Het nog steeds Unieke Utreg Topic! Bestemming onbekend!

Dinsdagavond is er ook een rit met een grote groep uit het topic Gooi en vechtstreek, 18.45 verzamelen bij Nieuwegein. Misschien ook leuk om daar bij aan te sluiten?
 
Moet het helaas vanwege acuute verplichtingen elders laten afweten |( sorry.....
 
Ff oma hier wegsturen ;-). Ik ben van plan a.s. zondag ff te gaan kijken bij de mfmm. Vanuit Utrecht via de lekdijk nwg-Amerongen naar Veenendaal. Mocht er animo zijn om mee te rijden, laat maar weten.
 
lijkt me toch best leuk als we in dezelfde plaats wonen om hier af en toe bevindingen, belevenissen, ergernissen, te delen of zelfs eens afspreken om te rijden of gewoon wat te kletsen ergens.......
 
Laatst bewerkt:
Ff oma hier wegsturen. Ik heb elke keer als ik in het Maximapark ben de onbedwingbare neiging om 's nachts met de motor terug te komen en een rondje het lint te doen op topsnelheid...
maximapark+kaart+IMG_6457.JPG
 
Laatst bewerkt:
Haha, ik heb er zondag legaal gereden met de motor ivm een triathlon en dat was het eerste wat ik zei na een rondje. Wat een lekker circuit haha.
 
Even voorstellen: ik kom zelf uit omgeving Gouda maar zit in Utrecht op school en rij een ER-6N uit 2006 (25kw). Zie dat het niet echt een actief topic is maar misschien kan ik zo wat leven in de brouwerij krijgen :+
 
Laatst bewerkt:
Even voorstellen: ik kom zelf uit omgeving Gouda maar zit in Utrecht op school en rij een ER-6N uit 2006 (25kw). Zie dat het niet echt een actief topic is maar misschien kan ik zo wat leven in de brouwerij krijgen :+


:W
Leuke motor. En leuk dat je economie studeert aan de Universiteit Utrecht (heb ik ook mn bachelor economie gedaan, alvorens ik richting de Erasmus ging voor mn master). *O*

Maar je hebt gelijk, het is hier erg stil...helaas.
 
:W
Leuke motor. En leuk dat je economie studeert aan de Universiteit Utrecht (heb ik ook mn bachelor economie gedaan, alvorens ik richting de Erasmus ging voor mn master). *O*

Maar je hebt gelijk, het is hier erg stil...helaas.

Ah leuk! Zat je ook op de campus naast de kromhoutkazerne? Welke motor heb jij? En welke master heb je gedaan? Ik ga volgend jaar master in finance doen in Lund :)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan