Het nieuwe W650 topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wil m'n hoge stuur (1999) vervangen door het lage latere model. Iemand die van zo'n stuur af wil?

Stuur is niet zo duur, maar je moet ook de koppeling en gaskabel en tevens rem slang vervangen voor de kortere exemplaren.
Ik heb dat ook bij mij gedaan, en is veel beter :] :] :]
Groeten Iwan
 
Zo'n lager stuur vind ik wel ergens.
Iemand enig idee welk zadel dit is..er zit een merklabel en op meerdere motoren mee gezien
dus zal geen eigen fabrikaat zijn.
full
 
Mocht je het hoge stuur willen verkopen, stuur me dan maar een PM.
Ik heb een laag stuur erop en wil eens experimenteren met een wat hoger stuur.
Maar geen zin om dat nu te doen, wordt eerder van de winter
 
Alpine Motosafe maar alleen als ik op de snelweg rijd.
Tis ff wennen maar je stapt veel rustiger van je motor na een rit.
 
Ik gebruik ze al jaren en ben er zeer positief over ik heb ze laten aanmeten bij intersafe met het juiste filter erin dwz ik hoor alles maar de schadelijke geluiden worden eruit gefilterd :t :t
:W
 
Wil de W650 beetje bij beetje customizen en kwam deze foto in het oude forum tegen.
De grijze tank met oranje streep vind ik erg mooi en zou zoiets willen hebben.
Is dit een actie geweest bij de introductie van de w800 of zijn deze tanks daadwerkelijk te koop?[afbeelding]

Hey, dat is mijn foto van de W800 introductie op de Intermot in Köln 2010

Denk dat het een studie was, ik heb ze in ieder geval nog nooit op de weg gezien.

Het Grote Kawasaki W650 Topic

(post van 11 Oktober 2010)
 
Laatst bewerkt:
Als niemand weet welk zadel dit is moet ik dus overstappen naar een handgemaakt zadel.
Komt het volgende probleem.Ik heb een zadel van 1999 en zoals ik hier en daar hoor is dit geen goed zadel.
Ik merk zelf dat ik precies op een hard gedeelte zit :( en wilde weten of het nieuwere zadel dit ook heeft. Het gaat er namelijk om fat het handgemaakte zadel de bodemplaat van het origineel gebruikt en lijkt me niet handig als ik dus weer op dat harde stuk zit en is het misschien beter om een nieuwer zadel op de kop te tikken.
Zo'n lager stuur vind ik wel ergens.
Iemand enig idee welk zadel dit is..er zit een merklabel en op meerdere motoren mee gezien
dus zal geen eigen fabrikaat zijn.[afbeelding]
 
Als niemand weet welk zadel dit is moet ik dus overstappen naar een handgemaakt zadel.
Komt het volgende probleem.Ik heb een zadel van 1999 en zoals ik hier en daar hoor is dit geen goed zadel.
Ik merk zelf dat ik precies op een hard gedeelte zit :( en wilde weten of het nieuwere zadel dit ook heeft. Het gaat er namelijk om fat het handgemaakte zadel de bodemplaat van het origineel gebruikt en lijkt me niet handig als ik dus weer op dat harde stuk zit en is het misschien beter om een nieuwer zadel op de kop te tikken.
Leo , ik heb hetzelfde probleem. Ook een oud model zadel, dat harde gedeelte is de metalen beugel van het zadelslot |( zoek ook al langer naar opties. Nieuw of zelf bekleden of echt iets laten maken maar dat loopt in de papieren.
Op e-bay worden er ook nieuwe zadelhoezen aangeboden en daar dan dikker schuimrubber onder maken daar zit ik aan te denken.
 
Een zadel laten maken kost rond de 250,- maar dan wordt de originelel bodemplaat gebruikt. Misschien dat een zadelmaker wel een aanpassing kan maken om dat harde gedeelte te verlagen.
Leo , ik heb hetzelfde probleem. Ook een oud model zadel, dat harde gedeelte is de metalen beugel van het zadelslot |( zoek ook al langer naar opties. Nieuw of zelf bekleden of echt iets laten maken maar dat loopt in de papieren.
Op e-bay worden er ook nieuwe zadelhoezen aangeboden en daar dan dikker schuimrubber onder maken daar zit ik aan te denken.
 
Hebben jullie Schepers in Brunssum al eens benaderd? Die bouwt de W650/800 om.
Verder zit er hier op het forum NOPPER. Deze man maakt ware kunstwerkjes op zadelgebied.
 
Ik heb toen mijn originele zadel eraf gehaald en van een later type erop gezet *D *D ,en dat was een goeie zet van mezelf :Y :Y
:W
 
Schepers in Brunssum geprobeerd, heeft momenteel niets wat ik zoek.
Dus zijn er mensen met een laag stuur, het nieuwe model zadel en/of de dunne kneepads dan ben ik wel geinteresseerd.
Hebben jullie Schepers in Brunssum al eens benaderd? Die bouwt de W650/800 om.
Verder zit er hier op het forum NOPPER. Deze man maakt ware kunstwerkjes op zadelgebied.
 
Bij Louis in Duitsland verkopen ze nieuwe sturen (ook vlakke) vanaf ca. 5 tientjes.
Kijk daar anders even? (www.louis.de). Verder, zoals Iwan al opmerkte, let even op de lengte van kabels en leidingen.
 
Ik zag bij w650.de dat ze ook eeen complete set verkopen, origineel. Dus met ingekorte kabels en langere spiegels. kost compleet 260,-
Bij Louis in Duitsland verkopen ze nieuwe sturen (ook vlakke) vanaf ca. 5 tientjes.
Kijk daar anders even? (www.louis.de). Verder, zoals Iwan al opmerkte, let even op de lengte van kabels en leidingen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan