Het nieuwe W650 topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Om jullie bereikbaarheid te verbeteren zou ik graag van iedereen het telefoonnummer en E-mail adres willen hebben. Uiteraard zal ik uw privacy ten alle tijde respecteren. Gaarne uw gegevens per pb aan mij toesturen.
Groet Jan :W
 
Om jullie bereikbaarheid te verbeteren zou ik graag van iedereen het telefoonnummer en E-mail adres willen hebben. Uiteraard zal ik uw privacy ten alle tijde respecteren. Gaarne uw gegevens per pb aan mij toesturen.
Groet Jan :W

Hi Jan,

Is dat voor de rit van 26 mei aanstaande?

hgr Pieter
 
Ik snap het "scherm-dilemma". Een scherm ziet er niet uit. Maar ja, ik reed vandaag wel vrij ontspannen 120km per uur op de snelweg met een scherm.

Verder heb ik geen klachten over de remkracht van de W650. Maar ik rijd verder alleen met motoren van 1975 en ouder, dus dan ben je al snel tevreden met iets modernere remmen!
 
Ik snap het "scherm-dilemma". Een scherm ziet er niet uit. Maar ja, ik reed vandaag wel vrij ontspannen 120km per uur op de snelweg met een scherm.

Verder heb ik geen klachten over de remkracht van de W650. Maar ik rijd verder alleen met motoren van 1975 en ouder, dus dan ben je al snel tevreden met iets modernere remmen!
Hoi Chris.
Dat is de reden dat ik zo min mogelijk de snelweg ga :] :] :] rijden. 120km/uur kan nog net maar voelt niet prettig ;( ;( ;( . Met betrekking tot de remkracht, alleen bij een paniek stop is meer remkracht welkom. |( |(
Groet Jan :W
 
Laatst bewerkt:
Vandaag bij Leo in Barendrecht geweest en de dempers eruit gehaald schitterend geluid zo en niet te hard. :t :]
Leo nogmaals bedankt voor de hulp. :t :Y :]

mvg Sjaak
 
Ja super geluid en Leo had nog een foto gemaakt wat ik niet wist :] :] :] :] :) :)
full
 
Laatst bewerkt:
Vandaag scherm en koffers (inclusief bagagerek) van de motor afgehaald. Ziet er meteen een stuk beter uit. Ook een stukje gereden en dat voelt weer als vanouds.

Groet, :W

Karel
full
 
Ook nog ontdekt vandaag dat er nog heel wat te poetsen valt en dat er sprake is van enig achterstallig onderhoud. Mooi, heb ik van de winter nog een paar leuke klusjes te doen.

:W

Karel
 
Ook nog ontdekt vandaag dat er nog heel wat te poetsen valt en dat er sprake is van enig achterstallig onderhoud. Mooi, heb ik van de winter nog een paar leuke klusjes te doen.

:W

Karel
Karel, leg mij jou beweegredenen voor deze wissel van motoren eens uit :? :r :? . Je had een perfecte motor, keurig gepoetst en nu koop je een exact dezelfde?
Groet Jan :W
 
Ha Jan,

Deze is gewoon nog net iets mooier en heeft nog niet de helft van de kilometers gedraaid. Ik denk dat ik deze ook niet meer weg doe; met deze kan ik voort totdat ik een rollator moet hebben. Wacht maar tot je hem 26 mei hebt gezien.

Groet, :W

Karel
 
Ha Jan,

Deze is gewoon nog net iets mooier en heeft nog niet de helft van de kilometers gedraaid. Ik denk dat ik deze ook niet meer weg doe; met deze kan ik voort totdat ik een rollator moet hebben. Wacht maar tot je hem 26 mei hebt gezien.

Groet, :W

Karel
Hoeveel km rijd :] :] :] jij per jaar Karel. Ikzelf heb nu 16 k gereden in 4 jaar dus om het klokje rond te krijgen, kan ik nog te minste 20 jaar :] :] :] . We vertroetelen ons W tje net zo veel als onze *O* *O* *O* dus 100.000 km moet haalbaar zijn :Y :Y :Y . We zien elkaar op 26 mei bij leven en welzijn.
Groet Jan :W
 
Laatst bewerkt:
Ha Jan,

Deze is gewoon nog net iets mooier en heeft nog niet de helft van de kilometers gedraaid. Ik denk dat ik deze ook niet meer weg doe; met deze kan ik voort totdat ik een rollator moet hebben. Wacht maar tot je hem 26 mei hebt gezien.

Groet, :W

Karel

Hoi Karel, je bent goed bezig :Y :t
Voor later een idee een inspiratie *O* _O- *O*

full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan