Het nieuwe Motor-Forum activiteitenteam!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gefeliciteerd!!

Ik hoop dat jullie veel succes hebben, en ik ben het met bugs eens dat een hoe en waarom toch wel op zn plaats was geweest.

Maar ik vind het een beslissing van de mod's dus het is hun recht om dat niet te doen.

Het is heel eenvoudig, men ( modjes en admin en bestuur ) kijkt naar de postings van de users die zich aanmelden. Het zegt niet alles maar je kan een aardig beeld van een user krijgen.

Gezien jullie posts bleven wij automatisch over.

Maar we gaan gewoon bewijzen dat het een juiste keuze was.
 
Alvast een tip: database oid met adressen/mailadressen/telnr's/ICQ en weetikwat van iedereen opzetten/bijhouden. Is handig voor snel contact, bevsetigen afspraken e.d. :)

Misschien kan ik jullie aan die database helpen. Heb nu toch alle woonplaatsen, nicknames, namen (voor zover bij mij bekend), motortype (voor zover bekend) in een database staan voor de MF kaart. Op zich een kleine stap om de rest er bij te proppen.


Ik hoor het wel als jullie wat kunnen gebruiken.

Succes verder
 
:( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(
Geef je je op voor het organiseren en hebben ze besloten zonder wat dan ook wie het wordt.
Geen hoe of wat maar zij gaven TE DUIDELIJK aan dat ze vonden dat ze er recht op hebben en huppa.
Wat een KL&*E zooi zeg.
Zo maak je het forum wel lekker gezellig zeg. :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j

Oftewel veel succes jongens en ik denk dat het een goed team is ;)
Mocht ik nog wat voor jullie kunnen doen voor een noordelijke rit dan kun je me altijd mailen.

Stel je niet zo aan man... Klein kind |(
 
Misschien kan ik jullie aan die database helpen. Heb nu toch alle woonplaatsen, nicknames, namen (voor zover bij mij bekend), motortype (voor zover bekend) in een database staan voor de MF kaart. Op zich een kleine stap om de rest er bij te proppen.


Ik hoor het wel als jullie wat kunnen gebruiken.

Succes verder

Kijk daar hebben we wat aan! FF kijken hoe dat werkt. Maar mail maar naar saint@motor-forum.nl

:}
 
:( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(
Geef je je op voor het organiseren en hebben ze besloten zonder wat dan ook wie het wordt.
Geen hoe of wat maar zij gaven TE DUIDELIJK aan dat ze vonden dat ze er recht op hebben en huppa.
Wat een KL&*E zooi zeg.
Zo maak je het forum wel lekker gezellig zeg. :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j

Oftewel veel succes jongens en ik denk dat het een goed team is ;)
Mocht ik nog wat voor jullie kunnen doen voor een noordelijke rit dan kun je me altijd mailen.
Zo kan ie wel weer he.
Ga jij eens werken aan de sfeer dan, dan komen we weer een stap verder.
 
Wanneer is er FEEST?
Wanneer komt er een circuitdag?
Volgende BBQ nog deze zomer?
Wanneer.........?
Ben niet ongeduldig hoor :P

Hartelijk gefeli voor de nieuwe organisatoren ennuh,....'k hoor/lees het wel in WIWTD!
:} :} :}

Ps: Annette.....Thxs voor alle moeite die je je getroost hebt om het eenieder naar de zin te maken :} :} :} ; Maarja, mannen hè :P

Ja, gefeliciteerd, en om nog even door te gaan, wanneer huren we voor een dag of 3 de Nordschleife en het Dorint hotel af????
 
Het is heel eenvoudig, men ( modjes en admin en bestuur ) kijkt naar de postings van de users die zich aanmelden. Het zegt niet alles maar je kan een aardig beeld van een user krijgen.

Gezien jullie posts bleven wij automatisch over.

Maar we gaan gewoon bewijzen dat het een juiste keuze was.


Ik heb maar weggehaald wat ik hier had geschreven.
Ik heb tot tien geteld en heb toen besloten dat ik dit beter niet hier moet neerzetten.

Maar je moet echt niet zo over me lullen.
Ik heb hier nog nooit iemand voor wat dan ook uitgemaakt, maar nu was ik er dichtbij.
Gezien jullie posts.
Schei uit man, te triest voor woorden.
Als iemand als jij een uitje moet gaan organiseren zal ik zeker meegaan.
BEn heel benieuwd!! :(


edit Rev: ik had je reactie ook al weggehaald, dergelijke dingen kunnen ECHT niet...ff dimmen aub en tot 10 tellen voordat je zoiets post!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
***Zucht*** Kunnen we dit niet gewoon als volwassen mensen oplossen en niet zo overdreven reageren???

Nu weer even terug naar de orde van de dag:

Saint, je krijgt vanavond nog een mailtje. Twee bestanden. Een Exel en een Acces. Beide bevatten dezelfde data, zie maar welke je het liefst gebruikt.

ik heb alle namen en plaatsen zover mogelijk geupdate.

Martin
 
<hr>
edit Rev: ik had je reactie ook al weggehaald, dergelijke dingen kunnen ECHT niet...ff dimmen aub en tot 10 tellen voordat je zoiets post!

Dat weet ik rev, daarom heb ik het ook verwijderd.
Maar je kunt je hopelijk wel voorstellen dat als je iets wilt betekenen voor anderen, gewoon omdat je het hier naar je zin hebt en iets terug wilt doen, dat je dan behoorlijk link kan worden door een dergelijke uitspraak.
Maar zand erover, en wie weet wat er in de toekomst nog voor de deur staat!

Dus voor nu weer goede vrienden!!
 
Goed initiatief ! FrE-bLaDe, JoKing en The Saint veel suc6 :)

Mochten jullie hulp nodig hebben om iets in het midden van het land te organiseren, mail me dan maar.
 
Saint je hebt mail.

Ben net bij de deur wezen kijken.... daar ligt niets op de mat... :? Maar daar kan ik een schuldige voor aanwijzen

full

(Dit is onze Barros)

(Ik ga gelijk ff kijken ;) )
 
We hebben nu ook een officieel e-mail adres:

freblade@motor-forum.nl
saint@motor-forum.nl
joking@motor-forum.nl

Dus als je goede ideeen hebt kun je ze naar een van ons sturen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan