• Hoi Bezoeker, we hebben weer iets nieuws voor je, de MF Marktplaats! Test deze nieuwe functionaliteit en laat weten wat je er van vindt. Kijk hier voor meer informatie.

Het nieuwe Zandvoort

Sender

MF veteraan
23 jan 2011
6.657
79
27
Noord-Holland

Hier kun je zien hoe het circuit geworden is.

In veel bochten is behoorlijk wat banking.

Hoop wel dat de betonblokken bij de Arie Luyendijk bocht nog weggehaald worden anders kun je bij een valpartij met de motor gelijk een begrafenis regelen.

EDIT; Filmpje is verwijderd

kawaholic

Die hard MF'er
29 apr 2008
307
6

Hier kun je zien hoe het circuit geworden is.

In veel bochten is behoorlijk wat banking.

Hoop wel dat de betonblokken bij de Arie Luyendijk bocht nog weggehaald worden anders kun je bij een valpartij met de motor gelijk een begrafenis regelen.

EDIT; Filmpje is verwijderd
Die betonblokken vielen mij ook direct op. Vind dat wel zorgwekkend.... in tegenstelling van de pitlane exit. Die is veiliger geworden.

rsvfrank

MF'er
30 mei 2010
205
20
Lijkt er niet veiliger op geworden voor de motoren.
Misschien kan de prins nog een mooie airfence financieren?

Roy "R"acing

MF huisraad
Donateur
10 aug 2003
69.755
8.472
Doetinchem (om en nabij)
royracing185.jimdo.com
Facebook
link
Instagram
link
Hugenholz paar meter meer ruimte naar buiten.
Dat knikje na Scheivlak liggen nu curbs ipv een gat.
Audi S bij aanremmen asfalt ipv alleen grindbak.
Extreem hoge curbs zijn weg.
Arie Luyendijk lag eerst toch meer grindbak??? Vind die ondanks verkanting zo op het beeld er echt op achteruit gegaan?

Raw

MF veteraan
13 okt 2007
4.721
2
Hugenholtz is een stuk veiliger geworden. Veel meer ruimte. In de gerlach ook veel meer ruimte door de grindbak daar..

Arie luyendijk of tewel bos uit is erg onveilig geworden. Die betonblokken zullen niet weggehaald worden. Dit is zoals het gaat worden dus ik denk dat zandvoort helaas exit op mn circuitlijstje is. Als er niks veranderd ga ik er niet meer rijden. Oh en airfence gaan ze daar nooit neerleggen voor alleen de motors. Zodra er iemand in kwakt moet er een nieuwe komen. En foam blokken is ook niet veilig genoeg.