Het nog steeds Unieke Utreg Topic! Bestemming onbekend!

Dank je!! Het was erg gezellig! Ouderwets aan de martini en had dus gister een paracetamolletje nodig ;). Zondagmiddag nog even de familie en een goede vriendin op bezoek. Had een brownietaartje gemaakt....nou ja gepoogd...hij was kurkdroog geworden -O- Gelukkig had vriendlief een onwijs lekkere kwarktaart gemaakt!
 
Tis het stil hier! Mensen, leuk weekend gehad??

Ik ben gisteren nog even naar de motorbeurs Groningen geweest. Was wel aardig, maar te lang rijden voor een te kleine beurs :(. Vandaag lekker een joggingpakdag!
 
Oh, was er een motorbeurs in Groningen? Hoe klein de beurs ook is, je blijft een vrouw; je bent vast thuisgekomen met spullen die je eigenlijk niet nodig hebt :+
 
Oke... ik had moeten zeggen: o.a. door....

Aan de hand van het voorwiel kan je vaak al zien wat de insteek is...
Smal wiel = offroad... zo zwart wit is het nou eenmaal.

Ik snap ook niet dat veel van die "All Road" fietsen, die eigenlijk HELEMAAAAAL niet geschikt zijn voor offroad, dan toch zo'n smal voorwiel hebben....
 
Oke... ik had moeten zeggen: o.a. door....

Aan de hand van het voorwiel kan je vaak al zien wat de insteek is...
Smal wiel = offroad... zo zwart wit is het nou eenmaal.

Ik snap ook niet dat veel van die "All Road" fietsen, die eigenlijk HELEMAAAAAL niet geschikt zijn voor offroad, dan toch zo'n smal voorwiel hebben....

Hangt er vanaf wie erop zit en wat je ermee doet. De laatste tijd komen er wel steeds meer "allroads" uit waarmee je weinig offroad kan doen.
Mensen zeggen dat je met de supertenere ook weinig offroad kan behalve een gravel weggetje maar toch kan het. Hetzelfde bijvoorbeeld voor de dr800 waarvan ze zeggen dat hij te zwaar is maar zappa doet het ook.
full

Het gaat echt.
full

Maar niet altijd zoals ik wil *D
 
Vervang het "smalle"voorwiel voor een 21'inch ;) dat betekent een groter wiel [ en idd smal] wat een motor geschikt maakt voor offroad.. is stabieler en pakt hobbels makkelijker ;)

Wat is zwaar.. ik rij offroad liever op de KTM maar in NL op de lange offroad ritten ben ik net zo snel op de DR 800.

En het is idd het baasje wat er op zit wat het doet, ken iemand die op een zwaar oud ding op slechte banden iedereen zoek rijd...
 
Vervang het "smalle"voorwiel voor een 21'inch ;) dat betekent een groter wiel [ en idd smal] wat een motor geschikt maakt voor offroad.. is stabieler en pakt hobbels makkelijker ;)

Wat is zwaar.. ik rij offroad liever op de KTM maar in NL op de lange offroad ritten ben ik net zo snel op de DR 800.

En het is idd het baasje wat er op zit wat het doet, ken iemand die op een zwaar oud ding op slechte banden iedereen zoek rijd...
mwah, als ik er achter rij zit ik nog rustig achterom te kijken hoor _O-
 
Zooo weekend! Dinsdag proef rondje op 1 pk, speciaal maar weer een cap aangeschaft
Zijn ze tegenwoordig en stuk strenger mee, ze hadden niet eens een mooie met bloemen :/
ach ja dan maar een zwarte
 
Terug
Bovenaan Onderaan