Het MT-07 Tracer topic - deel I

Ik ga een usb aansluiting maken in de kuip. wie kan mij vertellen op welke (+) spanningsdraad ik deze kan aansluiten als ik het contact aanzet.

alvast bedankt

RuudN
 
Ik ga een usb aansluiting maken in de kuip. wie kan mij vertellen op welke (+) spanningsdraad ik deze kan aansluiten als ik het contact aanzet.

alvast bedankt

RuudN

Er zit een los kabeltje (met een tiewrap bijeengebonden) onder de kuip aan de linkerkant. Die is bedoelt om de 12V aansluiting op aan te sluiten. Daar zit namelijk al een passende stekker aan. Is een aansluiting achter het contact. Ik heb er zelf mijn TomTom en 12V aansluiting op gemonteerd.
 
Op iedere reparatie heb je ook gewoon recht op garantie (of je het krijgt is natuurlijk deel 2 :))

Het onderdeel is ondertussen vervangen onder garantie. Yamaha deed er niet moeilijk over.
Dealer was iets minder happy. Yamaha calculeert 20min werkuur voor die job. Is met twee mechniekers al vlug een uur werk, gezien de benzinetank eraf moet en er nog het teen en tander moet afgebouwd worden om aan stekker te geraken van start/stop.
Niets moet betalen, goede service van de dealer.
 
Dan moet je dealer eens wat handiger worden; mijne gebruikte een ijzerdraadje en was in 20min klaar.
(maar dat is gelukkig zijn probleem, want voor ons is t garantie) 😎
 
nog even een vraagje. ik had ergens op dit form gelezen dat je een meer dieper geluid uit de uitlaat van de Tracer 700 kunt krijgen door in het uitlaat systeem 2 gaatjes te boren. ?

klopt dit verhaal nog? en zo ja kan iemand mij dan aangeven waar en hoe groot die gaatjes dan wel moeten zijn.

alvast bedankt.
 
full


Mooie rit gereden, wat een leuk motorblok!
 
Hoi, ik ben nog altijd aan het genieten op mijn Tracertje 700!

Nu is me een zekering gesprongen en wil ik graag, nog voor de vakantie ;), de originele lampen vervangen door led lampen.

Ik heb hier al iets voorbij zien komen (banggood = te lange levertijd) dus nu mijn vraag of iemand van jullie ze in NL/België heeft aangeschaft. Indien ja hebben jullie dan de bestelinfo voor me?

alvast bedankt!
 
Ik heb toevallig vorige week via Gearbest ze binnen een week binnen gekregen. Soms heb je geluk dat ze in een eu warehouse liggen.
 
Beste topic lezers, ik geef deze zomer weer de Vro-r(isico) cursus gericht op de ervaren rijder. Ik zou het heel tof vinden om wat meer 700's tegen te komen daar. Ik heb er al 3 gezien sinds ik die van mij heb.... Voor interesse pb me.

pUch
 
Hoi, ik ben nog altijd aan het genieten op mijn Tracertje 700!

Nu is me een zekering gesprongen en wil ik graag, nog voor de vakantie ;), de originele lampen vervangen door led lampen.

Ik heb hier al iets voorbij zien komen (banggood = te lange levertijd) dus nu mijn vraag of iemand van jullie ze in NL/België heeft aangeschaft. Indien ja hebben jullie dan de bestelinfo voor me?

alvast bedankt!

De meeste Benelux verkopers, doen niet anders dan bestellen in China, een kleine stock opbouwen en daar 200% winst opnemen. Heb nog een setje H7 liggen, ik wil ze je wel verkopen voor 80€. Heb ze zelfs maar 20€ betaald bij banggood.
 
Ik kan geen electrisch schema vinden helaas, heeft iemand dat of weet iemand van jullie of de claxon via een relais wordt aangestuurd? Dat astmatische toetertje gaat eraf .. ;) Kan me ook iemand vertellen met hoeveel Ampere de claxon gezekerd is?
 
Terug
Bovenaan Onderaan