Het MT-07 topic deel III

Status
Niet open voor verdere reacties.
Morgen kijken of er een comfortzadel gaat komen, is ook best wel prettig.
Dan ook nog even wat maten opnemen voor de velgstickers, kan madame ze snijden. Dan nog even kijken wanneer ik die dan op kan plakken :)
Gaat eerst deze setting proberen (maar dan uiteraard van de 07)...
Bekijk bijlage 1371575
In combi met witte GP striping....
Bekijk bijlage 1371576





Kwam trouwens deze op MP tegen, SC fuel controller set. Is dat een soort powercommander achter ding? Heeft iemand daar ervaring mee?
Bekijk bijlage 1371571
Bekijk bijlage 1371572

Die AFM regelaar zit tussen je temperatuursensor. Deze stuurt dus een andere waarde naar de ECU zodat de motor denkt dat hij kouder is en dus meer moet inspuiten om zo de juiste A/F verhouding te krijgen. Als je dus een andere uitlaat hebt geplaatst icm met ander luchtfilter zorg je dus dat je meer brandstof inspuit om dit te compenseren. Een echte remap is uiteraard beter.
 
Deze set komt onze kant op, kan madame ook lekker comfortabel zitten :)

1371626
1371627
 
Ik wil ook geen rood stiksel op mijn zadel.
Ik heb deze kerel ooit gesproken: tijgerleathers
Die zei dat ik wel mijn mt-07 moest achterlaten als hij hiermee aan de slag zou gaan.
Uiteindelijk ga ik dit wel doen om comfortabel te kunnen rijden want nu krijg ik na 2 uur rijden wel pijn aan mijn poepertje.
Ik heb hem ook bezig gezien op een beurs en kan je zeggen dat het een vakman is.
Je kunt zelf aangeven wat je wil ik hij maakt dit met de hand.
Hiervoor gaat natuurlijk wel je originele zadel gebruikt worden.
Dus een extra 2de hands zadel op de kop tikken is nooit verkeerd voor deze actie.
 
De rode stiksels komen bij de witte MT van madame wel mooi uit, heeft nu ook maar een paar rode accenten :)

Staat nog een setje op MP te koop van Bagster in zwart met grijze stiksels....

Ben wel benieuwd, op mijn SP heb ik ook een comfortzadel en dat zit ook erg prettig :]
 
Laatst bewerkt:
Nee, dat is without abs.
Ik moest de andere optie nemen dus ;)
Oh ja |( Drukke dag gehad, niet helemaal helder meer :')

Maar €176,- voor een setje met abs is echt niet duur. Ik kwam met mijn zoektocht uit op setjes van €300,- en zonder abs rond de €125,- a €150,-.

Thanks iig 👍🏼
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Rvb
Mijne staat nu op 17.xxx nog wat. Aangezien ik niet halverwege het seizoen wil stoppen voor een beurt deze op voorhand maar vast gedaan.
Olie wissel, Koelvloeistof wissel, remvloeistof wissel, betere remblokken, Wilbers achterschokdemper, DB-Killer vast gelast (rammelde in de uitlaat en ding maakt toch meer dan genoeg herrie), Healtech Quickshifter gemonteerd en nieuwe Bougies gemonteerd (jemig wat een werk is dat, best wat demontage werk en je komt er heel lastig bij). Ketting vervangen want de X-ringen kwamen er tussenuit. Had een slinger in de aandrijflijn dus ook gelijk andere tandwielen gemonteerd.
Nu eerst even het goede weer afwachten, test rondjes doen en dan gaat de voorkant nog even voorzien worden van Hyperpro veren (icm vork olie).

Netjes Rembrandt! Ik heb de factuur van de grote onderhoudsbeurt ook binnen. Bij mijn MT is aan de volgende zaken gewerkt: nieuw luchtfilter, oliefilter/olie, bougies vervangen en remvloeistof.

Bijzonder dat in jouw ketting een slinger zat. Wellicht een maandag morgen setje? De mijne ziet er nog goed uit. Heb je de nieuwe ketting geklonken met een ketting pons setje?
 
Heeft een van jullie nog een goede tip/ervaring voor smartphone houders/bevestiging? Ik zat zelf te denken aan deze voor m'n LG Nexus 5X:
1379834
 
Gisteren het comfortzadel binnengekregen, ziet er erg netjes uit. De bodemplaat is van een oem zadel gebruikt, verder is er een andere binnenvoering en hoes gebruikt. Comfortzadel voelt steviger aan dan het oem zadel, ben wel benieuwd hoe het rijd, binnenkort maar even testen :]
 
Heeft een van jullie nog een goede tip/ervaring voor smartphone houders/bevestiging? Ik zat zelf te denken aan deze voor m'n LG Nexus 5X:

Ik gebruik dit al een paar jaar.
Al een tijdje met mijn SG8+ en dit werkt prima.
Als je van plan bent 200+ te gaan rijden wel de rubber dopjes met seconden lijm vastplakken.
Staat ook in de handleiding. Werkt prima ben hem nog nooit verloren, ook niet bijna...
Een USB aansluiting maken waar je de talefoon gaat plaatsen is natuurlijk ook slim.
Met de laatste update van Android ook de google navigatie black te maken. (werd tijd)
Dus met daglicht ook goed zichtbaar navigeren.
 
Laatst bewerkt:
Gisteren het comfortzadel binnengekregen, ziet er erg netjes uit. De bodemplaat is van een oem zadel gebruikt, verder is er een andere binnenvoering en hoes gebruikt. Comfortzadel voelt steviger aan dan het oem zadel, ben wel benieuwd hoe het rijd, binnenkort maar even testen :]
Welk schuim heb je er in zitten?
 
Geen flauw idee, is zo geleverd. Er zitten vanonder wat gaten en daar zie je het foam achter zitten. Het lijkt hetzelfde als oem, maar dan een stuk steviger...
Ok, vroeg het me af omdat bagster 2 soorten schuim heeft en ook nog gel en dan ook nog gel/schuim mix... :+8)7
 
Ik gebruik dit al een paar jaar.
Al een tijdje met mijn SG8+ en dit werkt prima.
Als je van plan bent 200+ te gaan rijden wel de rubber dopjes met seconden lijm vastplakken.
Staat ook in de handleiding. Werkt prima ben hem nog nooit verloren, ook niet bijna...
Een USB aansluiting maken waar je de talefoon gaat plaatsen is natuurlijk ook slim.
Met de laatste update van Android ook de google navigatie black te maken. (werd tijd)
Dus met daglicht ook goed zichtbaar navigeren.

Ik vermoed dat dit bericht voor iemand was/is Marski :).

Edit: één post onder mijn post.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan