Het nog steeds Unieke Utreg Topic! Bestemming onbekend!

Er komt vanaf november een plekje vrij in onze gedeelde garage in Utrecht (omgeving Leidseweg). Je deelt de garage met 2 anderen en er is ruimte genoeg om ook je kleding of wat andere spullen op te slaan.

Kosten: €42 per maand. Wellicht heeft iemand van hier interesse?
 
Goed, de stilte is vaak genoeg benoemt in de afgelopen berichten.. Maar toch even een schopje! Sinds een jaartje ook woonachtig in Utrecht, en sinds deze lente ook een 'nieuwe' motor. Ben nog hard bezig de leuke routes in de omgeving te ontdekken. Seizoen loopt nu wel op z'n eind, maar volgend jaar ben ik zeker in om eens een rondje te doen! :W
 
even de stilte verbreken .............ik zie toch best wel veel motoren rondrijden in Utrecht .............
 
Laatst bewerkt:
Whatsapp en Feesboek hebben veel van dit soort topics op sterven na dood gemaakt, is al langer zo. Als je wat nieuwer bent in de omgeving is het vervolgens best lastig om in contact te raken met andere motorrijders.

Bij deze dus ook een bijdrage om daar wat aan doen. Zijn er nog doorgewinterde doorrijders hier? Ik moet nog een achterbandje inrijden voor een uitstapje naar de Eifel binnenkort maar met dit klote weer gaat dat even niet werken zo.
 
Oprotten oma :W .

Er is (per direct) een plekje vrijgekomen in onze gedeelde garage in Utrecht (omgeving Leidseweg). Je deelt de garage met 2 anderen en er is ruimte genoeg om ook je kleding of wat andere spullen op te slaan.

Kosten: €42 per maand. Wellicht heeft iemand van hier interesse?
 
kreeg een appje vannacht van @hendri

Goede gelegenheid om dit topic opnieuw tot leven te wekken _O-
 
nee hoor, maar er zijn wat vrouwen nodig als cement tussen de stenen
Je zou kunnen stellen dat dat geen enkel probleem moet zijn...

1644365221418.png
 
Hier ook iemand uit Utrecht ☝️ Al durf ik mezelf bijna geen motorrijder te noemen, zo weinig heb ik afgelopen jaar gereden...
Reed vorige week (met de auto) toevallig nog langs Zot in zijn bus, op de Waterlinieweg. Nou goed verhaal, ik ga weer verder :)
 
Hier ook iemand uit Utrecht ☝️ Al durf ik mezelf bijna geen motorrijder te noemen, zo weinig heb ik afgelopen jaar gereden...
Reed vorige week (met de auto) toevallig nog langs Zot in zijn bus, op de Waterlinieweg. Nou goed verhaal, ik ga weer verder :)
Het seizoen gaat bijna weer beginnen, auto de zomerstalling in en de fiets weer tevoorschijn?
 
Het seizoen gaat bijna weer beginnen, auto de zomerstalling in en de fiets weer tevoorschijn?
Het idee is wel om meer te gaan rijden. Woon-werkverkeer heb ik alleen bijna niet meer ivm thuiswerken, en is sowieso is het maar 8km ofzo dus ga ook vaak met de (trap)fiets. Een andere motor zal misschien ook helpen dat ik vaker ga rijden, daar ben ik nu naar aan het kijken.
 
Hier ook iemand uit Utrecht ☝️ Al durf ik mezelf bijna geen motorrijder te noemen, zo weinig heb ik afgelopen jaar gereden...
Reed vorige week (met de auto) toevallig nog langs Zot in zijn bus, op de Waterlinieweg. Nou goed verhaal, ik ga weer verder :)
maar ik zie geen leven meer in overvecht? is dat dicht?
 
nee hoor, maar er zijn wat vrouwen nodig als cement tussen de stenen
Vrouwelijke motorrijder wonend in Utrecht present! Ben wel benieuwd waar iedereen zich online verstopt, met dit mooie weer ziet het bij mij in de buurt zwart van de motoren. Iemand nog een bijzonder knappe route in de omgeving op de planning staan?
 
Ik rij echt heel weinig meer in NL :/ Beetje leuk sturen moet je op de dijkjes zijn, maar pas op je rijbewijs ;)
De heuvels / bergen in blijft leuk, maar niet naast de deur en de tijd is beperkt uiteraard.
 
Er komt een plek beschikbaar bij een praktische motorstalling in het centrum, aan Jansveld in Utrecht.

24/7 bereikbaar
Stroom aanwezig
Goed geïsoleerd
55 p.m.

Ik heb daar nu een aantal jaar gestaan maar ik verhuis binnenkort.
Stuur maar bericht bij interesse, ik verwijs je door.

Daniel
 
Laatst bewerkt:
Het heeft even geduurd (begin van het jaar mijn oude motor verkocht) maar zaterdag komt er waarschijnlijk weer wat nieuws :]
Qua periode van het jaar niet helemaal lekker gepland en ben aan het kijken naar een winterstalling in Utrecht of omgeving. Ik ben al een beetje aan het rondmailen naar de adresjes die te vinden zijn via Google. Zijn hier nog insider tips toevallig?

P.s. het bericht hierboven gaat toevallig ook over een stalling, maar 55,- p/m is wel erg aan de prijs?
 
Het heeft even geduurd (begin van het jaar mijn oude motor verkocht) maar zaterdag komt er waarschijnlijk weer wat nieuws :]
Qua periode van het jaar niet helemaal lekker gepland en ben aan het kijken naar een winterstalling in Utrecht of omgeving. Ik ben al een beetje aan het rondmailen naar de adresjes die te vinden zijn via Google. Zijn hier nog insider tips toevallig?

P.s. het bericht hierboven gaat toevallig ook over een stalling, maar 55,- p/m is wel erg aan de prijs?
Ik heb goede ervaringen met Simon van www.motor-winterstalling.nl/. Nette stalling en aardige vent. Accu wordt ook netjes op spanning gehouden. Heb daar mijn zijspan 2 jaar in de winterstalling gehad.
 
Terug
Bovenaan Onderaan