Het Newbies MotorWeekend, 25 t/m 28 Mei 2018

kom je volgens John z'n berekening alsnog 60km eerder stil te staan dan de Vespa :)

is wel iets om rekening mee te houden in de groep. maar dat komt vast wel goed.
 
bij deze dan en kleine introductie.. Een aantal weken geleden met Jeroen meegereden met een deel van jullie in een gezellig rondje om Gouda. Daar kwam dit weekendje ook ter spraken. Alleen zat er en hikje an mijn zijde voor het regelen van vrij. Dus het weekend was al vol. Maar nu toch nog de kans gekregen om me te gaan.

Ik ben 40 jaar jong, vorig maar getrouwd een in september verwachten weer ons eerste kleintje. Ik heb m'n rijbewijs al zo'n 20 jaar. begonnen met en 25kw gs500, daarna met vol vermogen. vervolgens een GTS1000 en sinds een jaar of 4 een fjr1300.
 
bij deze dan en kleine introductie.. Een aantal weken geleden met Jeroen meegereden met een deel van jullie in een gezellig rondje om Gouda. Daar kwam dit weekendje ook ter spraken. Alleen zat er en hikje an mijn zijde voor het regelen van vrij. Dus het weekend was al vol. Maar nu toch nog de kans gekregen om me te gaan.

Ik ben 40 jaar jong, vorig maar getrouwd een in september verwachten weer ons eerste kleintje. Ik heb m'n rijbewijs al zo'n 20 jaar. begonnen met en 25kw gs500, daarna met vol vermogen. vervolgens een GTS1000 en sinds een jaar of 4 een fjr1300.


welkom.... fijn weer een deelnemer die de gemiddelde leeftijd wat omhoog krikt ;-)
 
A, gij zijt dieje kerel die de Nancy ne v- max hè aangeproat, ‘n skonne kerel zedde gij.

Ik heb niemand niks aangepraat. Ik rijd op ne vmax en ben er vol lof over. Ze doet een testrit en was verkocht. Ik heb niet voor haar beslist eh. Ze is oud genoeg om dat zelf te doen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan