Het nieuwe W650 topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben net een postduif dus navigatie is totaal overbodig. _O- _O- _O-
Groet Jan :W

Nou Jan, Ik zou eerder denken dat dit je profiel is _O- _O- :Y _O- *O*
Groeten Iwan

full
 
Ik gebruik mijn neus altijd als navigatie ,gewoon erachter aan rijden ,kom je op de meest onverwachte en mooiste stuurweggetjes . :] :]
Peter ,Kawasaki. Kawasaki kan verwijzen naar: Geografie: Kawasaki (Fukuoka), een gemeente in de Japanse prefectuur Fukuoka Kawasaki (Iwate), een voormalige gemeente in Japanse prefectuur Iwate Kawasaki (stad), een stad in de Japanse prefectuur Kanagawa Kawasaki (Miyagi), een stad in de Japanse prefectuur Miyagi ...maar volgens bartjens :veel plezier ! :9~ :9~
:W
 
Iwan, pas op hè; ik voel me al snel in m'n kam gepikt de laatste tijd. En pas op want een vogel die te vroeg begint met zingen wordt s'avonds door de kat gegrepen.
Maar ik voel me zo vrij als een vogeltje in de lucht.
Groet Jan :W

Nou Jan, zo als uw hoogheid :} wenst :} dan maar in de lucht :W :W :W _O- _O- *O*
Gorten van Iwan :]

full
 
Ik heb inmiddels beide pagina`s afgezocht en niets gevonden. Heeft te maken met het door jou ingestelde aantal berichten per pagina. Zou dus voor iedereen anders kunnen zijn. Linkje naar de betreffende post is misschien gemakkelijker?
 
full

Pieter, dit is mijn oplossing voor de navigatie (tomtom) ik heb
full

zelf een beugel gemaakt alles hangt achter mijn windscherm. Had het eerst op mijn stuur maar te dichtbij voor mij, leesbril opzetten onder het rijden is lastig.
 
Wat vinden jullie hier van?
Ik moet toegeven dat deze er niet verkeerd uit ziet :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~
Maar ik blijf toch bij mijn
:P :P :P
Groet Jan :W
 
Laatst bewerkt:
Ik vind de Kawa ook mooier - klassieker... Maar smaak blijft een persoonlijk iets.
Zojuist even de teflon remleiding opgehaald. En een paar nieuwe handvatten.
Ik ga er van die spiegels opzetten die aan het einde van het stuur komen te zitten. Dan zie ik minder elleboog, zeg maar ;)
Ik zie dat er een ijzeren prop in de uiteinden van de stuurhelften zit. Is er een trucje voor om die er gemakkelijk uit te halen, of moet ik die er gewoon uitboren? Iemand?
Na de Kerst even deze klusjes aanpakken. En de tank nog even afvullen met 102.

Iedereen hier alvast hele fijne Kerstdagen toegewenst vanuit het oosten van het land.
 
Hoi Alle *O* *O* *O* voor mij is twee weken niksen :? :/ :N _O- begonnen *O* *O* *O*

Gisteren nog een flesje Forte Moto Power II gekocht voor de W650, en die is al vol getankt met super 98, carburateurs afgetapt en nu :Z :Z :z toot de voorjaar :Y of in ieder geval tot een maart vanwege de winterstop regeling :t

Die andere SACHS ROADSTER 800 heb ik dit jaar nog geen eens een meter gereden ;( ;( :N :o , dus volgende jaar voor het :] :] :] moet ik wel eerst tank leeg maken |( |( , en nieuw sapje erin doen ;(

Maar goed het is nu de *O* *O* *O* *O* *O* tijd:

Fijne kerst en gezond :] :] :] 2018 jaaaaaaar :} :} :}

Groeten Iwan

full
 
Ik vind de Kawa ook mooier - klassieker... Maar smaak blijft een persoonlijk iets.
Zojuist even de teflon remleiding opgehaald. En een paar nieuwe handvatten.
Ik ga er van die spiegels opzetten die aan het einde van het stuur komen te zitten. Dan zie ik minder elleboog, zeg maar ;)
Ik zie dat er een ijzeren prop in de uiteinden van de stuurhelften zit. Is er een trucje voor om die er gemakkelijk uit te halen, of moet ik die er gewoon uitboren? Iemand?
Na de Kerst even deze klusjes aanpakken. En de tank nog even afvullen met 102.

Iedereen hier alvast hele fijne Kerstdagen toegewenst vanuit het oosten van het land.
Hier wordt uitgebreid uiteen gezet hoe moeilijk dit is te demonteren beter gezegd, uitboren
W650/W800 Technik Bereich » Lenker-Stopfen rechts
W650/W800 Technik Bereich » Lenkerenden
W650/W800 Technik Bereich » Lenkerendenspiegel
W650/W800 Technik Bereich » Bar-ends / Lenkerende montieren
succes ermee Jan
 
Laatst bewerkt:
Beste motorvrienden en W650 enthousiasten,

ik wens jullie allen een gelukkig kerstfeest en een voorspoedig 2018 met veel veilige motorkilometers :] :] :]

Groet, :W

Karel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan