Het nieuwe W650 topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Inderdaad de Biesbosch is mijn favoriete :] :] :] tripje. Prachtige nieuwe asfalt wegen met ontelbare mooie bochten en als je tien andere weggebruikers tegenkomt is het veel. Daar naast zijn er enkele grote parkeerplaatsen waar ik dan mijn bochten technieken kan oefenen. Misschien een idee voor ons jaarlijkse uitstapje :? :? :?
Groet Jan :W\

Hoi Jan

Wil je voor mij aangeven waar in de biesbosch de route is ?

bvd
Sjaak[/quote]

Ik heb geen navigatie dus op die manier kan ik je niet helpen. Maar ik steek altijd met de pont de Maas over dan naar Dussen via Peerenboom onder de A27 door naar Hank links af en dan zoveel mogeljk de rivier volgen naar Werkendam over de ophaalbrug naar het Steurgat en dan steeds de weg blijven volgen tot je weer bij de ophaalbrug aankomt.
Ik hoop dat dit duidelijk genoeg is anders hoor ik dat wel.
Groet Jan :W
 
Daarna naar Warmenhuizen gereden, daar bij mijn schoonouders een korte pitstop gemaakt. Toen binnendoor richting Wormer/Zaanstad, daarvandaan binnendoor richting Harderwijk en uiteindelijk het laatste stuk over de snelweg - anders zou ik het niet meer redden voor donker ;) Oh ja, ook nog even een stop gemaakt in Veenendaal. 09:10 weg en rond 21:35 uur thuis.

Goed gedaan Pieter :t en mooie beeldreportage *O*

Groeten Iwan
 
Inderdaad de Biesbosch is mijn favoriete :] :] :] tripje. Prachtige nieuwe asfalt wegen met ontelbare mooie bochten en als je tien andere weggebruikers tegenkomt is het veel. Daar naast zijn er enkele grote parkeerplaatsen waar ik dan mijn bochten technieken kan oefenen. Misschien een idee voor ons jaarlijkse uitstapje :? :? :?
Groet Jan :W\

Hoi Jan

Wil je voor mij aangeven waar in de biesbosch de route is ?

bvd
Sjaak[/quote]

Hoi Sjaak,

Een beetje googen levert dit op :] :] :] Rondje Biesbosch - Motorroute
Mooie uitzichten in het Biesbosch
motorroute biesbosch - Google zoeken
Groeten Iwan :W
 
Dan heb je de helft niet
Inderdaad de Biesbosch is mijn favoriete :] :] :] tripje. Prachtige nieuwe asfalt wegen met ontelbare mooie bochten en als je tien andere weggebruikers tegenkomt is het veel. Daar naast zijn er enkele grote parkeerplaatsen waar ik dan mijn bochten technieken kan oefenen. Misschien een idee voor ons jaarlijkse uitstapje :? :? :?
Groet Jan :W\

Hoi Jan

Wil je voor mij aangeven waar in de biesbosch de route is ?

bvd
Sjaak

Hoi Sjaak,

Een beetje googen levert dit op :] :] :] Rondje Biesbosch - Motorroute
Mooie uitzichten in het Biesbosch
motorroute biesbosch - Google zoeken
Groeten Iwan :W[/quote]

Dan heb je de grootste helft niet gezien.
Inderdaad de Biesbosch is mijn favoriete :] :] :] tripje. Prachtige nieuwe asfalt wegen met ontelbare mooie bochten en als je tien andere weggebruikers tegenkomt is het veel. Daar naast zijn er enkele grote parkeerplaatsen waar ik dan mijn bochten technieken kan oefenen. Misschien een idee voor ons jaarlijkse uitstapje :? :? :?
Groet Jan :W\

Hoi Jan

Wil je voor mij aangeven waar in de biesbosch de route is ?

bvd
Sjaak

Hoi Sjaak,

Een beetje googen levert dit op :] :] :] Rondje Biesbosch - Motorroute
Mooie uitzichten in het Biesbosch
motorroute biesbosch - Google zoeken
Groeten Iwan :W[/quote]
Dan heb je het mooiste deel niet gezien.
Groet Jan.
 
Chris Koppert heef 2 jaar geleden de W650 gekochtvan Piet Straver. Piet heeft vorige week een ongeval gehad met zijn nieuwe Triump. Hij wilde een tractor inhalen en die sloeg plotseling ook af naar links. Piet ligt nog in het ziekenhuis met een hersenschudding en een gebroken pols.
Groet Jan. :W
 
Jeetje, dat is niet best! Wens hem beterschap als je hem spreekt.

Piet heeft twee gebroken polsen, een hersenschudding en hij moet aan zijn enkel worden geopereerd. Het gehele voorfront van zijn Triumph, inklusief voorvork, wiel, band, koplamp en de tank zijn flink beschadigd.
Groet Jan :W
 
Jongens bedankt voor jullie attentie. :t :t Dat geeft weer wat energie. Ik verwacht maandag aanstaande weer thuis te zijn. Dan zullen wij de Biesbosch route eens gaan :] :] :] Pieter. Groet Jan :W
 
Ik heb de smaak te pakken. Ga morgen weer een rondje IJselmeer doen, maar rij dan tegengesteld aan de rit van vorige week. Eenmaal de afsluitdijk over wil ik langs de kust van Groningen afzakken en via Drente en Overijssel weer terug naar Gelderland.
 
Ik heb de smaak te pakken. Ga morgen weer een rondje IJselmeer doen, maar rij dan tegengesteld aan de rit van vorige week. Eenmaal de afsluitdijk over wil ik langs de kust van Groningen afzakken en via Drente en Overijssel weer terug naar Gelderland.
Goede rit toegewenst Pieter
Groet Jan :W
 
Eindelijk begonnen met de aanpassingen.
full
 
Dit is idd een nieuw seat. Van nitrohead, uit Japan laten komen.
Hij is wel harder als het origineel maar dat zit beter dan die harde rand.
Moet wel zeggen dat nu het stuur lager is je geen last meer hebt van de harde rand in het eerste zadel omdat je meer voorover zit.
Is dat je nieuwe budy seat Leo :Y :Y Ziet er goed uit :9~ :9~ Merk je nou verschil met de originele seat :? :?
Groet Jan :W
 
Ik ben weer ontslagen uit het ziekenhuis *O* *O* *O* en weer terug op mijn eigen stekkie :) :) . Het gaat weer een stuk beter met me. Voorlopig nog niet :] :] :]
Groet Jan :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan