Het noodlot moest toeslaan

ratelketting

Die hard MF'er
9 mrt 2003
355
0
Enschede
Wil net een halve draai maken om weg te rijden slaat de motor af omdat ik de zijsteun niet goed heb weggeklapt, gezien het feit dat ik net mn voeten op de steunen hd gezet kon ik hem ook niet meer tegenhouden dus hij viel :( :( :(
De schade valt gelukkig mee, het bolvormige stukje op het eind van de koppelingshendel is gebroken (kan de koppeling wel bedienen), een een paar streepjes op de onderkant van de kuip die net een milimeter diep zijn.
Maar goed, zijn er dus van die lakstiften in de handel en eventueel stickersets ?
Een koppelingshendel zal ik wel kunnen vinden (denk ik)
 
Hè da's kut............een koppelingshendeltje is niet zo duur hoor, heb er pas 1 gekocht voor 10 euro ofzo gewoon nieuw origineel. Dus dat is dan misschien een meevaller :)

Succes met de schade....
 
Fok man! Echt lullig...gelukkig heb je zelf niets... *D

Ken een meisje wat haar motor uit de garage reed...motor viel om, precies op haar voet..voetje zei krak! ;(
 
matig! tja. ongeluk zit in een klein hoekje.

misschien een troost: je bent niet de eerste (en zeker niet de laatste :-)

overigens klinkt het nog redelijk onschuldig die schade. maar ja, leuk is het natuurlijk nooit.
 
Ja het kan altijd erger, wat dat betreft zeur ik ook maar niet om het geld, het gedacht van zo'n domme fout vreet je alleen van binnen ;(
 
Dat je gevallen bent is niet leuk, maar om dat nu gelijk als noodlot te bestempelen?!?
Moet je eens vragen aan mensen die zwaar gehandicapt zijn geraakt door een ongeval....
 
Dat je gevallen bent is niet leuk, maar om dat nu gelijk als noodlot te bestempelen?!?
Moet je eens vragen aan mensen die zwaar gehandicapt zijn geraakt door een ongeval....

mag ik ietsje emotioneel zijn vandaag, natuurlijk kun je gehandicapt raken of dood gaan, het kan altijd erger.
 
Dat je gevallen bent is niet leuk, maar om dat nu gelijk als noodlot te bestempelen?!?
Moet je eens vragen aan mensen die zwaar gehandicapt zijn geraakt door een ongeval....

Ja zo ken ik er nog een paar. Om zulk noodlot moet jij je pas druk maken als het jezelf overkomt. Tot die tijd heb je het volste recht jezelf druk te maken om dingen waarvan andere mensen zeggen van: 'ja maar zo erg is dat niet want ik of hij/zij....' Dit is natuurlijk.... Jij maakt je ook eventjes druk als je koffie morst. Op het zelfde moment sterven en waarschijnlijk mensen in Irak. Dan denk je ook niet van... ach die koffie het maakt allemaal niet uit!
 
Ja zo ken ik er nog een paar. Om zulk noodlot moet jij je pas druk maken als het jezelf overkomt. Tot die tijd heb je het volste recht jezelf druk te maken om dingen waarvan andere mensen zeggen van: 'ja maar zo erg is dat niet want ik of hij/zij....' Dit is natuurlijk.... Jij maakt je ook eventjes druk als je koffie morst. Op het zelfde moment sterven en waarschijnlijk mensen in Irak. Dan denk je ook niet van... ach die koffie het maakt allemaal niet uit!

koffie kan heet zijn hoor ;(
 
Dat zijn de rottige ongelukjes, maar liever dat dan full-speed de bocht uit en het ravijn in. Zo heb ik hem (2 jaar geleden al weer) ook eens neergelegd toen ik ff op straat moest keren en ik geen rekening had gehouden met de hellingshoek van de weg.

Succes met oplappen!
 
maar goed wat gebeurd is is gebeurd, ff verder kijken, ik heb dus een paar krasjes
op de onderkuip gedeeltelijk op de stickers en gedeeltelijk op het niet bestickerde stuk. wat voor mogelijkheden zijn er hiervoor, vooral die stickers zijn irritant, kun je nieuwe stickers kopen en evntueel de ouder erafhalen ?
De spiegel heeft ook wat schade aan de buitenkant in de vorma van krasje, ik kan een nieuwe spiegel kopen (25 euro) maar kun je hem ook op de een of ander manier polijsten ?
 
Er zijn altijd ergere dingen te verzinnen maarre, voorlopig zit je er wel mee.

Over je vragen;
- Bijtippen; '(
- Stickers; Errug duur :(

Zou gewoon even een motorzaak bellen, of langsrijden! :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan