Het Naked Bike Topic

Vk1heA==

MF veteraan
Donateur
21 mei 2001
19.813
14
Plak hier je Naked bike foto's

740.JPG
 
Laatst bewerkt:
hmmm, wel bekend dat ding........ volgens mij staan mijn fingerprints er nog op.........
 
Tnx Bert,

Dit was de motor nog voordat ik mijn rijbewijs had. Ik mocht niet rijden dus ging ik maar poetsen :) .
Helaas heeft de roest in de afgelopen 3 jaar de overhand gekregen over mijn poets aspiraties (ik rij in elk weer, ja ook ijzel als dat nodig mocht zijn) en daarom ga ik hem deze winter uit elkaar halen, het blok reviseren (met hulp gelukkig) en polijsten, het frame laten poedercoaten en een nieuwe kabelboom leggen.

Maar eerst: vóór de revisie móét de 100000 km gehaald worden. Ik moet nog 1750 km dus dat is geen probleem :] .
 
dus dat blok heeft voor die ton geen revisie gehad?

van huidige motoren voorspellen ze trouwens ook dat de ton gehaalt kan worden, weet niet of er hier mensen op dit forum zijn die dat kunnen bevestigen?

Helldesker met zijn YZF1000 had er 80000?
 
Gaan we lekker naakt? Oke!!
VMaxWnewfrle.jpg


{beetje off-topic]BTW Mustang Sally, ik las bij het topic "Eerste motorongeluk" dat daar bij jou een vrouw aan ten grondslag lag. Was er ook niet onlangs zoiets met het monteren van je voorvorkpoten tijdens de opbouw van je Guzzi? Was dat ook geen geval van: Hamer, hamer, lekker wijf, hamer,KRAK, kapot kilometertellerglas?? Lekkere buurvrouw heb ik he :) [beetje off-topic]

_________________
Nitrous: lethal speed through chemistry.

[ Dit Bericht is bewerkt door: nitromax op 2001-07-22 12:12 ]
 
BTW Mustang Sally, ik las bij het topic "Eerste motorongeluk" dat daar bij jou een vrouw aan ten grondslag lag. Was er ook niet onlangs zoiets met het monteren van je voorvorkpoten tijdens de opbouw van je Guzzi? Was dat ook geen geval van: Hamer, hamer, lekker wijf, hamer,KRAK, kapot kilometertellerglas?? Lekkere buurvrouw heb ik he


Ja inderdaad Max, Ook al aan mijn eerste motor ongeluk werd door een mooie vrouw veroorzaakt...met nadruk op OOK... En inderdaad, mijn kilometerteller aan gort geslagen omdat er een mooie dame uit een auto stapt. Kun je nagaan hoe lelijk die vrouwen bij jou in de buurt eigenlijk zijn.( :r ).
Casu heeft zijn werk trouwens niet zo heel goed gedaan, de teller beslaat meteen voor 10 dagen na een klein regenbuitje....goed, zal ik zelf wel weer even afkitten.

Maar ondertussen alweer ruim 2000 kilomter gereden in die drie weken dat Sally klaar is. Die gaat binnen kort weer uit elkaar om de laatste oneffenheden weg te werken, dus binnenkort kom ik de silverslut weer ophalen.
Spreek je later...Koffie? :)
 
dus dat blok heeft voor die ton geen revisie gehad?

van huidige motoren voorspellen ze trouwens ook dat de ton gehaalt kan worden, weet niet of er hier mensen op dit forum zijn die dat kunnen bevestigen?

Helldesker met zijn YZF1000 had er 80000?

Nope, het blok heeft nog geen revisie van dichtbij gezien. Het loopt nog prima, beetje rauw, maar mist inmiddels wel wat PK's door slijtage (o ja, ik moet ook de kleppen weer eens stellen...).

Ennuh thanks Pooh, ik wilde hetzelfde nog plaatsen, echter loopt dat stomme homestead de laatste tijd te zeiken als ik iets wil uploaden... :j . Tijd voor nieuwe webspace.
 
Op 2001-07-31 00:50, schreef Frits Bolkestein:
Ennuh thanks Pooh, ik wilde hetzelfde nog plaatsen, echter loopt dat stomme homestead de laatste tijd te zeiken als ik iets wil uploaden... :j . Tijd voor nieuwe webspace.
Achja, 'k had nog wat space over.. moet gevuld worden he :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan