Het MT-07 topic deel III

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zoals gezegd gister hier wat foto’s.
Knipperlichten vervangen voor barracuda led
Rammountkogel iets aangepast zodat je beter bij contact kan
Oplaadkabel vanaf accu
7913208C-2439-46F3-A642-D0DF4E355C94.jpeg


Dit vind ik de mooiste oplossing om telefoon op te laden
827B27FD-E08A-45DE-9D4B-55AEE68525AC.jpeg

En dan hebben we de korte kentekenplaathouder nog.
Deze is van onze vrienden uit China. In mijn opzicht mooier dan de hele dure want hij zit echt strak tegen de kont aan. Ik kan mij vergissen maar zag bij de meeste dat ze wat lager zaten.
FAAEB1AC-87B8-4E4D-9605-A93E4F264CB7.jpeg
 
  • Leuk
Waarderingen: Yen
Zoals gezegd gister hier wat foto’s.
Knipperlichten vervangen voor barracuda led
Rammountkogel iets aangepast zodat je beter bij contact kan
Oplaadkabel vanaf accuBekijk bijlage 1353017

Dit vind ik de mooiste oplossing om telefoon op te laden Bekijk bijlage 1353019
En dan hebben we de korte kentekenplaathouder nog.
Deze is van onze vrienden uit China. In mijn opzicht mooier dan de hele dure want hij zit echt strak tegen de kont aan. Ik kan mij vergissen maar zag bij de meeste dat ze wat lager zaten.Bekijk bijlage 1353020

De hellingshoek is wel erg fors.
 
Vandaag even met de MT bezig geweest. Nieuwe radiateur cover gemonteerd, bevestigingspunten staken iets te ver uit, maar gemonteerd zit ie netjes. In ieder geval stuk netter/minder aanwezig dan de oude :)

Oud:
DSC_0023.JPG


Nieuw:
DSC_0024.JPG


Ook het achterspatbord verlengstuk gemonteerd, sluit mooi aan en ziet er netjes uit :)

Oem:
DSC_0027.JPG


Met verlenger:
DSC_0028.JPG

DSC_0029.JPG


Ook nog een feauteautje van de nieuwe achterrempot houder en framebuis afwerkdoppen... :)
DSC_0027.JPG

DSC_0025.JPG


Alleen de zwarte staalomvlochten remleidingen nog, maar we zijn iig weer lekker bezig geweest *D
DSC_0030.JPG
 
Laatst bewerkt:
Vandaag even met de MT bezig geweest. Nieuwe radiateur cover gemonteerd, bevestigingspunten staken iets te ver uit, maar gemonteerd zit ie netjes. In ieder geval stuk netter/minder aanwezig dan de oude :)

Oud:
Bekijk bijlage 1353422

Nieuw:
Bekijk bijlage 1353423

Ook het achterspatbord verlengstuk gemonteerd, sluit mooi aan en ziet er netjes uit :)

Oem:
Bekijk bijlage 1353424

Met verlenger:
Bekijk bijlage 1353425
Bekijk bijlage 1353426

Ook nog een feauteautje van de nieuwe achterrempot houder en framebuis afwerkdoppen... :)
Bekijk bijlage 1353428
Bekijk bijlage 1353430

Alleen de zwarte staalomvlochten remleidingen nog, maar we zijn iig weer lekker bezig geweest *D
Bekijk bijlage 1353427

Waar heb je die frame doppen vandaan? En welk merk stalen remleidingen heb je?

Verder goed bezig, ik heb ook nog het eea liggen om uit te voeren. Zal ik deze week maar eens gaan doen want er komt lekker weer aan :]:]
 
Waar heb je die frame doppen vandaan? En welk merk stalen remleidingen heb je?

Verder goed bezig, ik heb ook nog het eea liggen om uit te voeren. Zal ik deze week maar eens gaan doen want er komt lekker weer aan :]:]
Doppen heb ik via eBay gescoord.

mt07 frame end caps | eBay

Remleidingen moeten nog komen, ben nog orienterende omdat we er nog niet uit zijn welke kleur het gaat worden (rood of zwart). Vermoed wel dat ze van HEL gaan worden.
 
Goedemiddag allemaal.

Ik ben hier nieuw op het forum en ik zal me even voorstellen. Ik ben Gert-Jan, noem me maar Gert, ben 27 jaar oud kom uit Hapert en bezit een mt-07 uit 2018.

Zal trouwens ook even wat foto's van mijn motor bijvoegen.

20190215_122640_HDR.jpg
20190215_122651_HDR.jpg
20190215_122713_HDR.jpg
20190215_122824_HDR.jpg
 
Nice, dat ziet er erg gaaf uit. 8-)

Heb hier ook nog van dat velglint liggen (rood en wit), madame moet alleen die Yamaha decals nog maken. Zijn er alleen nog niet uit welke kleur het allemaal moet worden om het mooi in balans te houden. Gaat nog wel goed komen...
Het blauw was bij mij ook wel een gokje maar vind dat het goed heeft uitgepakt. Het plakken zelf was ook goed te doen zolang je er maar even de tijd voor neemt.
 
Goedemiddag allemaal.

Ik ben hier nieuw op het forum en ik zal me even voorstellen. Ik ben Gert-Jan, noem me maar Gert, ben 27 jaar oud kom uit Hapert en bezit een mt-07 uit 2018.

Zal trouwens ook even wat foto's van mijn motor bijvoegen.

Welkom :W.

De nieuwe MT met grotere koplamp mag er overigens prima zijn :t. Ziet er mooi uit zo.
 
Goede middag,

Ook ik ben nieuw in het forum. Ik ben 32 en kom uit Hilversum. Ik ben trotse eigenaar van een MT-07 (2018). De nieuwe seizoen is voor mij al begonnen want de nieuwe uitlaat (ixil hyperlow) zit al op de motor en heeft een heerlijke geluid. Ik geniet er elke dag van op de weg naar mijn werk en terug. het lijkt mij een echt leuke forum. Hier een foto van mijn MT-07 nog met de standaard uitlaat.
 

Bijlagen

  • IMG_20180808_203722.jpg
    IMG_20180808_203722.jpg
    1,8 MB · Weergaven: 28
  • IMG_20180808_203624.jpg
    IMG_20180808_203624.jpg
    1,5 MB · Weergaven: 28
  • IMG_20180808_203639.jpg
    IMG_20180808_203639.jpg
    2 MB · Weergaven: 25
Goede middag,

Ook ik ben nieuw in het forum. Ik ben 32 en kom uit Hilversum. Ik ben trotse eigenaar van een MT-07 (2018). De nieuwe seizoen is voor mij al begonnen want de nieuwe uitlaat (ixil hyperlow) zit al op de motor en heeft een heerlijke geluid. Ik geniet er elke dag van op de weg naar mijn werk en terug. het lijkt mij een echt leuke forum. Hier een foto van mijn MT-07 nog met de standaard uitlaat.
mooie GPS steun waar komt die vandaan,
 
Kan best wel hoor, met wat prutswerk. Heb er zo'n Aliexpress LED lamp ingepropt en werkt perfect. :)
Welke als ik vragen mag? Ik heb ze wel voor de auto's gefixt en werken goed, maar weet niet of dat formaat ook past op de MT.

Was ook niet zo helder van geest om dat voor de montage ook even te checken.... |(

Ik heb deze....
3661074961495920371.jpg
 
Goede middag,

Ook ik ben nieuw in het forum. Ik ben 32 en kom uit Hilversum. Ik ben trotse eigenaar van een MT-07 (2018). De nieuwe seizoen is voor mij al begonnen want de nieuwe uitlaat (ixil hyperlow) zit al op de motor en heeft een heerlijke geluid. Ik geniet er elke dag van op de weg naar mijn werk en terug. het lijkt mij een echt leuke forum. Hier een foto van mijn MT-07 nog met de standaard uitlaat.
Welkom hier :W
 
Welke als ik vragen mag? Ik heb ze wel voor de auto's gefixt en werken goed, maar weet niet of dat formaat ook past op de MT.

Was ook niet zo helder van geest om dat voor de montage ook even te checken.... |(

Ik heb deze....

US $19.87 29% OFF|NAO h4 LED Motorfiets koplamp HS1 led lamp cafe racer 4000LM Motor HS1 licht 36 W BA20D Wit 6000 K lamp voor ktm exc harley in NAO h4 LED Motorfiets koplamp HS1 led lamp cafe racer 4000LM Motor HS1 licht 36 W BA20D Wit 6000 K lamp voor ktm exc harley van op AliExpress.com | Alibaba Groep

Ik heb er die inzitten (de H4 fitting)... Werkt perfect, en oogt veeeeel beter. Ik zeg het wel, het is echt een nagelbrekend werkje. Maar zal echt de moeite waard zijn, zeker met die DRL knipperlichten van je, die zijn echt zo strak! Ik heb er van die matrix knipperlichten op geplaatst (
), maar die OEM's zijn super!
Natuurlijk ook de standlampjes vervangen. ;)

US $4.69 6% OFF|NAO T10 W5W LED Lamp 3030 SMD 168 194 Auto Accessoires Klaring Lichten leeslamp Auto 12 v Wit Amber kristal Blauw Rood Motor in NAO T10 W5W LED Lamp 3030 SMD 168 194 Auto Accessoires Klaring Lichten leeslamp Auto 12 v Wit Amber kristal Blauw Rood Motor van Signaal Lamp op AliExpress.com | Alibaba Groep

edit: Ups, niet gekeken naar de persoon van de quote. Sorry Bassie! |(
 
Thanks, ik ga eens ff kijken. Neem aan dat die kast die achteraan de lamp zit, de nagelbreker was? Veel ruimte zit er niet achter de koplampunit....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan