die voor al die turbulentie zorgt, hij ziet er wel netjes uit.Dat was dit ruitje. Zal ff kijken of ik nog wat kan vinden over het model. Of ik dat nog ergens heb . Deze was circa 38 cm hoog.
[afbeelding]
Mooi man, gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst
Edit: Zie dat je dezelfde ruit hebt als ik naar vroeg een paar posts terug. Hoe bevalt ie, heb je met die ook last van turbulentie rond je helm?
Niet heel handig, maar toch, wellicht iemand ervaring:
Motorverzekering afsluiten terwijl (vanaf nu tot 5 jaar geleden) rijbewijs ingevorderd is geweest.
Gaat om een snelheidsovertreding met de auto..
Heb inmiddels al gezeik met 2 verzekeringsmaatschappijen die niet willen afsluiten. Iemand ervaring? Tips?
Dank!
Ik weet dat het heel gebruikelijk is voor een hoop mensen om over te stappen op een MT-09 nadat je je MT-07 beu bent. Voor diegene die ook oriënteren op diezelfde stap neem dan ook eens de KTM 790 Duke in overweging.
Ik heb deze nu al de gehele week bij me, ik was bijzonder sceptisch, maar ben ontzettend positief verrast. Voor mijn belevenis is dit echt letterlijk een MT-07 met meer vermogen en een 'beterlees; sportiever) rijwielgedeelte. Je behoud ook het geluid want die parallel tweecilinder + semi-crossplane klinkt ook briljant op die 790.
Dat wilde ik even zeggen. Rijtest video dinges met additionele toelichting volgt spoedig.
Hier iemand die van een MT-07 naar een MT-09 (Tracer) is gegaan en nu een 790 Duke heeft, kan dat volledig onderschrijven.Ik weet dat het heel gebruikelijk is voor een hoop mensen om over te stappen op een MT-09 nadat je je MT-07 beu bent. Voor diegene die ook oriënteren op diezelfde stap neem dan ook eens de KTM 790 Duke in overweging.
Ik heb deze nu al de gehele week bij me, ik was bijzonder sceptisch, maar ben ontzettend positief verrast. Voor mijn belevenis is dit echt letterlijk een MT-07 met meer vermogen en een 'beterlees; sportiever) rijwielgedeelte. Je behoud ook het geluid want die parallel tweecilinder + semi-crossplane klinkt ook briljant op die 790.
Dat wilde ik even zeggen. Rijtest video dinges met additionele toelichting volgt spoedig.
Jawel, zeker, stuk voor stuk ook keurig, maar dat zijn niet MT-07's met meer vermogen zeg maar. Zijn compleet andere machines. Ik hoor links en rechts ook wel geregeld 'Ja ik mis het geluid van mijn MT-07 nog steeds'. 'Ja, ik mis het lichtvoetige van mijn MT-07'. Ja, ik dus ook. Tadaa. 790 Duke.Prijs technisch is ie wel duurder dan de MT-09, is de Z900 geen alternatief dan of de Triumph Street Triple R/RS?
Het gaat mij idd vooral om de demping, ik ben redelijk licht dus de standaardveerconstante ligt nog wel redelijk in de buurt van het ideale getal. Echter de demping, en dan vooral over scherpe hobbels, is ronduit r*k.
Zat te kijken naar racetech gold valves (Cartridge emulator) met lineaire veren of anders inderdaad een volledige drop-in cartridge (ook met lineaire veren) .
Ah, die ken ik qua looks wel. Zonde dat die voor al die turbulentie zorgt, hij ziet er wel netjes uit.
Heb onlangs tijdens KTM demo dag op een 390 en 790 gereden. 390 is al geen stakker en komt kwa fun heel dicht bij de MT07 voor mij. 790 bak meer power maar idd ook net zo speels als de MT07 (maar dan gewoon beter uitgerust, maar dat mag ook wel voor die centen)
Dat is erg attend Zou 'm graag eens proberen, ik ben wel benieuwd naar het verschil met het kleinere ruitje wat er nu op zit.Lijkt meer op dat Ebay ding wat SV Wim en ik hebben gehad: Motorcycle Windshield WindScreen Brackets For Yamaha MT07 2013-17 FZ07 2015-2017 | eBay
Als je m wilt proberen mag je die van mij zo hebben als je wil
Heb hier nog een origineel Yamaha comfort zadel liggen. Mag weg voor €150. Graag een PB tje bij interesse
Zadel is nauwelijks gebruikt en zit nog in de verpakking
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]