Het mysterie van de verdwenen remlichtschakelaar

sanger

Die hard MF'er
16 mrt 2010
577
31
Heemskerk
Hey MF' ers!

Zoals een echte motorrijder betaamt schroom ik niet om de (vooral) simpelere klussen aan de motor zelf te doen. Zo ook het vervangen van het remlichtschakelaartje voor de handrem. Vaker gedaan en meestal nog geen 5 minuten werk.....

Nu dacht ik dat ook even snel te doen op mijn GSX750F, tussendoor terwijl het eten opstond....

In mijn klunsigheid liet ik de nieuwe schakelaar vallen voordat ik hem vast kon draaien. Geen probleem zou je denken. Oprapen en alsnog monteren toch? Maar nee, helaas was de schakelaar niet meer terug te vinden... Een hele zoektocht met zaklamp en al langs alle kuipdelen, de bellypan er af gehaald, zijkuipen losgehaald, tussen alle bedrading gekeken.... Maar raar maar waar nergens te vinden.....

Hij is dus vanaf de handrem naar beneden gevallen. Ik heb hem horen vallen dus hij heeft wel iets geraakt. Maar hij is dus niet terug gevonden. Nu zit er direct onder eigenlijk alleen het spatbord, maar dan had hij in de tuin moeten liggen. Via een draad de kuip in gestuitert lijkt ook niet gebeurt te zijn want dan had ik hem moeten vinden toen ik de kuipen er af haalde. Heel veel ruimte om richting blok te stuiteren (onder de tank als het ware) is er echter ook niet....

Rararara waar is de schakelaar nu? En wat kan er beschadigen mocht ik gewoon gaan rijden zo?
 
full
 
heb het in italie gehad met mijn contactsleuteltje van een FZR 600.
geen sleutelhanger of (beschadigd kroonplaat), ding bij het in het slot steken uit mijn handen laten vallen...tik..tik...tok,...weg, nergens meer te vinden.
nu deed ik op vakanties altijd mijn reserve sleutel ergens uit het zicht aan het frame vast tyrappen. die gepakt, gestard, ik rijd weg...pats daar viel di k*t sleutel waar ik 3 kwartier naar heb lopen zoeken op de grond :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan