Het nieuwe W650 topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
En wat vinden jullie hier van :? :? Deze jongens kwamen met drie van dit soort barrels met de ferry van Engeland. Ze hadden wel bekijks moet ik zeggen.
full


Groet Jan
 
Gisteren rondje IJsselmeer gedaan. Ruim 8 uur rijden, ca 550 km erbij gezet. Prachtige rit. De W gaf geen klap verkeerd, brandstofverbruik 1:25 en ik kreeg pas na een uur of vijf een onbestemd gevoel in de billen. Viel me alleszins mee. Fijne motor, zo’n W!
 
Daarna naar Warmenhuizen gereden, daar bij mijn schoonouders een korte pitstop gemaakt. Toen binnendoor richting Wormer/Zaanstad, daarvandaan binnendoor richting Harderwijk en uiteindelijk het laatste stuk over de snelweg - anders zou ik het niet meer redden voor donker ;) Oh ja, ook nog even een stop gemaakt in Veenendaal. 09:10 weg en rond 21:35 uur thuis.
 
Wat een :] :] :] :] :] Pieter, respect daar voor. Hoe hou je het uit om twaalf uur op je motor te zitten.Ik heb het met drie uur wel gehad ;( ;( . Heb jij een origineel budy-seat op je motor?
Groet Jan :W
 
Ja, gewoon de standaard W800 buddyseat.
Ging eigenlijk prima. Ga hem binnenkort nog maar eens rijden, maar dan andersom en door andere provincies. Heb bijvoorbeeld Groningen en Drente niet aangedaan. Biesbosch eo staat ook nog op mijn lijstje. Dat is jouw domein, toch?
 
Laatst bewerkt:
Ja, gewoon de standaard W800 buddyseat.
Ging eigenlijk prima. Ga hem binnenkort nog maar eens rijden, maar dan andersom en door andere provincies. Heb bijvoorbeeld Groningen en Drente niet aangedaan. Biesbosch eo staat ook nog op mijn lijstje. Dat is jouw domein, toch?
Inderdaad de Biesbosch is mijn favoriete :] :] :] tripje. Prachtige nieuwe asfalt wegen met ontelbare mooie bochten en als je tien andere weggebruikers tegenkomt is het veel. Daar naast zijn er enkele grote parkeerplaatsen waar ik dan mijn bochten technieken kan oefenen. Misschien een idee voor ons jaarlijkse uitstapje :? :? :?
Groet Jan :W
 
Inderdaad de Biesbosch is mijn favoriete :] :] :] tripje. Prachtige nieuwe asfalt wegen met ontelbare mooie bochten en als je tien andere weggebruikers tegenkomt is het veel. Daar naast zijn er enkele grote parkeerplaatsen waar ik dan mijn bochten technieken kan oefenen. Misschien een idee voor ons jaarlijkse uitstapje :? :? :?
Groet Jan :W~[/quote]

Hoi Jan

Wil je voor mij aangeven waar in de biesbosch de route is ?

bvd
Sjaak
 
Ik doe graag mee. Wanneer?
Momenteel heb ik nog steeds problemen met mijn gezondheid maar zo ben wel aan de beterende hand. Ik rijd :] :] :] echter altijd op werkdagen, is dat voor jou ook mogelijk :? :? :? of anders op een zaterdag. Wim Bax en Gerrit van Beek willen misschien ook wel mee :] :] :] . Zo gauw ik beter ben geef ik een seintje.
Groet Jan :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan