Het Newbie Eifel-Moezel Offensief editie 2014

..
full
 
gaat helemaal goed komen hoor :Y



is er al een topic voor de editie van 2015?

:] :+

nee helaas jeroen.... nog geen nieuw starttopic voor 2015, net als dat onze site roadfun.nl nog niet in de lucht is.....

jaja ik weet het, ik ben maar een luie donder... We zijn al ruim een dag terug.. het ahd allemaal al geregeld kunnen zijn O-)
 
_O- hahahaha ik heb ook zo lijstje nu Frankrijk :r :+


jonge toch...... je had door moeten rijden naar de kust bij Nice / Antibes / Canes... zeker weten dat je daar een geweldige vakantie zou hebben gehad... altijd lekker weer, mooie streek en kun je nog leuk rijden ook.... ps.. de Route du grand alpes start daar !!
 
Laatst bewerkt:
jonge toch...... je had door moeten rijden naar de kust bij Nice / Antibes / Canes... zeker weten dat je daar een geweldige vakantie zou hebben gehad... altijd lekker weer, mooie streek en kun je nog leuk rijden ook.... ps.. de Rout du grand alpes start daar !!

:^ en heerlijk rijden dat die route des grandes Alpes is :]
ga ik zeker nog een keer doen *O*
 
2017 komt mij beter uit ;-)


waarom wel ?.....

2017 is nog verder weg dan 2016.. en voor 2016 heb ik nog geen September rit gepland...

zullen we m maar vast op de agenda zetten dan ?


ps.. aan mijn schatje die zowiezo meeleest... Ijsland zal dan toch nog wel niet gaan


tja krista.. nu moet je niet je post veranderen als ik er op aan het typen ben.. nu slaat mijn antwoord nergens meer op ;)
 
Laatst bewerkt:
Nou Nico, veel succes dan maar daar :Y

@ website? really? :+


yep.... Peter en ik ( inmiddels heeft Erik zich ook bij de organisatie aangesloten... dus kan ik beter zeggen " wij drie" ) vonden dat het tijd werd voor een website.

Inmiddels gaan er naast mf'ers net zo veel niet mf'ers mee... om daarmee de communicatie te vergemakkelijken starten we met een website.
 
Tja ik weet niet waar toch steeds die drang vandaan komt om op je MF te kijken als je net een weekend bent weg geweest....
Misschien omdat ik dan beter op de hoogte ben van al je motorplannen? ;)

ik heb met IJsland afgesproken dat het voorlopig niet weg loopt
 
Tja ik weet niet waar toch steeds die drang vandaan komt om op je MF te kijken als je net een weekend bent weg geweest....
Misschien omdat ik dan beter op de hoogte ben van al je motorplannen? ;)

ik heb met IJsland afgesproken dat het voorlopig niet weg loopt
Dit is agnes zekers _O-

Trekt die ketting eens aan 2015 is nog lang niet aanwezig en straks zit het vol -O-
 
ijsland <3

Nanja en ik willen nog een keer terug naar Ijsland, maar dan in de zomer, om te rijden :]

@ Ivo: jij moet het woord ketting maar niet meer in je mond nemen :') _O-
 
Laatst bewerkt:
Tja ik weet niet waar toch steeds die drang vandaan komt om op je MF te kijken als je net een weekend bent weg geweest....
Misschien omdat ik dan beter op de hoogte ben van al je motorplannen? ;)

ik heb met IJsland afgesproken dat het voorlopig niet weg loopt


Schat... je kent me inmiddels ook al langer..... je weet toch dat jij altijd de laatste bent die over mijn plannen geinformeerd wordt... dat is in de afgelopen 17 jaar echt niet veel veranderd ;)

 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan