Het nieuwe Zandvoort


Hier kun je zien hoe het circuit geworden is.

In veel bochten is behoorlijk wat banking.

Hoop wel dat de betonblokken bij de Arie Luyendijk bocht nog weggehaald worden anders kun je bij een valpartij met de motor gelijk een begrafenis regelen.

EDIT; Filmpje is verwijderd
 

Hier kun je zien hoe het circuit geworden is.

In veel bochten is behoorlijk wat banking.

Hoop wel dat de betonblokken bij de Arie Luyendijk bocht nog weggehaald worden anders kun je bij een valpartij met de motor gelijk een begrafenis regelen.

EDIT; Filmpje is verwijderd

Die betonblokken vielen mij ook direct op. Vind dat wel zorgwekkend.... in tegenstelling van de pitlane exit. Die is veiliger geworden.
 
Lijkt er niet veiliger op geworden voor de motoren.
Misschien kan de prins nog een mooie airfence financieren?
 
Hugenholz paar meter meer ruimte naar buiten.
Dat knikje na Scheivlak liggen nu curbs ipv een gat.
Audi S bij aanremmen asfalt ipv alleen grindbak.
Extreem hoge curbs zijn weg.
Arie Luyendijk lag eerst toch meer grindbak??? Vind die ondanks verkanting zo op het beeld er echt op achteruit gegaan?
 
Hugenholtz is een stuk veiliger geworden. Veel meer ruimte. In de gerlach ook veel meer ruimte door de grindbak daar..

Arie luyendijk of tewel bos uit is erg onveilig geworden. Die betonblokken zullen niet weggehaald worden. Dit is zoals het gaat worden dus ik denk dat zandvoort helaas exit op mn circuitlijstje is. Als er niks veranderd ga ik er niet meer rijden. Oh en airfence gaan ze daar nooit neerleggen voor alleen de motors. Zodra er iemand in kwakt moet er een nieuwe komen. En foam blokken is ook niet veilig genoeg.
 
Terug
Bovenaan Onderaan