Het MV Agusta topic Deel 2

MVF411

MF veteraan
19 mrt 2003
1.828
2
A
Als begin van Deel TWEE even een fotootje van een onderdeel wat vast niet iedereen er kent. Ik heb geen idee wie het verkoopt! Minder water onder je tank?

1.jpg









vorig deel 1: Het MV Agusta topic
 
Laatst bewerkt:
Kom dan ook maar kort buurten hiero, heren en dames MV owners 8-)
Lees op den achtergrond mee, vooral veel piccies posten :P :P :P :Y

Succes met deel 2 :W
 
Ik heb dan nog geen MV maar ik heb een vraag mbt alcantara bekleding. Deze dekjes van MV kun je als een optie erbij kopen(of de exclusieven hebben het al standaard)maar hoe houdt alcantara zich nu??

Ik wil mijn zadels ook opnieuw bekleden, maar volgens de stoffeerder zou je elk jaar een nieuw stuk alcantara moeten kopen en herstofferen omdat het volgens hem absoluut niet houdt.. -O-

Wie heeft ervaringen met alcantara??
 
*O* *O* *O* *O* 2500 *O* *O* *O* *O*

Wel slim.... Zet te denken.

Alcantara? Als je het inderdaad niet goed schoonhoud danwel verzorgt ziet het er na een tijdje idd niet meer uit. Floris heeft een zitje van dat goedje, heb jij instrucies gehad voor het onderhoud Floris?


Als begin van Deel TWEE even een fotootje van een onderdeel wat vast niet iedereen er kent. Ik heb geen idee wie het verkoopt! Minder water onder je tank?

(Afbeelding)








vorig deel 1: Het MV Agusta topic of
Het MV Agusta topic
 
*O* *O* *O* *O* 2500 *O* *O* *O* *O*

Wel slim.... Zet te denken.

Alcantara? Als je het inderdaad niet goed schoonhoud danwel verzorgt ziet het er na een tijdje idd niet meer uit. Floris heeft een zitje van dat goedje, heb jij instrucies gehad voor het onderhoud Floris?


Alcantara heeft meer aandacht nodig dan een normaal zadel. Ik ben erg zuinig en rij nooit in de regen dan blijft dit na 10 jaar nog mooi.

Ik had mijn kontje omgewisseld voor een mono waar het alcantara al een tijdje op heeft gezeten. Ik heb dit zadeltje los gemaakt van de kont en in bak warm water met klein beetje wasmiddel schoongemaakt en er weer opgeschroeft ziet er als nieuw uit.

Op de Ago zit het er ook op. Een clublid heeft op zijn Ago er een jaar of 2 op zitten en ziet er nog netjes uit.

Ik zal ff een picie opzoeken *D
 
Mooi frontje! :Y

Alcantara heeft meer aandacht nodig dan een normaal zadel. Ik ben erg zuinig en rij nooit in de regen dan blijft dit na 10 jaar nog mooi.

Ik had mijn kontje omgewisseld voor een mono waar het alcantara al een tijdje op heeft gezeten. Ik heb dit zadeltje los gemaakt van de kont en in bak warm water met klein beetje wasmiddel schoongemaakt en er weer opgeschroeft ziet er als nieuw uit.

Op de Ago zit het er ook op. Een clublid heeft op zijn Ago er een jaar of 2 op zitten en ziet er nog netjes uit.

Ik zal ff een picie opzoeken *D
 
Had deeltje MV - deeltje 2 graag van wat kleur (lees: groen) voorzien maar vanaf 't werk kan ik niet bij mijn afbeeldingen komen helaas. Niet getreurt... doe ik het morgen. *D

Maar ehhhh.... @Max.... wel balen dat je "fiets" nog niet thuis staat. Hoop dat het gauw gebeurt. :Y
Ik ben onlangs in het nieuw gestoken LU en hoop dat ik op deze manier toch nog kans maak op die duo-plek. :+

:Z
 
Een stralende goedenmorgen allemaal! 8-)

Het is voor de MV-nieuwelingen een prachtige dag om met de MV op pad te gaan!

:] :]
 
Deze nieuweling zou wat graag een stuk rijden vandaag, maar helaas gaat de baas me dat niet toestaan. Tot het weekend zal ik moeten genieten van de woon-werk-kilometers. Vanmorgen voor het eerst sinds tijden verlost van de NS: in plaats van blauwbekkend op een tochtig perron, in een trein met teveel mensen met een ochtendhumeur, reed ik vanmorgen met een grote glimlach langs de vaart naar het centrum van het altijd gezellige Rotterdam, waar mijn MV'tje nu alleen mooi staat te wezen. Iets wat hem erg goed afgaat trouwens. Zondag, ik had hem toen net twee dagen, vroeg iemand (die ik niet kende) of hij een foto van m'n fiets mocht maken. Ruimhartig als ik ben vond ik dat uiteraard goed! O-)
 
Zondag stond de F4 bij Mc Donalds in Groningen, bij de oude Ikea voor de kenners. Als ik heffing had gevraagd per foto had ik flinke winst kunnen maken, wel leuk, zwarte petjes figuren in een VW Golf boven op de rem, en GSM tevoorschijn -> Klik.
Onderweg voor de rondweg was er een Mercedes met vier duimen uit de auto, ook weer de GSM's klik klik, en een idioot welke je er probeert uit te rijden. Wat bezielt die koekblik rijders toch? Standaard ga ik dan plat op de tank, doe net of ik gas geef en laat de auto op een metertje winnen. Als er dan gejubeld wordt in de auto, volgas er vandoor! Gek, al die auto's gaan dan plotseling heeeel hard achteruit rijden! |(

Toch nog wel zout verwijderd hoor! Dus nog flink oppassen geblazen, hoewel het na de donderstormen van maandag wel iets beter moet zijn. :]




Deze nieuweling zou wat graag een stuk rijden vandaag, maar helaas gaat de baas me dat niet toestaan. Tot het weekend zal ik moeten genieten van de woon-werk-kilometers. Vanmorgen voor het eerst sinds tijden verlost van de NS: in plaats van blauwbekkend op een tochtig perron, in een trein met teveel mensen met een ochtendhumeur, reed ik vanmorgen met een grote glimlach langs de vaart naar het centrum van het altijd gezellige Rotterdam, waar mijn MV'tje nu alleen mooi staat te wezen. Iets wat hem erg goed afgaat trouwens. Zondag, ik had hem toen net twee dagen, vroeg iemand (die ik niet kende) of hij een foto van m'n fiets mocht maken. Ruimhartig als ik ben vond ik dat uiteraard goed! O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan