Het nieuwe Zandvoort

Als ik het filmpje zie( lijk wel een oude atarigame) zie ik alleen maar muren ook achterin,dit klopt niet.

Gerlach komt een grote grindbak,dus veel beter en hier zijn er al heel wat vanaf gegaan tegen die bandenstapel met een pijnlijk iets als gevolg.
Hugen is afwachten ? bocht komt wel een x aantal meters meer naar binnen .
Arie.L met zijn nieuwe kombaan tja wel gaaf maar moet wel acceptabel zijn voor motorrijders..het zal daar rete hard gaan.
Misschien voor motorrijders tijdens circuitdagen een chicane aanleggen? d.m.v pionnen(zeg maar iets hoor)

Assen,insturen Meeuwenmeer tot na de Ramshoek een gevaarlijk gedeelte gezien de snelheid ....maar oooohhh wat is het daar gaaf.
En je hebt de ruimte...

Maar laten we geen rommel op de baan gaan leggen.
 
Nog steeds geen hobbels tegen gekomen.Denk dat vering het daar eerder zwaar heeft doordat je door een dip gaat? Als je vering aan het eind zit door hobbels zou niet goed zijn 😉
Die hobbel is daar wel vrij bekend.
Vaak over gehad met mensen die er zelf over begonnen.
Zit ook niet op de ideale lijn, maar met veel mensen op de baan moet je soms wat krapper insturen.
Maar hard remmen en hobbels op hoge snelheid gaan gewoon niet samen.
Later bij Hyperpro zeiden ze wel dat de WP voorveren het beste gehad hadden. :Y
 
Die hobbel is daar wel vrij bekend.
Vaak over gehad met mensen die er zelf over begonnen.
Zit ook niet op de ideale lijn, maar met veel mensen op de baan moet je soms wat krapper insturen.
Maar hard remmen en hobbels op hoge snelheid gaan gewoon niet samen.
Later bij Hyperpro zeiden ze wel dat de WP voorveren het beste gehad hadden. :Y
Hobbels zijn nooit een goeie mix nee. Maar mij compleet onbekend iig. Ik zal ze ook niet meer tegen komen ook nu 😉
 
Leuk topic voor de komende wintermaanden;)

Oja over die hobbel in na voor? het scheivlak ik weet hem ff niet ondanks dat ik al duizenden rondjes over CPZ hebt gereden.
Buy the way, in het Scheivlak gebeuren de minste schuivers met motoren.
Arie.L valt ook reuze mee.
 
Wat ook wel fijn zou zijn is dat die stoeprandjes curbstones verdwijnen. Vooral in de Tarzan, Hugenholz en Scheivlak knap irritant.
 
Wat ook wel fijn zou zijn is dat die stoeprandjes curbstones verdwijnen. Vooral in de Tarzan, Hugenholz en Scheivlak knap irritant.
De hoge curbs of de broodjes?
753ABBF7-558F-4711-BCC1-F3C446A230C0.jpeg

Beide mogen weg natuurlijk, maar de broodjes kwam je normaal niet want dan was je de hoge curbs al opgereden 😬
 
Het beste nieuws is dat ik MF ronde recordhouder op het ‘oude’ Zanvoort blijf op een 600 tot het einde der dagen!
Erg benieuwd hoe het gaat zijn met die kom bochten. De Gerlach lijkt me alvast wat veiliger te zijn geworden.
Vergeet Alex en Marcel Zuurbier niet. Deze MF'ers reden 1:53 op hun 600.
 
Leuk topic voor de komende wintermaanden;)

Oja over die hobbel in na voor? het scheivlak ik weet hem ff niet ondanks dat ik al duizenden rondjes over CPZ hebt gereden.
Buy the way, in het Scheivlak gebeuren de minste schuivers met motoren.
Arie.L valt ook reuze mee.
Het is eigenlijk einde Scheivlak en de Marlborobocht (te krap) insturen.
Ik was niet heel gedetailleerd. :)
 
Heeft nr 278 na deze foto het asfalt geïnspecteerd? De stand van het voorwiel en de houding zien er wel erg vreemd uit...

Wonderbaarlijk genoeg niet!

Hij probeerde me voor de Audi S uit te remmen, lukte niet, knalde de curbs op, over de broodjes, daar stuur je niet als je erover hobbelt en op dit punt heb ik het gas eraf omdat ik hem glijdend voor me langs verwacht, echter met veel geluk blijft hij zitten steekt voor me langs en achter hem gaat bij mii het gas er weer op.
 
Weet je wat ik eigenlijk denk... dat de motoren straks niet de kombocht rijden maar dat ze onderin een “vlak” stuk baan maken.

Beetje het Assen principe, “oeh nee, snelle Rusken is gevaarlijk hoor, die mogen alleen de GP jongens rijden” 🙁
 
Dat gebeurde op ZV voor die tijd ook al.
Motorrijders rijden de GP-chicane, auto's steken direct rechtdoor.

En de snelle Rusken: blijkbaar zijn er een paar keer brokjes geweest bij de amateurs, dus is het teruggedraaid.
 
Weet je wat ik eigenlijk denk... dat de motoren straks niet de kombocht rijden maar dat ze onderin een “vlak” stuk baan maken.

Beetje het Assen principe, “oeh nee, snelle Rusken is gevaarlijk hoor, die mogen alleen de GP jongens rijden” 🙁
Dat zou wat zijn een pijltje bij de Kumho naar rechts speciaal voor de motorrijders,ech niet.
Zou dit een pitingang kunnen zijn? liggen nu platen.
Er is met het hernieuwde ontwerp geen rekening gehouden met motorrijders ,puur F1 voor die een paar uurtjes in het jaar rond tuffen.

Die Arie L gaat een puntje worden voor ons.
De rest is sowieso veel beter/veiliger
 
Dat gebeurde op ZV voor die tijd ook al.
Motorrijders rijden de GP-chicane, auto's steken direct rechtdoor.

En de snelle Rusken: blijkbaar zijn er een paar keer brokjes geweest bij de amateurs, dus is het teruggedraaid.

Dat klopt, maar er is geen 1 motorrijder die zonder de GP chicane rijd. Assen is een motor circuit en de GP jongens rijden hem ook dus WIL IK HEM OOK (weer).

Dat zou wat zijn een pijltje bij de Kumho naar rechts speciaal voor de motorrijders,ech niet.
Zou dit een pitingang kunnen zijn? liggen nu platen.
Er is met het hernieuwde ontwerp geen rekening gehouden met motorrijders ,puur F1 voor die een paar uurtjes in het jaar rond tuffen.

Die Arie L gaat een puntje worden voor ons.
De rest is sowieso veel beter/veiliger
Zelfde als Assen de Ruskenhoek, daar worden we ook anders geleid. Kan makkelijk.
Die platen zeggen weinig, die kunnen overal neergelegd worden als tijdelijke weg. Kán wel. Die moest ook echt anders want dat was ook een waardeloze pitingang.
 
Dat klopt, maar er is geen 1 motorrijder die zonder de GP chicane rijd. Assen is een motor circuit en de GP jongens rijden hem ook dus WIL IK HEM OOK (weer).


Zelfde als Assen de Ruskenhoek, daar worden we ook anders geleid. Kan makkelijk.
Die platen zeggen weinig, die kunnen overal neergelegd worden als tijdelijke weg. Kán wel. Die moest ook echt anders want dat was ook een waardeloze pitingang.

Die rijplaten zijn tijdelijk ,rijd de shuttlebuggy overheen . Die regelt de aanvoer voor een asfalt machine.
 
Kan niet wachten het te proberen daar en onder de 1:45 te rijden. Hehe. Er is bij de AL bocht nu toch ook meer uitloop. Ik zie het probleem nog niet voor motorfietsen. Je hoeft geeneens bijna niet te sturen. Kom je dan uit met 230 ofzo. Dat is wel uniek.
 
Kan niet wachten het te proberen daar en onder de 1:45 te rijden. Hehe. Er is bij de AL bocht nu toch ook meer uitloop. Ik zie het probleem nog niet voor motorfietsen. Je hoeft geeneens bijna niet te sturen. Kom je dan uit met 230 ofzo. Dat is wel uniek.
En dat is de reden dat ik denk dat de kombocht straks niet voor motoren gaat zijn... “te snel/gevaarlijk”. Hoop het niet natuurlijk!
 
Terug
Bovenaan Onderaan