Het nieuwe uiterlijk voor iedereen!

Ziet er leuk uit maar werkt niet op het werk en is ook vrij traag op mijn ietwat matige verbinding dus toch maar retro.
 
Je had van die poppetjes, daar stond dan een pijltje bij.Dat was de ts.
Als hij rood was, uitgelogd. En bij blauw ingelogd. :)

Als "ze" dat grijze vlak rond het usericon nu gewoon rood zouden maken bij de TS én die zelfde vlakken bij eigen reacties in een topic groen kleurden dan is alles weer terug te vinden.... Maar da's te gemakkelijk waarschijnlijk.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb bij gebruik van Edge enorm last van traagheid in het forum. Met name als ik reacties type dan lijkt het alsof de browser onder water ergens enorm druk mee is.

Dit lijkt dat te bevestigen

full
 
Ik heb bij gebruik van Edge enorm last van traagheid in het forum. Met name als ik reacties type dan lijkt het alsof de browser onder water ergens enorm druk mee is.

Dit lijkt dat te bevestigen

[afbeelding]

Hier geen problemen/mogelijke oplossing; Google Chrome gebruiken, overall een snellere browser. :Y
Al blijft browserkeuze iets persoonlijks...

Verder strakke uitstraling, mooi mee met de tijd! :]
 
Laatst bewerkt:
Hier geen problemen/mogelijke oplossing; Google Chrome gebruiken, overall een snellere browser. :Y
Al blijft browserkeuze iets persoonlijks...
Een site moet gewoon technisch goed in elkaar zitten. Ik weet dat want ik doe dat (deels) als werk, en ik haat dat ook. Maar het moet wel; als iets niet in alle browsers werkt is het niet goed gemaakt (punt)
Verder strakke uitstraling, mooi mee met de tijd! :]


Eens! Ik ben ook direct niet meer terug gegaan naar de oude interface

Wat me overigens ook echt stoort dat is die vervelende flash add onderin, die vanzelf geluid begint te maken. Mag dat weg of moet ik dan maar een add blocker gebruiken?
 
Ik heb bij gebruik van Edge enorm last van traagheid in het forum. Met name als ik reacties type dan lijkt het alsof de browser onder water ergens enorm druk mee is.

Dit lijkt dat te bevestigen

[afbeelding]

Dit heeft te maken met een trage/waardeloze advertentie boer :)

Browser keuze maakt dan niet echt uit...




Kunnen we ook nog verzoekjes indienen voor deze interface?

Zo bijvoorbeeld....


dl.pagenavigation select {
height: 24px;
margin: -4px -4px -2px 4px;
text-align: center;
}

dl.pagenavigation dd.back, dl.pagenavigation dd.next, dl.pagenavigation li.next_arrow, dl.pagenavigation li.last_arrow {
margin: 2px;
padding: 4px 3px;
}

dl.pagenavigation li.disabled {
border: 1px solid #5a5a5a !important;
color: #5a5a5a;
opacity: 0.25;
}
 
Laatst bewerkt:
~
Een site moet gewoon technisch goed in elkaar zitten. Ik weet dat want ik doe dat (deels) als werk, en ik haat dat ook. Maar het moet wel; als iets niet in alle browsers werkt is het niet goed gemaakt (punt)Eens; zou gewoon goed moeten werken, ongeacht welke browser. :)
 
Zo bijvoorbeeld....


dl.pagenavigation select {
height: 24px;
margin: -4px -4px -2px 4px;
text-align: center;
}

dl.pagenavigation dd.back, dl.pagenavigation dd.next, dl.pagenavigation li.next_arrow, dl.pagenavigation li.last_arrow {
margin: 2px;
padding: 4px 3px;
}

dl.pagenavigation li.disabled {
border: 1px solid #5a5a5a !important;
color: #5a5a5a;
opacity: 0.25;
}

:) Van motoren weet ik nog weinig, maar komt er nu opeens heel begrijpelijke taal langs. _O- Grappig. Denk alleen dat de meeste lezers hier nu de weg kwijt zijn.
 
Een verbeterpuntje. Het zou fijn zijn als je in 1x naar onderkant van de pagina kan. Als ik nu de laatste pagina open op m'n telefoon om het laatste nieuwe bericht te lezen scroll ik me een ongeluk tot het nieuwe bericht.
 
Ik vind de achtergrond nog steeds te licht. Mijn iPhone schijnt me teveel in mijn gezicht. Ik vond het retro blauw prettig.
Verder vind ik het slechter leesbaar alsof de letters net een paar pixels kleiner zijn, of misschien komt het doordat sommige tekst grijs is in plaats van zwart.
Tot nu toe heb ik nog geen voordelen van de nieuwe site kunnen ontdekken. Ik ga er vanuit dat er wel voordelen zijn voor de beheerders van MF.
Op mijn el cheapo tablet draait de nieuwe MF nog steeds niet lekker. Ik moet steeds wachten tot de ad geladen is voor ik verder kan. Ik snap niks van die ads. Ik heb inmiddels een partij hekel aan die bedrijven gekregen....
Ik snap dat adverteren moet om inkomsten te genereren, maar advertenties zouden aantrekkelijk moeten zijn in plaats van storend.
 
Een verbeterpuntje. Het zou fijn zijn als je in 1x naar onderkant van de pagina kan. Als ik nu de laatste pagina open op m'n telefoon om het laatste nieuwe bericht te lezen scroll ik me een ongeluk tot het nieuwe bericht.

Dat kan, daarvoor komt er een pijltje rechtsonder in beeld als je iets scrollt.

Echter is die alleen zichtbaar als alleen de middenkolom in beeld is,
dus zonder de blauwe vlakken links en rechts.
En dat is inderdaad een verbeterpuntje...
 
Even een serieuze vraag: Welke versie van iOS draait er op je iPad 2 (uit 2011)? Ik heb hier ook nog zo'n apparaat liggen en daar draait iOS 9.2.1 op zónder problemen (clean install van de .ispw middels een DFU!!).
Draai zelf nog op iOS 7. De update naar iOS 9.2.1 staat wel klaar maar laat ik zelf nog niet installeren/updaten.
De iPad2 werkt verder goed en heb ook hoop apps erop staan die denk imminent allen geschikt gemaakt zijn vor ios 9.
Moet ik eens naar kijken maar heb ik geen haast mee.
Hij ís trouwens van ca. 2011/2012 en is een luxe versie met 32GB en sim-kaart slot.

Verder was ik bang dat de iPad2 misschien traag zou worden op iOS 9 of veel geheugen in beslag zou nemen.
Maar begrijp van jou dat updaten dus zeker aanzet raden is ?
 
Laatst bewerkt:
Na jaren lang weg te zijn geweest op dit forum wil ik ook wel een complimentje geven.

Want dankzij Google scout ik weer deze website waar ik nog een profiel had open staan. Waarvan ik niet meer eens wist dat dit de oude Honda Motorforum was. Een hele verbetering vindt ik het, dat het gelijk is getrokken voor alle motorfanaten.
 
Mooie bij-de-tijdse layout.

Complimenten.

Als beheerder van een andere motor(club) forum weet ik hoeveel werk het is om technisch bij de tijd te blijven met de almaar veranderende browsers, apparaten en nieuwe standaarden.

Elke verandering krijgt weerstand, ook hier, maar met de tijd went ook een nieuwe layout weer...
 
Laatst bewerkt:
Ik vind de achtergrond nog steeds te licht. Mijn iPhone schijnt me teveel in mijn gezicht. Ik vond het retro blauw prettig.
Verder vind ik het slechter leesbaar alsof de letters net een paar pixels kleiner zijn, of misschien komt het doordat sommige tekst grijs is in plaats van zwart.
Tot nu toe heb ik nog geen voordelen van de nieuwe site kunnen ontdekken. Ik ga er vanuit dat er wel voordelen zijn voor de beheerders van MF.
Op mijn el cheapo tablet draait de nieuwe MF nog steeds niet lekker. Ik moet steeds wachten tot de ad geladen is voor ik verder kan. Ik snap niks van die ads. Ik heb inmiddels een partij hekel aan die bedrijven gekregen....
Ik snap dat adverteren moet om inkomsten te genereren, maar advertenties zouden aantrekkelijk moeten zijn in plaats van storend.

Ja, de hele crew is alleen voor zichzelf bezig en jij (jullie) als M-Fér bent maar een puppet waar we mee spelen *D


Gelukkig zien de meesten wel de voordelen, zeker nadat er een aantal dingen zijn aangepast naar aanleiding van opmerkingen die men had.

Het zou fijn zijn als mensen reageren vanuit een positief standpunt en dat kan.... ook als je verbeterpunten te melden hebt.
We krijgen genoeg complimenten, maar niets nouja, niets ?? menselijks is de Admin's en Developer vreemd.
Negativiteit maakt nu eenmaal indruk, een negatieve uiteraard.

De Admins en Dev zijn echt erg druk met die nieuwe lay out en passen voortdurend dingen aan, ook op aanvraag.
Laten we dan iig de reply's, ook als die aanmerkingen hebben, een beetje vriendelijk houden aub.
Toon die de muziek maakt :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan