Het MT-07 topic deel III

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedenavond!

Ik kom er nu pas achter dat er een nieuwe topic is dus hierbij opnieuw even voorstellen.
ben zelf in bezit van een inmiddels 5 maand oude MT07.gewoon leuk om alles onderling de MT-07 hobby te delen met elkaar!


Groet

hierbij mijn racemonster, die geniet van zijn warme winterslaap
14650366_10211180331963393_5888795177870892871_n.jpg
 
Laatst bewerkt:
Goedenavond!

Ik kom er nu pas achter dat er een nieuwe topic is dus hierbij opnieuw even voorstellen.

Ik ben Lorenzo uit Den Helder, en ben zelf in bezit van een inmiddels 5 maand oude MT07.
Gewoon leuk om alles onderling de MT-07 hobby te delen met elkaar!


Groet

hierbij mijn racemonster, die geniet van zijn warme winterslaap
[afbeelding]

Welkom! Weer een mooie MT erbij. Die van mij heeft nu ook rust :)
 
Mijn beauty :D Ik ben nog steeds op zoek naar een geschikte vervanger voor het remvloeistof reservoir. Ik had Weilap nog een berichtje gedaan, die van hem is dus van Rizoma maar die dingen kosten 80,-. Dat heb ik er niet voor over als ze op ali en ebay maar 10 dollar kosten. Kan alleen geen geschikte vinden met de juiste bevestiging :/

 
Voor diegene die wel eens iemand achterop de MT-07 hebben. Kan de passagier een beetje comfortabel zitten of valt dit erg tegen?
 
Niet comfortabel voor lange afstanden als je het mij vraagt. Het zit prima maar je kunt je nergens aan vasthouden. Het zitje is ook erg klein. Mijn broertje zit wel eens achterop, echt chill vindt hij het niet. Voor ritjes rondom de stad of als je een stukje wil touren kan het prima. Dat is mijn ervaring...
 
Mijn beauty :D Ik ben nog steeds op zoek naar een geschikte vervanger voor het remvloeistof reservoir. Ik had Weilap nog een berichtje gedaan, die van hem is dus van Rizoma maar die dingen kosten 80,-. Dat heb ik er niet voor over als ze op ali en ebay maar 10 dollar kosten. Kan alleen geen geschikte vinden met de juiste bevestiging :/

[~[url="http://i.imgur.com/V0QFxQ0.jpg"]afbeelding~][/URL]

Bedoel je voor je Passagiers stapjes?
ik heb die 80 euro bespaard door zelf een plaatje te maken van een stuk blik (wel stevig natuurlijk) en mooi zwart gespoten met een uitsparing voor je reservoir!
 
@MC Steen: ook een SC Project uitlaat zie ik. Tevreden mee?

Ik heb de passagiers voetsteunen er gewoon afgeschroefd en in de gaten een zwarte paneelclip gestopt die je bij autospeciaalzaken kunt krijgen voor een paar cent. Vagabond Motorsports verkoopt een ... eh... dinges om je remvloeistofreservoir naar voren te verplaatsen. Ziet er zo wel mooi afgewerkt uit:
full
 
@MC Steen: ook een SC Project uitlaat zie ik. Tevreden mee?

Ik heb de passagiers voetsteunen er gewoon afgeschroefd en in de gaten een zwarte paneelclip gestopt die je bij autospeciaalzaken kunt krijgen voor een paar cent. Vagabond Motorsports verkoopt een ... eh... dinges om je remvloeistofreservoir naar voren te verplaatsen. Ziet er zo wel mooi afgewerkt uit: [afbeelding]

Hier nog een MT met SC project *D :W
 
Voor evt. geïnteresseerde _O- ,

Had voor de grap nog gemaild met GPR, blijkt dat deze uitlaten wel van hun zijn.
Exclusief gemaakt voor 1 tijdelijke winkel welke zij zelf runnen.

http://www.motochepassione.it/gb/sc...hunderoads-exhaust-systems-2-in-1-72979-.html

Maargoed, goedkoop zal wel duurkoop zijn.
Denk dat deze in China gemaakt worden van overgebleven metalen :P.


Was bezig met een zoektocht voor een andere uitlaat voor mijn motor, en kwam het merk Thunderoads tegen (welke onderdeel zouden zijn van GPR uitlaten uit Italië).
Heeft iemand hier ooit van gehoord?
Zijn wel mega goedkoop, rond de 300 euro compleet.
Beetje te goed om waar te zijn?

Kan ook nergens foto's vinden op internet gemonteerd op een MT-07.

http://www.motochepassione.it/gb/sc...hunderoads-exhaust-systems-2-in-1-72979-.html

[afbeelding]

Enkel een ge-photoshopte afbeelding gevonden:
[afbeelding]
 
Laatst bewerkt:
@MC Steen: ook een SC Project uitlaat zie ik. Tevreden mee?

Ik heb de passagiers voetsteunen er gewoon afgeschroefd en in de gaten een zwarte paneelclip gestopt die je bij autospeciaalzaken kunt krijgen voor een paar cent. Vagabond Motorsports verkoopt een ... eh... dinges om je remvloeistofreservoir naar voren te verplaatsen. Ziet er zo wel mooi afgewerkt uit: [afbeelding]

Netjes opgelost! Heb je nog wat meer detail foto's van de paneelclip en hoe je het rem-vloeistof reservoir heb verplaatst?
 
JA HALLO WAT GA JE DAN KOPEN

Ben in ieder geval kijken voor een underbody uitlaat. Of iig ong zoals de originele zit.
De leovince vind ik niet zo mooi.
Scorpion wel, maar deze is niet gekeurd:
scorpion-exhaust-yamaha-mt-07-14-serket-taper-system-mt07-[3]-2813-p.png


Termignoni ook mooi maar wel prijzig:
maxresdefault.jpg


De Ixil past niet icm mijn onderkuip helaas.
yamaha-mt-07-2014-2015.jpg


Dus de criteria zijn:
Carbon of zwart
onder de motor
 
Ben in ieder geval kijken voor een underbody uitlaat. Of iig ong zoals de originele zit.
De leovince vind ik niet zo mooi.
Scorpion wel, maar deze is niet gekeurd:
[afbeelding]

Termignoni ook mooi maar wel prijzig:
[afbeelding]

De Ixil past niet icm mijn onderkuip helaas.
[afbeelding]

Dus de criteria zijn:
Carbon of zwart
onder de motor


Dan zou je misschien eens de 'net nieuwe' SC Project BLACK moeten checken, echt niemand heeft dit ding. Vers van de pers. :}



 
Thanks Mike en Raowser, ziet er goed uit in beide gevallen. Ik wil mijn voetsteunen er alleen niet afhalen en mijn reservoir hoeft ook niet naar voren, ik zoek gewoon een ander reservoir. Ik zal me is buigen over die bevestiging misschien kan ik wel zelf iets maken, dan hoef ik ook geen eeuwigheid te zoeken naar een juist reservoir :p Wordt vervolgd!
 
Via Yamaha Motor op Facebook kwam de volgende oproep voorbij. Vast wel iemand hier die uitgebreide ervaringen heeft met zijn MT-07 en dit graag wil delen met MotoPlus.

LEZERSERVARINGEN GEZOCHT: YAMAHA MT-07
Binnenkort verschijnt in MotoPlus het eindverslag van de 50.000 kilometer duurtest, die we met de Yamaha MT-07 uitvoerden. Uiteraard lees je hierin hoe Yamaha’s naked de intensieve testkilometers heeft doorstaan, maar we zijn ook nog op zoek naar een aantal persoonlijke ervaringen van MT-rijders met deze machine.
Heb of had je een MT-07 en wil je je ervaringen graag delen, stuur dan een mail vergezeld van een foto van jou en je motor naar mail@motoplus.nl o.v.v. ‘Duurtest Yamaha MT-07’.
 
Ben in ieder geval kijken voor een underbody uitlaat. Of iig ong zoals de originele zit.
De leovince vind ik niet zo mooi.
Scorpion wel, maar deze is niet gekeurd:
[afbeelding]

Termignoni ook mooi maar wel prijzig:
[afbeelding]

De Ixil past niet icm mijn onderkuip helaas.
[afbeelding]

Dus de criteria zijn:
Carbon of zwart
onder de motor

Het systeem van G&G komt een dezer dagen op de shop, en is in zwart te krijgen, ik zal tegen die tijd even een foto delen :Y
 
Netjes opgelost! Heb je nog wat meer detail foto's van de paneelclip en hoe je het rem-vloeistof reservoir heb verplaatst?

Zie hieronder. Ik heb er nog een paar over; stuur me een PM dan mag je ze hebben tegen verzendkosten.

full


full
 
BONEZ HEB JIJ DIE SC PROJECT GEZIEN DIE STEEN POST?😱😱😱😱

Ik zit ook in de race voor een nieuwe pijp.
Had mijn zinnen al gezet op een Akra gezien de looks en het geluid,
(lekker zwaar) toch onverslaanbaar. Afgezien de prijs...

Deze zwarte Sc heeft ook wel iets alleen resten mij nog wat vragen.
- Hoe gevoelig is dat zwart? (blijft hij ook zo mooi zwart?)
- Gaat deze ook blauw kleuren bij het beginstuk van de uitlaat? (hitte/warmte)
- Is het carbon (waar ik niet zo kapot van ben) van goede kwaliteit bij SC?
Bij een aantal carbon uitlaat bakkers is de kwaliteit soms om te huilen.....
Ik noem geen namen: termignoni
 
Ik zit ook in de race voor een nieuwe pijp.
Had mijn zinnen al gezet op een Akra gezien de looks en het geluid,
(lekker zwaar) toch onverslaanbaar. Afgezien de prijs...

Deze zwarte Sc heeft ook wel iets alleen resten mij nog wat vragen.
- Hoe gevoelig is dat zwart? (blijft hij ook zo mooi zwart?)
- Gaat deze ook blauw kleuren bij het beginstuk van de uitlaat? (hitte/warmte)
- Is het carbon (waar ik niet zo kapot van ben) van goede kwaliteit bij SC?
Bij een aantal carbon uitlaat bakkers is de kwaliteit soms om te huilen.....
Ik noem geen namen: termignoni

Maar dan noem je ook wat :X

44862-fyi-termignoni-carbon-lifetime-photo-2-.jpg

76858d1396232308-ducati-dumping-termignoni-akrapovic-img_2023-3-.jpg
 
Ik zit ook in de race voor een nieuwe pijp.
Had mijn zinnen al gezet op een Akra gezien de looks en het geluid,
(lekker zwaar) toch onverslaanbaar. Afgezien de prijs...

Deze zwarte Sc heeft ook wel iets alleen resten mij nog wat vragen.
- Hoe gevoelig is dat zwart? (blijft hij ook zo mooi zwart?)
- Gaat deze ook blauw kleuren bij het beginstuk van de uitlaat? (hitte/warmte)
- Is het carbon (waar ik niet zo kapot van ben) van goede kwaliteit bij SC?

Akra rijden heel veel mensen mee. Dat is voor mij dan altijd heel gauw een afknapper (sorry, Im weird like that) en de prijs staat me ook heel erg tegen bij hen. Voor mij is Akrapovic toch wel een beetje de Apple onder de uitlaat fabrikanten. Fantastisch spul, maar je betaald heel veel voor iets wat niet perse heel veel beter is. Donkere geluid is volgens mij niet echt anders mogelijk met die Crossplane op de 07. GODSAMME WAT MIS IK DAT GELUID VAN DIE VAN MIJ

Anyhow, qua Carbon, het is alleen de eindkap, dus naar mijn wetenschap krijgt dat ook geen reet te verduren. In tegenstelling tot de uitlaten die Savage laat zien.

De rest weet niemand volgens mij. Ik heb nog helemaal niemand gezien met deze uitlaat, ook online niet. Ik denk niet dat dit de kleur van het materiaal zelf is, dus je kunt er van uit gaan dat het niet verkleurd. Maar ik wil graag de nadruk leggen op dat ik dat denk.
 
Na een hoop gepuzzel met de grote van de foto nu dan toch een foto met wat updates.
Daarnaast rijd ik niet door in de winter en staat hij lekker binnen in een verwarmde schuur.
Mochten jullie nog enige opslag tips hebben hoor ik het graag!, hij staat er nu bij zoals hij op de foto staat, Wachtend tot het 1 maart word. :]

Accessoires
-alu windscherm
-bar end mirror
-Yamaha radiator side cover
-akrapovic uitlaat
nog te doen:
-Korte kenteken plaat houder :+
-Misschien nog meer leuke tips?


full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan